0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 299 000.00 UAH
Замовник
Новостародубська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 черв. 11:16
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення: 1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: Кіровоградська область, Петрівський район, село Чечеліївка, вулиця Шкільна, 2» (код за ДК 021:2015: код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету (UA-2021-09-01-000327-c) розроблений на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" (зі змінами), згідного якого очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та експертного звіту. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері. 2. Оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не мав можливості, так як у Замовника відсутній- власний веб-сайт. На веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, Замовник також не мав можливості оприлюднити.
Пояснення: 1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: Кіровоградська область, Петрівський район, село Чечеліївка, вулиця Шкільна, 2» (код за ДК 021:2015: код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету (UA-2021-09-01-000327-c) розроблений на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" (зі змінами), згідного якого очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та експертного звіту. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері. 2. Оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не мав можливості, так як у Замовника відсутній- власний веб-сайт. На веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, Замовник також не мав можливості оприлюднити.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення: Двадцять сьомого грудня 2021 року товариство з обмеженою відповідальністю БК-Південтрансмонтаж, звернулось до Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області з листом щодо можливості розглянути питання про пролонгацію Договору від 08 листопада 2021 року № 08/2021 на 2022 рік, в зв’язку з тим, що через сильні снігопади, що почалися, та заледеніння виконувати висотні роботи з техніки безпеки забороняється, закінчити роботи в строк, вказаний у календарному графіку виконання робіт, неможливо через погодні умови (лист додається). Підрядник свої зобов’язання згідно Договору виконував належним чином, так до кінця 2021 року виконав роботи на суму: 749 598.16 гривень (сімсот сорок дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 16 копійок)», що підтверджується актами виконаних робіт (додаються). На підставі викладеного, процедура відкритих торгів та укладення додаткової угоди проведено з дотриманням вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель, а також Замовником вжито заходів щодо надання аргументованих пояснень, які не призвели до завдання збитків бюджетам усіх рівнів та/або державним інтересам.
Пояснення: Двадцять сьомого грудня 2021 року товариство з обмеженою відповідальністю БК-Південтрансмонтаж, звернулось до Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області з листом щодо можливості розглянути питання про пролонгацію Договору від 08 листопада 2021 року № 08/2021 на 2022 рік, в зв’язку з тим, що через сильні снігопади, що почалися, та заледеніння виконувати висотні роботи з техніки безпеки забороняється, закінчити роботи в строк, вказаний у календарному графіку виконання робіт, неможливо через погодні умови (лист додається). Підрядник свої зобов’язання згідно Договору виконував належним чином, так до кінця 2021 року виконав роботи на суму: 749 598.16 гривень (сімсот сорок дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 16 копійок)», що підтверджується актами виконаних робіт (додаються). На підставі викладеного, процедура відкритих торгів та укладення додаткової угоди проведено з дотриманням вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель, а також Замовником вжито заходів щодо надання аргументованих пояснень, які не призвели до завдання збитків бюджетам усіх рівнів та/або державним інтересам.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. Лист від товариства з обмеженою відповідальністю БК-Південтрансмонтаж є документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Замовником подано адміністративний позов про визнання протиправною та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-01-000327-c. (Документ сформований в системі «Електронний суд» 20.07.2022). Справа № 340/3371/22.