0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 295 402.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 лип. 14:45
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2021 році управлінням капітального будівництва Ужгородської міської ради. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (робочого проекту). Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Височанська Власта Василівна та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до рішення VIII сесії міськради VIIІ скликання "Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік" від 05.08.2021 р. № 363 було виділено фінансування об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі по вул. Кармелюка, 7». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Капітальний ремонт будівлі по вул. Кармелюка, 7» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України. Дана інформація є доступною публічно на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради за посиланням https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt
Відповідно до пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2021 році управлінням капітального будівництва Ужгородської міської ради. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (робочого проекту). Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Височанська Власта Василівна та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до рішення VIII сесії міськради VIIІ скликання "Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік" від 05.08.2021 р. № 363 було виділено фінансування об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі по вул. Кармелюка, 7». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Капітальний ремонт будівлі по вул. Кармелюка, 7» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України. Дана інформація є доступною публічно на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради за посиланням https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt
Враховуючи, що результати моніторингу не відповідають вимогам чинного законодавства, а розірвання договору з переможцем торгів ФОП Генсецький Михайло Петрович, який вже почав виконувати роботи на об’єкті призведе до фінансових збитків Замовника, ми вимушені оскаржити результати моніторингу у судовому порядку, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне: Розділом IV тендерної документації зазначено інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме: «1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – Визначається автоматично електронною системою закупівель. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. 2. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів». Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-22-006286-b містить інформацію: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 00:00», а отже Замовником дотримано пункт 14 частини 2 статті 22 Закону. Окрім того, правила визначення складових вартості будівництва викладені у відповідних стандартах. Зокрема, порядок розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, як елемента прямих витрат, викладений в ДСТУ-Н Б Д.1.1-2: 2013 «Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Так, пунктом 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2: 2013 «Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» зазначено: «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації.» Викладені положення дають підрядної організації право за певних умов застосовувати машини і механізми, що відрізняються від передбачених в ресурсних елементних кошторисних нормах, або виконувати деякі роботи вручну, без застосування механізмів. Головна умова при таких замінах - забезпечення належної якості виконуваних робіт і економічна ефективність для замовника будівництва, тобто щоб така заміна не приводила до подорожчання вартості будь-якого виду робіт. Підрядник може застосовувати вантажопідйомні механізми більшою або меншою вантажопідйомності, землерийні машини з іншими технічними характеристиками (ємність ковша, продуктивність і т.д.), з підтвердженням такої заміни економічним обґрунтуванням у складі документів про обсяги та вартість виконаних робіт, якщо змінюються умови виробництва робіт в процесі будівництва. Економічне обґрунтування підтверджує правильність обліку у вартості виконаних будівельних робіт, відображених в Актах за формою №КБ-2в вартості фактично відпрацювавших на об'єкті машин и механізмів або вартості робіт, виконання з застосування ручної праці на етапі взаєморозрахунків за виконані роботи. Тендерною документацією не передбачено надання економічного обґрунтування на етапі подання пропозиції.