0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 100 000.00 UAH
Замовник
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТРАНСПОРТУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 21 черв. 13:31
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відділ з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та транспорту Слобожанської селищної ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі послуг «Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж вуличного освітлення; 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-01-19-007331-a). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті. Згідно з п.4 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, визначення очікуваної вартості закупівлі з предмету «Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж вуличного освітлення; 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» здійснювалося замовником у відповідності до норм та з урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою, затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. №°154 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства N 94 від 24.07.2007р.) та Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів затверджених Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 21.08.2008р. №°253. Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації). З питань оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, повідомляємо, що відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710), з метою ефективного та раціонального використання коштів окремим замовникам рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Замовник не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності для його розробки та функціонування, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Засновника, що можна передивитись за посиланням: http://slobozhanska-gromada.gov.ua/Publication/?uid=93db70a7-eb92-4a53-86a6-f7f788738828, або на сайті http://slobozhanska-gromada.gov.ua/ місцева влада / Виконавчі органи селищної ради / Відділ з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та розвитку інфраструктури / Обґрунтування за Постановою КМУ № 710 / Крім цього, слід зазначити, що моніторинг проводиться Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області підставі наказу цього Управління від 21.06.2022 №11-3 «Про початок моніторингу процедур закупівель». Підставою для проведення моніторингу, згідно вказаного наказу, розміщеного в електронній системі закупівель, зазначено частину другу статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункт 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 (зі змінами). Проте, у підпункті Положення, на яке зроблене посилання, визначені повноваження Управління стосовно розгляду звернень громадян з питань, що належать до його компетенції, виявлення та усунення причин, що призводять до подання громадянами скарг. Аналогічні повноваження управлінь Держаудитслужби визначені у Примірному положенні про управління офісів Держаудитслужби в областях, затвердженому наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23. Водночас, посилання на звернення громадян, яке стало підставою проведення моніторингу, у наказі відсутні. Згідно з п.1 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби України від 02.06.2016 №23, із змінами, утворені як структурні підрозділи Північного офісу управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників. Місцезнаходження відділу з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та транспорту Слобожанської селищної ради, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та фактичне – Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, смт Слобожанське, вул. Сухомлинського Василя, будинок 56Б. Проте, у наказі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.06.2022 №11-3 «Про початок моніторингу процедур закупівель» посилання на накази та доручення Східного офісу або Держаудитслужби, як підставу для проведення моніторингу на території непідконтрольній Управлінню, відсутні. З урахуванням зазначеного, просимо підтвердити наявність у Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області законодавчо визначених повноважень щодо здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-007331-a.
Відділ з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та транспорту Слобожанської селищної ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі послуг «Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж вуличного освітлення; 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-01-19-007331-a). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті. Згідно з п.4 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, визначення очікуваної вартості закупівлі з предмету «Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж вуличного освітлення; 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» здійснювалося замовником у відповідності до норм та з урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою, затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. №°154 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства N 94 від 24.07.2007р.) та Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів затверджених Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 21.08.2008р. №°253. Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації). З питань оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, повідомляємо, що відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710), з метою ефективного та раціонального використання коштів окремим замовникам рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Замовник не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності для його розробки та функціонування, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Засновника, що можна передивитись за посиланням: http://slobozhanska-gromada.gov.ua/Publication/?uid=93db70a7-eb92-4a53-86a6-f7f788738828, або на сайті http://slobozhanska-gromada.gov.ua/ місцева влада / Виконавчі органи селищної ради / Відділ з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та розвитку інфраструктури / Обґрунтування за Постановою КМУ № 710 / Крім цього, слід зазначити, що моніторинг проводиться Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області підставі наказу цього Управління від 21.06.2022 №11-3 «Про початок моніторингу процедур закупівель». Підставою для проведення моніторингу, згідно вказаного наказу, розміщеного в електронній системі закупівель, зазначено частину другу статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункт 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 (зі змінами). Проте, у підпункті Положення, на яке зроблене посилання, визначені повноваження Управління стосовно розгляду звернень громадян з питань, що належать до його компетенції, виявлення та усунення причин, що призводять до подання громадянами скарг. Аналогічні повноваження управлінь Держаудитслужби визначені у Примірному положенні про управління офісів Держаудитслужби в областях, затвердженому наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23. Водночас, посилання на звернення громадян, яке стало підставою проведення моніторингу, у наказі відсутні. Згідно з п.1 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби України від 02.06.2016 №23, із змінами, утворені як структурні підрозділи Північного офісу управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників. Місцезнаходження відділу з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та транспорту Слобожанської селищної ради, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та фактичне – Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, смт Слобожанське, вул. Сухомлинського Василя, будинок 56Б. Проте, у наказі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.06.2022 №11-3 «Про початок моніторингу процедур закупівель» посилання на накази та доручення Східного офісу або Держаудитслужби, як підставу для проведення моніторингу на території непідконтрольній Управлінню, відсутні. З урахуванням зазначеного, просимо підтвердити наявність у Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області законодавчо визначених повноважень щодо здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-007331-a.