0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 091 890.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 13 груд. 15:03
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Створення сучасного реабілітаційного центру КНП КДЦ Дніпровського району м. Києва брало участь та отримала більшість голосів у громадському проєкті https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/18/293 Проект орієнтований на покращення умов перебування хворих при проходженні реабілітації, лікуванні та профілактиці захворювань. Для цього необхідно провести капітальний ремонт приміщень Реабілітаційного центру та оснастити його сучасним реабілітаційним обладнанням, забезпечивши тим самим мешканців Дніпровського району та інших районів міста Києва якісною, безкоштовною реабілітацією після ускладнень захворювань нервової та серцево-судинної системи, травм, скоротити строки лікування, зменшити прояви хронічних захворювань та їх профілактики. Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту) Неналежні умови для проходження медичної та фізичної реабілітації мешканців Дніпровського району. Як результат недоотримання якісного відновлювального лікування для покращення якості життя осіб, чиї соматичні захворювання, вроджені та набуті вади опорнорухового апарату, ускладнення захворювань нервової та серцево-судинної системи можуть призвести до обмеження працездатності та самообслуговування і як результат інвалідизації хворих. Технічні, кількісні та якісні характеристики, очікувана вартість предмета закупівлі розраховувалась на підставі Проектно кошторисної документації та експертної оцінки кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Створення сучасного реабілітаційного центру КНП КДЦ Дніпровського району м. Києва» затвердженого ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» № 0316-22Е від 03.11.2022 року. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайту. КНП «Консультативно – діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» отримує кошти, як результат здійснення ним господарської діяльності в рамках Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України та поза цим договором, шляхом надання платних медичних послуг фізичним та юридичним особам за цінами, що затверджені по підприємству в установленому порядку. Таким чином враховуючи вищенаведене КНП «Консультативно – діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» не розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі власному веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) так як кошти отримані підприємством в рамках роботи з Національною службою здоров’я України та фізичними та юридичними особами є власними коштами підприємства (отримані ним в результаті здійснення господарської діяльності). Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик та тендерна документація закупівлі розміщалися на офіційному інтернет порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації https://kyivaudit.gov.ua/ До пояснення додається: Експертна оцінка Брошура громадського проєкту.
Створення сучасного реабілітаційного центру КНП КДЦ Дніпровського району м. Києва брало участь та отримала більшість голосів у громадському проєкті https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/18/293 Проект орієнтований на покращення умов перебування хворих при проходженні реабілітації, лікуванні та профілактиці захворювань. Для цього необхідно провести капітальний ремонт приміщень Реабілітаційного центру та оснастити його сучасним реабілітаційним обладнанням, забезпечивши тим самим мешканців Дніпровського району та інших районів міста Києва якісною, безкоштовною реабілітацією після ускладнень захворювань нервової та серцево-судинної системи, травм, скоротити строки лікування, зменшити прояви хронічних захворювань та їх профілактики. Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту) Неналежні умови для проходження медичної та фізичної реабілітації мешканців Дніпровського району. Як результат недоотримання якісного відновлювального лікування для покращення якості життя осіб, чиї соматичні захворювання, вроджені та набуті вади опорнорухового апарату, ускладнення захворювань нервової та серцево-судинної системи можуть призвести до обмеження працездатності та самообслуговування і як результат інвалідизації хворих. Технічні, кількісні та якісні характеристики, очікувана вартість предмета закупівлі розраховувалась на підставі Проектно кошторисної документації та експертної оцінки кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Створення сучасного реабілітаційного центру КНП КДЦ Дніпровського району м. Києва» затвердженого ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» № 0316-22Е від 03.11.2022 року. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайту. КНП «Консультативно – діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» отримує кошти, як результат здійснення ним господарської діяльності в рамках Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України та поза цим договором, шляхом надання платних медичних послуг фізичним та юридичним особам за цінами, що затверджені по підприємству в установленому порядку. Таким чином враховуючи вищенаведене КНП «Консультативно – діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» не розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі власному веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) так як кошти отримані підприємством в рамках роботи з Національною службою здоров’я України та фізичними та юридичними особами є власними коштами підприємства (отримані ним в результаті здійснення господарської діяльності). Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик та тендерна документація закупівлі розміщалися на офіційному інтернет порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації https://kyivaudit.gov.ua/ До пояснення додається: Експертна оцінка Брошура громадського проєкту.
Визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2022-11-11-008225-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Відмова від усунення. 1. Щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону в пункті 2 частини 21 Розділу VI Тендерної документації (далі –ТД) , а саме зміни істотних умов договору у разі – «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», повідомляємо наступне. Частина 21 Розділу VI ТД повністю відповідає пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 . Також слід зазначити що стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить вимог щодо обов’язкового зазначення змін істотних умов договору. Наявність даного пункту в ТД не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників і не являється невідповідністю до умов законодавства. 2. Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 1 до ТД встановлено, що учасники закупівель повинні надати, зокрема, інформацію про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника: - виконроба, на підтвердження чого необхідно надати наказ про призначення та документ про освіту. У складі тендерної пропозиції ТОВ «РОБІТ» надано довідку від 22.11.2022 року за вих. № 22-08/11-22, в якій вказана інформація щодо наявності у переможця виконавця робіт Куца Максима Вікторовича, спеціальність – маляр-штукатур, загальний стаж роботи – 7 років, освіта середня-спеціальна. Також у складі пропозиції надано диплом кваліфікованого робітника Куц Максима Вікторовича, який закінчив у 2013 році вище професійне училище № 4 м. Хмельницького і здобув професію маляра. Рішенням державної кваліфікаційної комісії від 21.06.2013 йому присвоєно кваліфікацію маляра IV розряду. Звертаємо вашу увагу на те, що жодним положенням ТД та додатків до неї не встановлювалося будь-яких додаткових вимог про підтвердження кваліфікації виконавця робіт так як і не передбачено те, що замовник будь-яким чином перевіряє належність та допустимість зайняття посади працівником переможця. ТД також не вимагалося надання диплому про вищу освіту у сфері будівництва, в той час, як вимагалося надати документ про освіту, про що зазначено вище. Інші вимоги не передбачені. Переможцем надано документ про освіту, як того вимагалося в ТД та повністю підтверджено кваліфікацію працівника Куца М.В. на посаді виконроба та виконано вимогу встановлену пунктом 2 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до ТД. Додатково зазначаємо, що положеннями ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначено якими саме документами має підтверджуватися вiдповiдна кваліфікація працівників, наявність у вказаних працівників необхідних знань та досвіду. Вважаємо, що переможцем виконані всі вимоги тендерної документації та чинного законодавства, не допущено порушень абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 41 Особливостей та Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «РОБІТ» як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а отже, правомірно уклав з ним договір на суму 4 549 000,00 гривень., а відтак опублікований висновок фактично є необґрунтованим, безпідставним та протиправним і підлягає скасуванню. Крім того, у Констатуючій частині Висновку зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Вважаємо, що що захід усунення виявлених порушень у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження у висновку зводяться до невідповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, що носить суто формальний характер, так як не пов`язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Статтею 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Варто зазначити, що ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою про розірвання укладеного за результатами закупівель. Фактично необхідність таких суттєвих наслідків у висновку пов`язується із оформленням документів, до змісту якого зауваження відсутні. Розірвання укладеного договору підряду призведе до зриву процесу забезпечення створення сучасного реабілітаційного центру, зриву процесу лікування, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідності додержання прав та інтересів громадян. При цьому, внаслідок розірвання договору, укладеного за результатами тендеру, виникне необхідність в проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витрати додатковий час, і протягом вказаного періоду пацієнти реабілітаційного центру не будуть забезпечені лікуванням. Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо висновок про здійснення моніторингу неправомірним та таким, що не підлягає задоволенню, а вимогу про розірвання договору незаконною.