0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
443 177 608.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 лют. 11:42
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше звернення та надає пояснення. По першому питанню: Рішення щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в сумі 443 177 608,00 грн. прийняте на підставі затвердженої наказом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області №147-О від 16.11.2018 кошторисної документації (зі змінами, внесеними наказом №153-О від 30.11.2018року). Склад і обсяги робіт з експлуатаційного утримання в кошторисній документації визначені виходячи з оцінки фактичного стану автомобільних доріг загального користування державного значення і зафіксовані в дефектному акті. Рішення щодо строку надання послуг в термін до 31.12.2020 року (тобто на два роки) прийняте на підставі положень ст..6 Закону України «Про автомобільні дороги»: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів. Істотними умовами такого договору є: предмет договору; ціна договору, порядок її коригування та застосування штрафних санкцій; порядок оплати виконаних робіт та джерела фінансування; розмір та порядок використання гарантійної суми (притримання) та резервної суми; строки початку та закінчення виконання робіт; порядок виконання та вимоги до організації робіт; порядок приймання-передачі виконаних робіт; права та обов’язки сторін; умови страхування ризиків; порядок забезпечення робіт проектною документацією та матеріальними ресурсами; порядок залучення субпідрядників; порядок здійснення замовником контролю якості ресурсів та виконаних робіт; гарантійні обов’язки підрядника, порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору; відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дорожньо-транспортної пригоди і зупинки руху; спеціальні умови. Служба автомобільних доріг у Миколаївській області є державною організацією, одержувачем бюджетних коштів. Відповідно п.9 Загальних положень Постанови Кабінету Міністрів України №228 від 28 лютого 2002 р. «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» (зі змінами), одержувач бюджетних коштів використовує бюджетні кошти на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі відповідного розпорядника бюджетних коштів. Виходячи із зазначеного, план фінансування Службою не складається та не затверджується. По другому питанню: Рішення щодо застосування норм Наказу № 573/1019 прийняте у зв’язку з тим, що на момент формування кошторисної документації та проведення закупівлі відсутні фактичні данні на непередбачувані роботи (роботи, які неможливо чітко спрогнозувати). Неможливо передбачити обсяги та види аварійних та інших робіт, потреба в яких на дорогах області може виникнути неочікувано - для ліквідації наслідків та попередження аварійних ситуацій, несприятливих погодних умов та інших. Слід зазначити, що витрати на виконання непередбачуваних робіт в обсязі 10% не є додатковими, зазначений обсяг передбачений кошторисною документацією та включений до очікуваної вартості закупівлі. Витрати на виконання непередбачуваних робіт в обсязі 10% визначені в межах 15%, регламентованих Наказом № 573/1019 та СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» По третьому питанню. Учасники в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» мають зазначити будь-яку кількість працівників, за умови що вказані особи будуть задіяні при наданні послуг за предметом закупівлі.
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше звернення та надає пояснення. По першому питанню: Рішення щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в сумі 443 177 608,00 грн. прийняте на підставі затвердженої наказом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області №147-О від 16.11.2018 кошторисної документації (зі змінами, внесеними наказом №153-О від 30.11.2018року). Склад і обсяги робіт з експлуатаційного утримання в кошторисній документації визначені виходячи з оцінки фактичного стану автомобільних доріг загального користування державного значення і зафіксовані в дефектному акті. Рішення щодо строку надання послуг в термін до 31.12.2020 року (тобто на два роки) прийняте на підставі положень ст..6 Закону України «Про автомобільні дороги»: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів. Істотними умовами такого договору є: предмет договору; ціна договору, порядок її коригування та застосування штрафних санкцій; порядок оплати виконаних робіт та джерела фінансування; розмір та порядок використання гарантійної суми (притримання) та резервної суми; строки початку та закінчення виконання робіт; порядок виконання та вимоги до організації робіт; порядок приймання-передачі виконаних робіт; права та обов’язки сторін; умови страхування ризиків; порядок забезпечення робіт проектною документацією та матеріальними ресурсами; порядок залучення субпідрядників; порядок здійснення замовником контролю якості ресурсів та виконаних робіт; гарантійні обов’язки підрядника, порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору; відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дорожньо-транспортної пригоди і зупинки