0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 243 663.68 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 лип. 11:14
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПрАТ «АК «Київводоканал» здійснювало закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон). У відповідь на запитання 1 Державної аудиторської служби України: Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Замовник) у додатку 3 до тендерної документації на закупівлю виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування., ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015) (далі – Коригування проєктної документації) визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію (опис предмета закупівлі), у вигляді Технічного завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування. із поміткою, що у разі якщо додаток 3 або інші документи до тендерної документації містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію, вважається, що додаток 3 або інші документи до тендерної документації (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент» (назва файлу – «ТЗ_Кіровоградська.pdf»). При підготовці Технічного завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування. (далі – Об’єкт), Замовником використані вихідні дані затвердженого розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.06.2015 №552 проєкту (назва файлу «РКМДА-552-11062015.pdf») по Об’єкту, та враховано поточну ситуацію на Об'єкті. Дані матеріали були розміщені разом із Оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі, тендерною документацією по Коригуванню проєктної документації (назва файлу «Додаткові_матеріали.pdf»). Слід зазначити, що законодавством України не затверджено вимог щодо форми, змісту, порядку формування (розроблення), погодження, необхідності затвердження технічних завдань на розробку проектної документації об'єкта будівництва. Водночас, проектна документація на будівництво розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил, вимоги до складу та змісту проектної документації містяться у ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, що затверджений наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. Звертаємо увагу, що оголошення закупівлі по Коригуванню проєктної документації здійснено до введення в дію кошторисних норм України затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» про що надано відповідне роз’яснення Мінрегіону від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 з інформацією, що зазначені кошторисні норми мають застосовуватись з 08.11.2021р. (назва файлу – «Роз'яснення 281.pdf»). Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що визначення очікуваної вартості по Коригуванню проєктної документації було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону, пункту Розділу III «Методики визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до вимог зазначеної «Методики визначення очікуваної вартості». Замовником було отримано 3 письмові відповіді цінових пропозицій (назва файлів – «Комерційна пропозиція Енерго Інжиніринг с додатком.pdf»; «Комерційна пропозиція Грюн.pdf»; «Комерційна пропозиція Екобуд.pdf») після чого шляхом розрахунку середньоарифметичного значення масиву отриманих даних було визначено очікувану вартість предмету закупівлі у сумі 11 243 663.68 грн з ПДВ, що містить весь обсяг робіт з відповідними витратами, що включені до Технічного завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування. У відповідь на запитання 2 Державної аудиторської служби України: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Замовником, на виконання вимог п.п. 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі на власному веб-сайті було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке було/є доступне за посиланням https://vodokanal.kiev.ua/proektiinvestment-programs/pekpmia/. У відповідь на запитання 3 Державної аудиторської служби України: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону? Законодавством України не передбачає наявність ліцензування або документів дозвільного характеру під час здійснення діяльності з розробки і тому числі і коригуванні проєктної документації на будівництво. Проте, згідно п.1 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування). Розроблення проєктної документації/коригування здійснює головний архітектор проекту (далі - ГАП) - архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації або головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Учасником-переможцем торгів приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції був наданий відповідний кваліфікаційний сертифікат (назва файлів «Сертифікати.pdf»; «19._наказ_на_ГIПа.pdf»), що повністю відповідало кваліфікаційним вимогам до учасника згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по Коригуванню проєктної документації та нормам зазначеного наказу та ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність». У відповідь на запитання 4 Державної аудиторської служби України: Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю. Пунктом 6 вимог тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору зазначено, що учасник-переможець в день укладання договору повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді депозиту, який сплачується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону). Виконуючи зазначену вимогу, учасником-переможцем тендеру приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ- 