0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 513 316.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 серп. 17:32
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником 24.08.2022р. о 12:05:38, отримано Запит про надання пояснень (інформації, документів) Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби за наступним: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-002813-c, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів). Відповідно до Державного веб-порталу бюджету для громадян, розміщеного за посиланням (https://openbudget.gov.ua) Замовник є розпорядником бюджетних коштів на якого поширюються норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.» В межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-002813-с,розпочатого на підставі наказу №226 від 23.08.2022р. Відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби (дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24.08.2022 р.) керуючись ч. 4, 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вважаємо за необхідне надати наступні пояснення: У відповідності з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об`єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 зі змінами від 17.05.2019 р. у зв`язку із введенням в дію нових нормативних документів , згідно рішення Гречаноподівської сільської ради від 24.03.2021р.№204-6/УІІІ «Про надання дозволу на коригування проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування., та затвердження нової назви проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування 2.» (додається) , та завдання на проектування, затвердженого начальником відділу освіти Гречаноподівської сільської ради Міллер О.А., у 2021р. ТОВ «ТЕХНОДАР-ДНЕПР» виконано коригування робочого проекту «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область» за договором на виготовлення вишукувальних робіт від 01.04.2021р. №21. ,в результаті чого отримано проектну документацію (з коригуванням) та Експертний звіт від 06 травня 2021р. №038/21Д (додається).За результатами Експертного звіту при розгляді проектної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена проектна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об`єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, енергозбереження; охорони праці; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проекту будівництва. Проектна документація за робочим проектом «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування 2.» затверджена рішенням Гречаноподівської сільської ради «Про затвердження проектно-кошторисної документації «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування 2.» від 20 травня 2021р. №260-8/УІІІ (додається) за наступними техніко-економічними показниками: Показники Одиниця вимірювання (всього) Кількість(у тому числі) Вид будівництва Капітальний ремонт Поверховість: Навчальний корпус Перехід Спортзал/їдальня Поверх 2 1 1 Ступінь вогнестійкості ІІІ Загальна площа у тому числі: І черга (навчальний корпус) ІІ черга (перехід, спортзал/їдальня) м2 2075,14 1596,76 478,38 Будівельний об`єм, у тому числі: І черга (навчальний корпус) ІІ черга (перехід, спортзал/їдальня) м2 8978,72 6259,30 2719,42 Загальна тривалість будівництва у тому числі: І черга (навчальний корпус) ІІ черга (перехід, спортзал/їдальня) міс. 3 1 2 Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на травень 2021р.,тис.грн.,у тому числі виконано: Кошти розподіляються на: 14960,356 199,862 І черга ІІ черга 3879,868 11080,488 199,862 0,000 Будівельні роботи, тис. грн., у тому числі виконано: 11757,734 0,000 2891,514 8866,220 0,000 0,000 Інші витрати тис. грн., у тому числі виконано: 3202,622 199,862 988,354 2214,268 199,862 0,000 Надані техніко – економічні показники в розділі «Загальна кошторисна вартість будівництва», затверджені в зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва №1,№2 та у зведені витрат робочого проекту (додається). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі , технічне завдання ,визначено замовником , відповідно до потреб замовника, згідно з проектно-кошторисною документацією робочого проекту «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування». Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася замовником в межах затверджених бюджетних призначень згідно з розрахунками в зведених кошторисних розрахунках вартості об`єкта будівництва №1,№2 робочого проекту «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування».
Замовником 24.08.2022р. о 12:05:38, отримано Запит про надання пояснень (інформації, документів) Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби за наступним: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-002813-c, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів). Відповідно до Державного веб-порталу бюджету для громадян, розміщеного за посиланням (https://openbudget.gov.ua) Замовник є розпорядником бюджетних коштів на якого поширюються норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.» В межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-002813-с,розпочатого на підставі наказу №226 від 23.08.2022р. Відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби (дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24.08.2022 р.) керуючись ч. 4, 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вважаємо за необхідне надати наступні пояснення: У відповідності з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об`єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 зі змінами від 17.05.2019 р. у зв`язку із введенням в дію нових нормативних документів , згідно рішення Гречаноподівської сільської ради від 24.03.2021р.№204-6/УІІІ «Про надання дозволу на коригування проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування., та затвердження нової назви проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування 2.» (додається) , та завдання на проектування, затвердженого начальником відділу освіти Гречаноподівської сільської ради Міллер О.А., у 2021р. ТОВ «ТЕХНОДАР-ДНЕПР» виконано коригування робочого проекту «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область» за договором на виготовлення вишукувальних робіт від 01.04.2021р. №21. ,в результаті чого отримано проектну документацію (з коригуванням) та Експертний звіт від 06 травня 2021р. №038/21Д (додається).За результатами Експертного звіту при розгляді проектної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена проектна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об`єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, енергозбереження; охорони праці; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проекту будівництва. Проектна документація за робочим проектом «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування 2.» затверджена рішенням Гречаноподівської сільської ради «Про затвердження проектно-кошторисної документації «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування 2.» від 20 травня 2021р. №260-8/УІІІ (додається) за наступними техніко-економічними показниками: Показники Одиниця вимірювання (всього) Кількість(у тому числі) Вид будівництва Капітальний ремонт Поверховість: Навчальний корпус Перехід Спортзал/їдальня Поверх 2 1 1 Ступінь вогнестійкості ІІІ Загальна площа у тому числі: І черга (навчальний корпус) ІІ черга (перехід, спортзал/їдальня) м2 2075,14 1596,76 478,38 Будівельний об`єм, у тому числі: І черга (навчальний корпус) ІІ черга (перехід, спортзал/їдальня) м2 8978,72 6259,30 2719,42 Загальна тривалість будівництва у тому числі: І черга (навчальний корпус) ІІ черга (перехід, спортзал/їдальня) міс. 3 1 2 Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на травень 2021р.,тис.грн.,у тому числі виконано: Кошти розподіляються на: 14960,356 199,862 І черга ІІ черга 3879,868 11080,488 199,862 0,000 Будівельні роботи, тис. грн., у тому числі виконано: 11757,734 0,000 2891,514 8866,220 0,000 0,000 Інші витрати тис. грн., у тому числі виконано: 3202,622 199,862 988,354 2214,268 199,862 0,000 Надані техніко – економічні показники в розділі «Загальна кошторисна вартість будівництва», затверджені в зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва №1,№2 та у зведені витрат робочого проекту (додається). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі , технічне завдання ,визначено замовником , відповідно до потреб замовника, згідно з проектно-кошторисною документацією робочого проекту «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування». Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася замовником в межах затверджених бюджетних призначень згідно з розрахунками в зведених кошторисних розрахунках вартості об`єкта будівництва №1,№2 робочого проекту «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область». Коригування».
