0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 890 197.56 UAH
Замовник
Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 12 лют. 17:22
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Відповідно до ст 4 Закону України «Про публічниі закупівлі» (надалі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Разом з тим законом не встановлено вимоги щодо заборони внесення змін до річного плану закупівель після оголошення процедури закупівлі, та не є порушенням принципів здійснення закупівель передбачених Законом. Відповідно до частини шостої пункту 2 статті 21 В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий термін подання тендерних пропозиції визначенно 27.02.2018 року. Разом з тим Тендерна документація містить чітке визначення: «кінцевий строк подання пропозицій визначено в оголошені про проведення процедури закупівлі», що відповідає нормам чинного законодавства. Відповідно до статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим частиною десятою статті 4 Закону України «Про санкції» передбачено заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Згідно із частини 3 статті 5 Закону України «Про санкції» рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Разом з тим, дана норма не містить вимоги щодо обов’язкового включення до тендерної документації норми щодо застосування санкція до учасників. Також додатково повідомляємо, що в законодавством у сфері закупівель взагалі відсутні норма щодо застосування санкції визначеним Законом № 1644 та пункту 2 рішення РНБО.