36517568) в день укладання договору 12.11.2021 на рахунок Замовника внесено забезпечення виконання договору від 12.11.2021 № 1211Д що складає 332 048.53 грн. З метою документального підтвердження надходження зазначених коштів Товариство надає Довідку від 27.07.2022 № 54/21-26-652 виданої АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» номер розрахункового рахунку та реквізити якого використовувались в тендерній документації із закупівлі по Коригуванню проєктної документації для внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю (назва файлу «Довідка.pdf»). У відповідь на запитання 5 Державної аудиторської служби України: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю №1211Д від 12.11.2021 та строку виконання зобов’язань відповідно додаткової угоди № 1 від 23.12.2021. Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів по Коригуванню проєктної документації розміщеного на сайті Prozorro, а також пункту 4.6. «Строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, строком виконання робіт є 15 місяців. Проєкт договору по Коригуванню проєктної документації, що міститься у додатку 2 до тендерної документації не містить строку дії договору. Відповідно до вимог пункту 3 «Проєкт договору про закупівлю з зазначенням порядку змін його умов» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, остаточний вигляд та зміст додатків до договору буде визначено замовником та переможцем торгів під час його укладання. Пункт 11.1. Розділу XI «Строк дії договору» договору від 12.11.2021 № 1211Д на виконання робіт з коригування проєктної документації (далі – Договір) передбачає, що договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2023. Додаток 1 до Договору «Календарний план виконання робіт» передбачає дату закінчення робіт – 31.01.2023. Враховуючи зазначене та беручи до уваги зміст додаткової угоди від 23.12.2021 № 1 до Договору Замовником не здійснювалось жодних дій щодо продовження строку дії договору або строку виконання зобов’язань, так, як останні є актуальними.
ПрАТ «АК «Київводоканал» здійснювало закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон). У відповідь на запитання 1 Державної аудиторської служби України: Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Замовник) у додатку 3 до тендерної документації на закупівлю виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування., ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015) (далі – Коригування проєктної документації) визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію (опис предмета закупівлі), у вигляді Технічного завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування. із поміткою, що у разі якщо додаток 3 або інші документи до тендерної документації містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію, вважається, що додаток 3 або інші документи до тендерної документації (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент» (назва файлу – «ТЗ_Кіровоградська.pdf»). При підготовці Технічного завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування. (далі – Об’єкт), Замовником використані вихідні дані затвердженого розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.06.2015 №552 проєкту (назва файлу «РКМДА-552-11062015.pdf») по Об’єкту, та враховано поточну ситуацію на Об'єкті. Дані матеріали були розміщені разом із Оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі, тендерною документацією по Коригуванню проєктної документації (назва файлу «Додаткові_матеріали.pdf»). Слід зазначити, що законодавством України не затверджено вимог щодо форми, змісту, порядку формування (розроблення), погодження, необхідності затвердження технічних завдань на розробку проектної документації об'єкта будівництва. Водночас, проектна документація на будівництво розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил, вимоги до складу та змісту проектної документації містяться у ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, що затверджений наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. Звертаємо увагу, що оголошення закупівлі по Коригуванню проєктної документації здійснено до введення в дію кошторисних норм України затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» про що надано відповідне роз’яснення Мінрегіону від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 з інформацією, що зазначені кошторисні норми мають застосовуватись з 08.11.2021р. (назва файлу – «Роз'яснення 281.pdf»). Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що визначення очікуваної вартості по Коригуванню проєктної документації було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону, пункту Розділу III «Методики визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до вимог зазначеної «Методики визначення очікуваної вартості». Замовником було отримано 3 письмові відповіді цінових пропозицій (назва файлів – «Комерційна пропозиція Енерго Інжиніринг с додатком.pdf»; «Комерційна пропозиція Грюн.pdf»; «Комерційна пропозиція Екобуд.pdf») після чого шляхом розрахунку середньоарифметичного значення масиву отриманих даних було визначено очікувану вартість предмету закупівлі у сумі 11 243 663.68 грн з ПДВ, що містить весь обсяг робіт з відповідними витратами, що включені до Технічного завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування. У відповідь на запитання 2 Державної аудиторської служби України: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Замовником, на виконання вимог п.