0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 809 000.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 11 лип. 14:58
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 19.07.2022р. про надання пояснень інформуємо, що очікувану вартість по об’єкту: «Капітальний ремонт тротуару по вул. Незалежності (від вул. Івасюка до вул. О.Пчілки) в м. Ковель Волинської області» визначено з врахуванням рекомендацій, викладених в позитивному експертному звіті від 27.08.2021р. № 417/03-0301/01-21 філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 2 899 600,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 2 809 000,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування вартості проєктно-вишукувальних робіт, експертизи проєктної документації, проведення авторського та технічного нагляду. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації зформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектних актів, локальних кошторисів, тощо) та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Додаток: експертний звіт від 27.08.2021р. № 417/03-0301/01-21 – 4 арк.
На Ваш запит від 19.07.2022р. про надання пояснень інформуємо, що очікувану вартість по об’єкту: «Капітальний ремонт тротуару по вул. Незалежності (від вул. Івасюка до вул. О.Пчілки) в м. Ковель Волинської області» визначено з врахуванням рекомендацій, викладених в позитивному експертному звіті від 27.08.2021р. № 417/03-0301/01-21 філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 2 899 600,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 2 809 000,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування вартості проєктно-вишукувальних робіт, експертизи проєктної документації, проведення авторського та технічного нагляду. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації зформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектних актів, локальних кошторисів, тощо) та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Додаток: експертний звіт від 27.08.2021р. № 417/03-0301/01-21 – 4 арк.
За результатом розгляду Висновку моніторингу оприлюдненого в електронній системі закупівель 28.07.2022р. Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області інформуємо що абзацом 1 частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Даним абзацом не встановлено імперативну вимогу оскільки тендерна документація «може містити», а не «повинна містити». При підготовці тендерної документації помилково здійснено посилання на Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII, хоча на момент затвердження тендерної документації перша редакція документу прийнята 06.12.2019р. № 361-ІХ. Однак, внести зміни в тендерну документацію та завантажити оновлену інформацію до закупівлі на електронний майданчик після проведення електронного аукціону немає технічної можливості, оскільки електронною системою закупівель на даному етапі не передбачено внесення відповідних змін. Тендерна документація (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-13-006997-b) сформована на основі Примірної тендерної документація, яка затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Дана Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасником при подачі тендерної пропозиції по зазначеній закупівлі розміщено інформацію в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та накладено кваліфікований цифровий підпис посадової особи. Відповідно до проєктної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт тротуару по вул. Незалежності (від вул. Івасюка до вул. О.Пчілки) в м. Ковель Волинської області», що отримав позитивний експертний звіт 27.08.2021р. ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області за № 417/03-0301/01-21 визначено, що Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2. Згідно ліцензії серія АЕ № 640125 виданої 14 квітня 2015р. Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, що завантажена учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" 28 вересня 2021р., визначено перелік робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Тому тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" відповідає вимогам тендерної документації, зокрема підпункту 1.1 пункту 1 Додактку 1 до тендерної документації. Крім того, будівництво даного об’єкта, яке розпочато в 2021 році та продовжується по даний час виконано на 68,1 %, що становить 1 800 468,11 грн. Також варто врахувати наявність зареєстрованої кредиторської заборгованості перед підрядною організацією на суму 461 264,28 грн., оскільки під час воєнного стану відсутнє фінансове забезпечення по розрахункам Замовника з Підрядником – ТзОВ «Бетон Брук Сервіс» за фактично виконані роботи. Тому передчасне припинення договірних зобов’язань за договором № 178 від 12.10.2021р. поставить під питання надійність, відповідальність, порядність та чесність замовника, призведе до втрати довіри до замовника від потенційних учасників закупівель та до породження беззаперечних судових процесів з послідуючим відшкодуванням вартості робіт, судових витрат та санкцій, що суттєво збільшить фінансове навантаження на місцевий бюджет, а також не ефективне та не раціональне використання бюджетних коштів. Зважаючи на вищезазначене, виконати зобов’язання в частині здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 12.10.2021р. № 178 немає можливості.