0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
144 556 118.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 серп. 15:49
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18- 007529-b) пояснює наступне. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до нормативних актів в сфері дорожнього господарства, серед яких ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво», ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня», СОУ 42.1-37641918:2019, та інших нормативно- правових актів. Розмір бюджетного призначення Замовником розраховано відповідно до переліку об’єктів. фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови Волинської ОДА. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Разом з тим, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщена запитувана інформація: https://www.voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv- zakupivli-ua-2021-05-18-007529-b/
Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18- 007529-b) пояснює наступне. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до нормативних актів в сфері дорожнього господарства, серед яких ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво», ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня», СОУ 42.1-37641918:2019, та інших нормативно- правових актів. Розмір бюджетного призначення Замовником розраховано відповідно до переліку об’єктів. фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови Волинської ОДА. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Разом з тим, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщена запитувана інформація: https://www.voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv- zakupivli-ua-2021-05-18-007529-b/
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18-007529-b) пояснює наступне. Строк для укладання договору від 03.09.2021 №28-пс/21 було продовжено через подання скарги до Антимонопольного Комітету України від 24.07.2021. Рішенням від 05.08.2021 №17982-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу було відхилено, договір був підписаний після закінчення встановленим законом строку для оскарження.
Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18-007529-b) пояснює наступне. Строк для укладання договору від 03.09.2021 №28-пс/21 було продовжено через подання скарги до Антимонопольного Комітету України від 24.07.2021. Рішенням від 05.08.2021 №17982-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу було відхилено, договір був підписаний після закінчення встановленим законом строку для оскарження.
Аргументовані заперечення щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-18-007529-b На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-18-007529-b (далі – Висновок) повідомляємо наступне. Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Держаудитслужба) від 22.08.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області» (далі - Закупівля) у діях державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) було констатовано ряд порушень, які є неправомірними з наступних підстав. Щодо порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця, оскільки, як вказує у своєму Висновку Держаудитслужба: «За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нище шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому переможець гарантує службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону». Проте Держаудитслужба не врахувала, того факту, що окрім вказаного гарантійного листа у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник передбачив Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нижче шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У випадку ненадання переможцем документів або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а саме: • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оголошення закупівлі в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 3, 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Така довідка й була надана учасником Закупівлі в складі тендерної пропозиції. Отже, Замовником не допущено порушень по вищезазначеному питанню. Щодо порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону. Твердження Держаудитслужби, що Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто вимагається інформація про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Та, згідно Кримінального кодексу України злочин є одним із видів кримінального правопорушення, тому це тотожні поняття, які мають один зміст в даному випадку. Отже, тендерна документація була складена Замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Що стосується порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, то Додаток 1 Тендерної документації містить інші документи від учасника, зокрема: - скан-копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Окрім того, Тендерна документація не містить вичерпного переліку робіт, щодо яких учаснику необхідно надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Тому у даному випадку Замовник правомірно визнав Учасника переможцем торгів та уклав з ним договір. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Захід реагування Держаудитслужби у вигляді зобов'язання припинити зобов'язання шляхом визнання Договору недійсним є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційних дій і зловживань. Окрім того, просимо зауважити, що жодним нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право Держаудитслужби вимагати припиняти зобов'язання шляхом визнання договору недійсним чи його розірвання, оскільки такі вимоги можуть призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб'єктів.