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-002813-с,розпочатого на підставі наказу №226 від 23.08.2022р. Відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби (дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24.08.2022 р.) керуючись ч. 4, 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вважаємо за необхідне надати наступні пояснення: Згідно вимог Замовника у тендерній документації щодо надання ліцензії зазначено: « Учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (за наявності) на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом» Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» в складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку з посиланням на сайт перевірки щодо ліцензування №1218 від 25.06.2021р.dabi.gov.ua;Ліцензія №59-Л від 08.10.2018р.;Дозвіл №0239.19.12 від 20.02.2019р.;Дозвіл №0240.19.12 від 20.02.2019р. Керуючись ст.41 п.2 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» , (переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надає копію ліцензії або документа дозвільного характеру ( у разі їх наявності) на провадження певного виду діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено Законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації /оголошені про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі), переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» надано всі необхідні документи дозвільного характеру. Відповідно вимогам Замовника у тендерній документації щодо обов’язкової наявності у штаті підприємства інженера з проектно-кошторисної роботи. Для інженера з проектно-кошторисної роботи обов’язкове надання в складі пропозиції діючого сертифікату та діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, учасником -переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» надано всі необхідні документи. Замовником після розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» розміщено вимогу щодо невідповідності в інформації та документах відповідно до ст.29 п.16. Зазначена невідповідність щодо не надання учасником реєстру наданих документів вважати технічною помилкою. Даний реєстр вимагався для полегшення розгляду Замовником наданих документів та інформації в тендерній пропозиції. Його відсутність ніяк не впливає на прийняття рішення Замовником про переможця процедури. Щодо надання технічних та якісних характеристик за Додатком 3 до тендерної документації: учасник у своїй тендерній пропозиції надає довідку на погодження з технічними умовами та технічним завданням Замовника. Враховуючи що учасником не надана вище зазначена інформація ,замовником прийнято рішення оприлюднити повідомлення про невідповідність у наданій інформації.
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-002813-с,розпочатого на підставі наказу №226 від 23.08.2022р. Відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби (дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24.08.2022 р.) керуючись ч. 4, 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вважаємо за необхідне надати наступні пояснення: Згідно вимог Замовника у тендерній документації щодо надання ліцензії зазначено: « Учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (за наявності) на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом» Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» в складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку з посиланням на сайт перевірки щодо ліцензування №1218 від 25.06.2021р.dabi.gov.ua;Ліцензія №59-Л від 08.10.2018р.;Дозвіл №0239.19.12 від 20.02.2019р.;Дозвіл №0240.19.12 від 20.02.2019р. Керуючись ст.41 п.2 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» , (переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надає копію ліцензії або документа дозвільного характеру ( у разі їх наявності) на провадження певного виду діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено Законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації /оголошені про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі), переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» надано всі необхідні документи дозвільного характеру. Відповідно вимогам Замовника у тендерній документації щодо обов’язкової наявності у штаті підприємства інженера з проектно-кошторисної роботи. Для інженера з проектно-кошторисної роботи обов’язкове надання в складі пропозиції діючого сертифікату та діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, учасником -переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» надано всі необхідні документи. Замовником після розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» розміщено вимогу щодо невідповідності в інформації та документах відповідно до ст.29 п.16. Зазначена невідповідність щодо не надання учасником реєстру наданих документів вважати технічною помилкою. Даний реєстр вимагався для полегшення розгляду Замовником наданих документів та інформації в тендерній пропозиції. Його відсутність ніяк не впливає на прийняття рішення Замовником про переможця процедури. Щодо надання технічних та якісних характеристик за Додатком 3 до тендерної документації: учасник у своїй тендерній пропозиції надає довідку на погодження з технічними умовами та технічним завданням Замовника. Враховуючи що учасником не надана вище зазначена інформація ,замовником прийнято рішення оприлюднити повідомлення про невідповідність у наданій інформації.
Розглянувши та ознайомившись з результатами моніторингу закупівлі UA-2021-06-14-002813-с, за предметом закупівлі «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – код ДК 021:2015- 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація» Замовником прийнято рішення розірвати договір №86 від 29.07.2021р.,укладений між відділом освіти та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», шляхом укладення додаткової угоди про розірвання договору. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» направити лист щодо розірвання договору №86 від 29.07.2021р., та копію висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-06-14-002813-с для ознайомлення