п. 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі на власному веб-сайті було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке було/є доступне за посиланням https://vodokanal.kiev.ua/proektiinvestment-programs/pekpmia/. У відповідь на запитання 3 Державної аудиторської служби України: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону? Законодавством України не передбачає наявність ліцензування або документів дозвільного характеру під час здійснення діяльності з розробки і тому числі і коригуванні проєктної документації на будівництво. Проте, згідно п.1 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування). Розроблення проєктної документації/коригування здійснює головний архітектор проекту (далі - ГАП) - архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації або головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Учасником-переможцем торгів приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції був наданий відповідний кваліфікаційний сертифікат (назва файлів «Сертифікати.pdf»; «19._наказ_на_ГIПа.pdf»), що повністю відповідало кваліфікаційним вимогам до учасника згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по Коригуванню проєктної документації та нормам зазначеного наказу та ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність». У відповідь на запитання 4 Державної аудиторської служби України: Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю. Пунктом 6 вимог тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору зазначено, що учасник-переможець в день укладання договору повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді депозиту, який сплачується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону). Виконуючи зазначену вимогу, учасником-переможцем тендеру приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ- 36517568) в день укладання договору 12.11.2021 на рахунок Замовника внесено забезпечення виконання договору від 12.11.2021 № 1211Д що складає 332 048.53 грн. З метою документального підтвердження надходження зазначених коштів Товариство надає Довідку від 27.07.2022 № 54/21-26-652 виданої АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» номер розрахункового рахунку та реквізити якого використовувались в тендерній документації із закупівлі по Коригуванню проєктної документації для внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю (назва файлу «Довідка.pdf»). У відповідь на запитання 5 Державної аудиторської служби України: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю №1211Д від 12.11.2021 та строку виконання зобов’язань відповідно додаткової угоди № 1 від 23.12.2021. Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів по Коригуванню проєктної документації розміщеного на сайті Prozorro, а також пункту 4.6. «Строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, строком виконання робіт є 15 місяців. Проєкт договору по Коригуванню проєктної документації, що міститься у додатку 2 до тендерної документації не містить строку дії договору. Відповідно до вимог пункту 3 «Проєкт договору про закупівлю з зазначенням порядку змін його умов» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, остаточний вигляд та зміст додатків до договору буде визначено замовником та переможцем торгів під час його укладання. Пункт 11.1. Розділу XI «Строк дії договору» договору від 12.11.2021 № 1211Д на виконання робіт з коригування проєктної документації (далі – Договір) передбачає, що договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2023. Додаток 1 до Договору «Календарний план виконання робіт» передбачає дату закінчення робіт – 31.01.2023. Враховуючи зазначене та беручи до уваги зміст додаткової угоди від 23.12.2021 № 1 до Договору Замовником не здійснювалось жодних дій щодо продовження строку дії договору або строку виконання зобов’язань, так, як останні є актуальними.
Приватним акціонерним товариством "Акціонерна компанія "Київводоканал" 25.08.2022 за №2384/12/36/02-22 подана до Окружного адміністративного суду м. Києва позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку.
У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України від 11.08.2022 (далі – висновок) про можливі порушення, виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-29-009978-b за предметом закупівлі – виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві» (далі – Закупівля), оголошення № UA-2021-09-29-009978-b. За результатами розгляду повідомляємо. З метою вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Замовником у системі Prozorro розміщено Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерну документацію з відповідними додатками до неї по Закупівлі. Тендерна документація розроблена з дотриманням вимог Закону, та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи із зазначеного, Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасника критеріям відповідно до статті 16 Закону, відсутності підстав, установлених статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством*» встановлена наступна вимога: 1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – Надати довідку в довільній формі, щодо наявності у Учасника власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що буде застосовуватися під час виконання умов Договору (обов’язково зазначити чи власне воно чи/або орендоване, інформацію про наявність приміщень, тощо). У разі оренди/лізингу/тощо, надати