руху; спеціальні умови. Служба автомобільних доріг у Миколаївській області є державною організацією, одержувачем бюджетних коштів. Відповідно п.9 Загальних положень Постанови Кабінету Міністрів України №228 від 28 лютого 2002 р. «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» (зі змінами), одержувач бюджетних коштів використовує бюджетні кошти на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі відповідного розпорядника бюджетних коштів. Виходячи із зазначеного, план фінансування Службою не складається та не затверджується. По другому питанню: Рішення щодо застосування норм Наказу № 573/1019 прийняте у зв’язку з тим, що на момент формування кошторисної документації та проведення закупівлі відсутні фактичні данні на непередбачувані роботи (роботи, які неможливо чітко спрогнозувати). Неможливо передбачити обсяги та види аварійних та інших робіт, потреба в яких на дорогах області може виникнути неочікувано - для ліквідації наслідків та попередження аварійних ситуацій, несприятливих погодних умов та інших. Слід зазначити, що витрати на виконання непередбачуваних робіт в обсязі 10% не є додатковими, зазначений обсяг передбачений кошторисною документацією та включений до очікуваної вартості закупівлі. Витрати на виконання непередбачуваних робіт в обсязі 10% визначені в межах 15%, регламентованих Наказом № 573/1019 та СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» По третьому питанню. Учасники в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» мають зазначити будь-яку кількість працівників, за умови що вказані особи будуть задіяні при наданні послуг за предметом закупівлі.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше звернення та надає пояснення. По першому питанню: Додаток 8 до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України №573/1019 від 21.09.2012 (далі – Наказ № 573/1019) визначає комплекс робіт та їх обсяги для забезпечення нормальних умов руху автотранспорту. Пунктом 9 зазначеного додатку є непередбачувані роботи, при цьому текстом під табличною частиною визначено, що у разі відсутності фактичних даних на непередбачувані роботи, їх можна орієнтовно прийняти як 15% від суми за пунктами 1-8 цього додатка. Так як на момент формування кошторисної документації та проведення закупівлі відсутні фактичні данні на непередбачувані роботи (роботи, які неможливо чітко спрогнозувати) з підстав, зазначених у попередньому поясненні, Службою в межах діючих нормативних документів, внесено до додатку 5 до тендерної документації умову «Враховуючи неможливість заздалегідь врахувати усі обсяги аварійних робіт та інші роботи передбачити на виконання непередбачуваних робіт 10% від вартості робіт по технічному завданню згідно наказу № 573/1019». Замовник визначив витрати на непередбачувані роботи у розмірі 10% від вартості робіт, що передбачені технічним завданням тендерної документації в якості резервної суми, саме на цій підставі пункт 6.3 проекту договору містить посилання на Наказ № 573/1019. Зазначене повністю відповідає умовам тендерної документації, так як витрати на непередбачувані роботи у розмірі 10% визначені додатком 5 до тендерної документації, та не суперечить жодним нормативам документам. По другому питанню: Розмір гарантійної суми та порядок її використання визначено пунктами 6.1 та 6.2 розділу 6 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ» проекту договору.
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше звернення та надає пояснення. По першому питанню: Додаток 8 до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України №573/1019 від 21.09.2012 (далі – Наказ № 573/1019) визначає комплекс робіт та їх обсяги для забезпечення нормальних умов руху автотранспорту. Пунктом 9 зазначеного додатку є непередбачувані роботи, при цьому текстом під табличною частиною визначено, що у разі відсутності фактичних даних на непередбачувані роботи, їх можна орієнтовно прийняти як 15% від суми за пунктами 1-8 цього додатка. Так як на момент формування кошторисної документації та проведення закупівлі відсутні фактичні данні на непередбачувані роботи (роботи, які неможливо чітко спрогнозувати) з підстав, зазначених у попередньому поясненні, Службою в межах діючих нормативних документів, внесено до додатку 5 до тендерної документації умову «Враховуючи неможливість заздалегідь врахувати усі обсяги аварійних робіт та інші роботи передбачити на виконання непередбачуваних робіт 10% від вартості робіт по технічному завданню згідно наказу № 573/1019». Замовник визначив витрати на непередбачувані роботи у розмірі 10% від вартості робіт, що передбачені технічним завданням тендерної документації в якості резервної суми, саме на цій підставі пункт 6.3 проекту договору містить посилання на Наказ № 573/1019. Зазначене повністю відповідає умовам тендерної документації, так як витрати на непередбачувані роботи у розмірі 10% визначені додатком 5 до тендерної документації, та не суперечить жодним нормативам документам. По другому питанню: Розмір гарантійної суми та порядок її використання визначено пунктами 6.1 та 6.2 розділу 6 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ» проекту договору.