0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
530 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 30 серп. 15:16
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником, та відповідно до службових записок старших сестер медичних/акушерок відділень та завідувача склада. Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710». Предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки: Вузькопанельні рушники Multifold; Паперові рушники з центральною витяжкою; Рушники в рулонах SLIMROLL. (номер закупівлі в електронній системі UA-2021-06-08-003921-c) Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ в межах коштів отриманих від укладених договорів про медичне обслуговування населення від Національної служби здоров'я України за державною програмою медичних гарантій населенню. Обґрунтування очікуваної вартості: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання. 2. За час дії Договору КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ отримало товар згідно видаткових накладних. Акт звірки взаємних розрахунків додається.
1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником, та відповідно до службових записок старших сестер медичних/акушерок відділень та завідувача склада. Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710». Предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки: Вузькопанельні рушники Multifold; Паперові рушники з центральною витяжкою; Рушники в рулонах SLIMROLL. (номер закупівлі в електронній системі UA-2021-06-08-003921-c) Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ в межах коштів отриманих від укладених договорів про медичне обслуговування населення від Національної служби здоров'я України за державною програмою медичних гарантій населенню. Обґрунтування очікуваної вартості: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання. 2. За час дії Договору КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ отримало товар згідно видаткових накладних. Акт звірки взаємних розрахунків додається.
У відповідь на ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-08-003921-c від 12 вересня 2022 р. повідомляємо наступне. Замовником було розміщено додаткову угоду №1 та звіт про виконання договору на початку року, однак, ймовірно через не синхронізацію підпису із центральною базою даних PROZORRO, що було виявлено невчасно, дані про виконання договору опубліковані не були, без прямого умислу на це. В кінці кожного бюджетного року та, відповідно, на початку нового року, протягом строку який надається замовникам на розміщення звітів про виконання договорів, який становить 20 робочих днів згідно Закону України «Про публічні закупівлі», спостерігається особлива завантаженість електронних авторизованих майданчиків, що часто призводить до перебоїв у їх роботі, не синхронізації документів, підписів, що і могло стати причиною допущення порушення в частині строку розміщення інформації. Як тільки такий факт був встановлений, у найкоротші строки було вжито всіх необхідних заходів на усунення порушення, зокрема 31 серпня 2022 року опубліковано додаткову угоду №1 та звіт про виконання договору про закупівлю, до оприлюднення звіту про моніторинг. Додатково зазначаю, що договір був виконаний вчасно, нерозміщення звіту про його виконання у строки встановлені Законом спричинене технічними збоями у роботі авторизованого електронного майданчика в період перенавантаження та не пов’язане із умислом уповноваженої особи чи із фактом невчасного виконання зобов’язань сторонами договору. Враховуючи вищенаведене, зобов’язуємось в подальшому більш ретельно здійснювати моніторинг розміщених документів та даних для вчасного та якісного виконання норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших підзаконних НПА у сфері публічних закупівель. Додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель, одразу після завершення воєнного стану в Україні.