нотаріально завірені копії діючих договорів оренди/лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори оренди/лізингу/тощо повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/лізингу/тощо у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/лізингу/тощо /співпраці, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база, обладнання та технології є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси. У разі суборенди надати копію договору оренди, відповідно до якого матеріально-технічна база, обладнання та технології можливо/дозволено передавати в суборенду (далі – Вимога 1.2. Додатку 1). Повідомляємо, що вимога 1.2. Додатку 1 не містить обов’язковості надання учасниками інформації щодо приміщень, а приставка «тощо» робить зазначений перелік подання інформації у довільній формі та нічим не обмежуючи коло учасників.Вимога 1.2. Додатку 1 містить лише уточнення, як само учасники підтверджують наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що буде застосовуватися під час виконання умов договору по Закупівлі, а саме: «обов’язково зазначити чи власне воно чи/або орендоване, інформацію про наявність приміщень, тощо», тобто, у разі надання інформації про-матеріально технічну базу, приміщення, тощо, учасникам необхідно підтвердити власна чи орендована матеріально-технічна база згідно тексту Вимоги 1.2. Додатку 1. Жодних звернень за роз’ясненнями та звернень щодо усунення порушення стосовно тендерної документації на Закупівлю під час проведення торгів від учасників не надходило, як і оскарження прийнятих рішень Замовника. Учасником ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ – 36517568) (далі – Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надано від 30.09.2021 № 3006/12 Довідку про наявність власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (назва файлу «30.1_матерiал_но-технiчна_база.pdf»). Зазначена довідка подана Учасником із переліком необхідної матеріально-технічної бази у довільній формі, так як вимога 1.2. Додатку 1 не передбачає форми довідки, або таблиці, що б містила окремо визначені поля для заповнення учасниками. В той же час, Учасником були надані Оборотно-сальдові відомості (назва файлів «30.2_Оборотно_сал_довая_ведомост__(1).pdf», «30.3_сал_довая_ведомост__по_счету_1121_за_2021_г._Товариство_з_обмеженою_вiдповi_ЕНЕРГО_IНЖИНIРИНГ.pdf» та 30.4._127Оборотно-сал_довая_ведомост__по_счету_127_за_2021_г._Товариство_з_обмеженою_вiдповi_ЕНЕРГО_IНЖИНIРИНГ_.pdf), які підтвердили, що уся запропонована матеріально-технічна база для виконання робіт по Закупівлі є власною. Жодної інформації щодо наявних приміщень Учасником не надавалось. Враховуючи, що Учасником повністю підтверджена наявність матеріально-технічної бази, а також відсутність будь яких вимог, щодо обов’язковості надання інформації щодо наявності приміщень у Тендерній документації, Замовником було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Замовником враховано також, що тендерна документація на Закупівлю містить у Розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, уточнення щодо допущення учасниками формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» допущення яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. На підтвердження, погодження із формальними помилками допущення яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасником надано лист-погодження від 30.09.2021 № 3006/10 (назва файлу «20._Дист-погодження_з_формал_ними_помилками.pdf). Відповідно до п. 3 Переліку формальних помилок наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації – відносить до формальних помилок. Довідка про наявність власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника містить слово «приміщення» лише у назві розділу. Довідка надана Учасником у складі своєї тендерної пропозиції від 30.09.2021 № 3009/11 Відомості про учасника (назва файлу 34_Вiдомостi_про_учасника_1.pdf) містить інформацію про юридичну та фактичну адресу учасника і не має інформації про «приміщення». Згідно статті 93 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (із змінами), місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Законодавство України такого поняття як «юридична адреса» не містить, а зазначена вище норма, не передбачає обов’язковість мати офіс, приміщення, тощо за місцезнаходженням юридичної особи. Жодних підтверджень, що саме за наданими адресами буде здійснюватись виконання умов договору по Закупівлі Учасником не надавалось. Замовник, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель згідно з пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону, а саме: недискримінації учасників, передбачив вимогами тендерної документації на Закупівлю, що документи, які підтверджують запропоновану матеріально-технічну базу учасниками, повинні підтверджувати власна вона чи орендована і отримавши від Учасника повну та вичерпну інформацію прийняв рішення визнати його учасником-переможцем по Закупівлі. Зважаючи на викладене, вважаємо, що виявлені органом фінансового контролю можливі порушення ПрАТ «АК «Київводоканал» вимог законодавства у сфері публічних закупівель не знайшли своїх підтверджень. Під час проведення вказаної закупівлі Товариством були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, у повному обсязі, тому договір, укладений за результатами процедури закупівлі між ПрАТ «АК «Київводоканал» та Учасником, є чинним та відповідає діючим нормам законодавства України.