0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
143 823 953.20 UAH
Замовник
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 жовт. 12:28
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 17.12.2019 № 1673-19 Е. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках затвердженої «Програми розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки», затвердженої Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2021 №46 «Про затвердження Переліку об'єктів реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок залишку невикористаних у минулих роках коштів, який утворився станом на 01.01.2021 у спеціальному фонді обласного бюджету, субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на 2021 рік» (зі змінами) та Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2021 № 47«Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році» (зі змінами). Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. 2. Звертаємо Вашу увагу, що 19.12.2020 набрала чинності постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити (пункт 4-1 Постанови КМУ № 710): - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з тим, слід зазначити, що закупівлю робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-004426-b) було оголошено 26 березня 2020 р. Зважаючи на викладене вище, на момент оголошення закупівлі Замовником не розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), оскільки процедуру відкритих торгів було оголошено до набрання чинності постанови КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів». 3. Під час укладання додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20 щодо закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Замовник скористався своїм правом наданим йому статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, підстави для укладення додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20, зазначені в самих додаткових угодах, з якими Ви можете ознайомитися, так як вони розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу. 4. Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель; Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на визначення самого поняття «моніторинг процедури закупівлі» зазначені питання мають стосуватися дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Разом з тим, інформація та документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт за договором (акти виконаних робіт, видаткові накладні, платіжні доручення) є інформацією, яка стосується виконання договору, та не пов’язана із дотриманням замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Виконання договору підряду врегульовано низкою інших нормативно-правових актів та не може бути предметом моніторингу процедури закупівлі з огляду на саме визначення цього виду контролю. 5. Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів ПрАТ «Броварське ШБУ №50» закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) пункту 6 розділу 6 тендерної документації у вигляді сканованих копій виписок. Разом з тим, слід зазначити, що згідно пункту 6 розділу 6 тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасником-переможцем вноситься забезпечення його виконання у формі застави, на суму, що дорівнюватиме 5% вартості Договору - вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році.
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 17.12.2019 № 1673-19 Е. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках затвердженої «Програми розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки», затвердженої Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2021 №46 «Про затвердження Переліку об'єктів реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок залишку невикористаних у минулих роках коштів, який утворився станом на 01.01.2021 у спеціальному фонді обласного бюджету, субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на 2021 рік» (зі змінами) та Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2021 № 47«Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році» (зі змінами). Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. 2. Звертаємо Вашу увагу, що 19.12.2020 набрала чинності постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити (пункт 4-1 Постанови КМУ № 710): - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з тим, слід зазначити, що закупівлю робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-004426-b) було оголошено 26 березня 2020 р. Зважаючи на викладене вище, на момент оголошення закупівлі Замовником не розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), оскільки процедуру відкритих торгів було оголошено до набрання чинності постанови КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів». 3. Під час укладання додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20 щодо закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Замовник скористався своїм правом наданим йому статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, підстави для укладення додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20, зазначені в самих додаткових угодах, з якими Ви можете ознайомитися, так як вони розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу. 4. Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель; Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на визначення самого поняття «моніторинг процедури закупівлі» зазначені питання мають стосуватися дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Разом з тим, інформація та документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт за договором (акти виконаних робіт, видаткові накладні, платіжні доручення) є інформацією, яка стосується виконання договору, та не пов’язана із дотриманням замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Виконання договору підряду врегульовано низкою інших нормативно-правових актів та не може бути предметом моніторингу процедури закупівлі з огляду на саме визначення цього виду контролю. 5. Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів ПрАТ «Броварське ШБУ №50» закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) пункту 6 розділу 6 тендерної документації у вигляді сканованих копій виписок. Разом з тим, слід зазначити, що згідно пункту 6 розділу 6 тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасником-переможцем вноситься забезпечення його виконання у формі застави, на суму, що дорівнюватиме 5% вартості Договору - вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році.
На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 25.10.2022 по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-004426-b) та 07.11.2022 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва.