0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 553 445.20 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 черв. 11:21
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відсутній механізм
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Відсутній механізм
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1) Обґрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області від 14.04.2021 р. №493. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області», який виконаний з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», іншими нормативно-правовим актам і нормативними документами у галузі будівництва. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації, та які повинні бути якісними і відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від 10 серпня 2021 р. № 14-0506/01-21. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 10 серпня 2021 р. № 14-0506/01-21. 3. Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. 2) Чому/на яких підставах Замовником продовжено термін дії договору від 26.10.2021 № 114 до 31.12.2022 року? Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відтак, враховуючи п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку із відсутності в Замовника торгів нового рішення сесії про виділення додаткових коштів для повного фінансування всього обсягу робіт згідно з кошторисною документацією, з урахуванням п. 13.1 Договору №114 від 26 жовтня 2021 р., було укладено Додаткову угоду про продовження строку дії договору. 3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Однак, згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) МИКОЛАЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на МИКОЛАЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ". Проте, дане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на сайті розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської - https://mykolaivmr.gov.ua
1) Обґрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області від 14.04.2021 р. №493. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області», який виконаний з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», іншими нормативно-правовим актам і нормативними документами у галузі будівництва. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації, та які повинні бути якісними і відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від 10 серпня 2021 р. № 14-0506/01-21. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 10 серпня 2021 р. № 14-0506/01-21. 3. Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. 2) Чому/на яких підставах Замовником продовжено термін дії договору від 26.10.2021 № 114 до 31.12.2022 року? Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відтак, враховуючи п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку із відсутності в Замовника торгів нового рішення сесії про виділення додаткових коштів для повного фінансування всього обсягу робіт згідно з кошторисною документацією, з урахуванням п. 13.1 Договору №114 від 26 жовтня 2021 р., було укладено Додаткову угоду про продовження строку дії договору. 3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Однак, згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) МИКОЛАЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на МИКОЛАЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ". Проте, дане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на сайті розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської - https://mykolaivmr.gov.ua
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області» (UA-2021-09-02-010183-a) від 07 липня 2022 р. повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору №114 від 26.10.2021 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором підряду №114 від 26.10.2021 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.