0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
617 578 984.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 черв. 15:44
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та надає наступні пояснення: Відповідно до умов договору від 11.05.2021 № 37-21 бюджетні зобов’язання виникають відповідно до планів фінансування, доведених Замовнику від головного/-их розпорядника/-ів бюджетних коштів та інших джерел фінансування в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів (зі змінами). Замовник має право скоригувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним розпорядником коштів в частині уточнення видатків на фінансування робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів відповідно до фінансування робіт головним розпорядником коштів. Одночасно з уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод. Враховуючи «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2022 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 року № 65, а саме обсяги бюджетних коштів для фінансування вищевказаної закупівлі, відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником продовжено строк дії Договору до 31.12.2023 р.
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та надає наступні пояснення: Відповідно до умов договору від 11.05.2021 № 37-21 бюджетні зобов’язання виникають відповідно до планів фінансування, доведених Замовнику від головного/-их розпорядника/-ів бюджетних коштів та інших джерел фінансування в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів (зі змінами). Замовник має право скоригувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним розпорядником коштів в частині уточнення видатків на фінансування робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів відповідно до фінансування робіт головним розпорядником коштів. Одночасно з уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод. Враховуючи «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2022 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 року № 65, а саме обсяги бюджетних коштів для фінансування вищевказаної закупівлі, відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником продовжено строк дії Договору до 31.12.2023 р.
Позовна заява
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-11-19-002535-b Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та надає аргументовані заперечення: 1. Стосовно питання першого щодо порушення Замовником вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон). Відповідно до п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в самій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч. 4 ст. 5 Закону, якою встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у ч. 1 ст. 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. З огляду на зазначене, однією із вимог замовника було надання учасниками документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Ця частина Розділу тендерної документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема, учасник повинен надати інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у тому числі наявність асфальтобетонного заводу разом з підтвердженням дотримання природоохоронного законодавства. Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись учасником у рамках цієї закупівлі. Під час розгляду тендерних пропозицій учасників – Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СП «АВТОСТРАДА») та Приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), замовником було виявлено невідповідності в документах тендерної пропозиції, які підтверджують дотримання природоохоронного законодавства у зв’язку з використанням об’єкту (асфальтобетонного заводу), який справляє або може справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону (ч. 16 ст. 29 Закону). Керуючись ч.16 ст. 29 Закону, замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, замовником правомірно розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, встановленим у п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації та ніяким чином не порушено абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. Закону в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», як такої, що не відповідає іншим вимогам, установленим абз. 3 ч. 3 ст. 22 цього Закону та за результатами проведення закупівлі уклавши з ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Договір. 2. Стосовно питання другого щодо порушення Замовником вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно вимоги пп.5.2.2 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження зазначеної інформації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» у складі пропозиції надане документальне підтвердження щодо права власності своєї та залученої техніки. Розглянувши подані документи на відповідність одного з кваліфікаційних критеріїв встановлених умовами тендерної документації та відповідно до ст. 16 Закону, Замовником було виявлено, що Учасник – ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» не завантажив свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Навантажувач/KOMATSU/WA430-6/2010р.в. – 1св. Із введенням у дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» в Учасників з’явилося право та можливість виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі - ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» виправив невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону, Замовник розглянув подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей. Оскільки, Законом передбачена можливість виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, то Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановлених в тендерній документації. З огляду на зазначене, Замовник не порушив вимоги абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону та не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону. 3. Стосовно питання третього щодо порушення Замовником абз. 2 п. 1 с. 1 ст. 31 Закону. Щодо недотримання вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасниками – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» повідомляємо наступне. Згідно вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації «Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України». Відповідно до наказу Міністерства статистики України від 29.05.1995 № 352 «Про затвердження типових форм первинного обліку» інвентарна картка обліку основних засобів (форма № ОЗ-6) застосовується для обліку всіх видів основних засобів, а також для групового обліку однотипних об’єктів основних засобів, що надійшли в експлуатацію в одному календарному місяці та таких, що мають одне і те ж виробничо-господарське призначення, технічну характеристику та вартість. Інвентарна картка ведеться в бухгалтерії на кожний об’єкт чи групу об’єктів. У випадку групового обліку картка заповнюється шляхом позиційних записів окремих об’єктів основних засобів. Форма заповнюється в одному примірнику на основі «Акта (накладної) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (форма №ОЗ-1), технічної та іншої документації. Підставою для відміток про вибуття об’єктів основних засобів при передачі їх іншому підприємству (організації), а також про переміщення в середині підприємства є «Акт (накладна) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (форма № ОЗ-1); при списанні об’єкта основних засобів внаслідок старіння чи зносу – «Акт на списання основних засобів» (форма № ОЗ-3). Записи про закінчення роботи по добудові, дообладнанні, реконструкції та модернізації, ремонту об’єкта ведуться в картці на підставі «Акта приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів» (форма № ОЗ-2). В розділі «Коротка індивідуальна характеристика об’єкта» записуються тільки основні якісні та кількісні показники основного об’єкта, а також найважливіші прибудови, пристосування та приналежності, що відносяться до нього, обмежуючись двома-трьома найбільш важливими для даного об’єкта якісними показниками виключаючи дублювання даних, що є на підприємстві (організації), технічної документації на даний об’єкт. В складі тендерних пропозицій вищезазначених Учасників надано інвентарні картки, які містять коротку індивідуальну характеристику об’єкта, а саме: його основні якісні та кількісні показники. Таким чином Учасники ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» у повній мірі виконали вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, в частині надання у складі своїх тендерних пропозицій карток обліку основних засобів за типовою формою № ОЗ-6 власника асфальтобетонних заводів (асфальтозмішувальних установок) та є такі, що не являються власниками даних заводів і мають заключені договори поставки саме з власниками заводів, при цьому Учасник жодним чином не може впливати на організацію ведення обліку основних засобів власника асфальтобетонних заводів (асфальтозмішувальних установок). Відповідно до вищенаведеного Замовник не порушив вимоги абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону та не мав права відхиляти тендерні пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ», як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону. З огляду на висновок про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-11-19-002535-b, Служба автомобільних доріг у Київській області відповідно до норм абз. 2 п.8 статті 8 Закону інформує Державну аудиторську службу України щодо неможливості в межах законодавства виконання такого зобов’язання замовника щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку. Ураховуючи аналіз норми чинного законодавства та документальні матеріали щодо здійснення зазначеної вище процедури закупівлі Служба автомобільних доріг у Київській області не погоджується з оприлюдненою Державною аудиторською службою України інформацією та вимогами щодо зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушень в межах законодавства щляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, і вважає зазначений висновок і зобов’язання такими, що суперечать нормам чинного законодавства, як в частині матеріального, так і процесуального права, а відтак є передчасними і незаконними, а також такими, що порушують, як суспільні і державні інтереси, так і законні права та інтереси Служби автомобільних доріг у Київській області. Висновок Державної аудиторської служби України відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» буде оскаржено в судовому порядку на підставі та в терміни, визначені у статті 8 Закону.