0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 605 971.00 UAH
Замовник
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНЦІЯ РЕСУРСІВ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 30 груд. 11:09
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації , виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від «04» серпня 2022 р. № 218.3480.22 Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на додаткові роботи по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 04» серпня 2022 р. № 218.3480.22 . Щодо обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з «додаткові роботи по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування» визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та враховуючі суми виконаних робіт згідно зі зведеним кошторисом. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення. Відповідно до фінансування Замовника. Щодо виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Під час укладення договору учасником надано копію ліцензії, що дає право займатись відповідним видом господарської діяльності та документи, на право укладання договору, а саме: копію протоколу загальних зборів про призначення директора №1 від 28 липня 2010 року. Щодо причини не опублікування експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (в тому числі на які здійснено посилання в повідомленні про намір укласти договір). ЗУ «Про Публічні закупівлі» в редакції , яка була чинна на момент оголошення закупівлі не визначено понять експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі Оскільки, предметом закупівлі є Додаткові роботи по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування» замовник провів переговорну процедуру відповідно до п. 5 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Також варто зазначити, що замовником на підставі протоколу виробничої наради (копія яка долучена в електронній системі Prozorro) здійснено коригування проектно-кошторисної документації, яка затверджена відповідним експертним звітом. Відтак, у замовника наявні всі передумови для проведення переговорної процедури згідно з вищезазначеної підстави.
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації , виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від «04» серпня 2022 р. № 218.3480.22 Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на додаткові роботи по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 04» серпня 2022 р. № 218.3480.22 . Щодо обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з «додаткові роботи по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування» визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та враховуючі суми виконаних робіт згідно зі зведеним кошторисом. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення. Відповідно до фінансування Замовника. Щодо виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Під час укладення договору учасником надано копію ліцензії, що дає право займатись відповідним видом господарської діяльності та документи, на право укладання договору, а саме: копію протоколу загальних зборів про призначення директора №1 від 28 липня 2010 року. Щодо причини не опублікування експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (в тому числі на які здійснено посилання в повідомленні про намір укласти договір). ЗУ «Про Публічні закупівлі» в редакції , яка була чинна на момент оголошення закупівлі не визначено понять експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі Оскільки, предметом закупівлі є Додаткові роботи по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування» замовник провів переговорну процедуру відповідно до п. 5 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Також варто зазначити, що замовником на підставі протоколу виробничої наради (копія яка долучена в електронній системі Prozorro) здійснено коригування проектно-кошторисної документації, яка затверджена відповідним експертним звітом. Відтак, у замовника наявні всі передумови для проведення переговорної процедури згідно з вищезазначеної підстави.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня. На Ваш запит моніторингу повідомляємо наступну інформацію. Перелік додаткових робіт визначено у протоколі робочої групи від 10 лютого 2022 року №10/02 та у відомостях обсягах робіт (додається), що були подані як частина проектно-кошторисної документації на проведення експертизи. У ході надання відповіді на запит моніторингу була виявлена наступна інформація. ДП "Західний ЕТЦ", що здійснювало експертизу проектно-кошторисної документації технічну помилку та взято за основу попередньою кошторисну документацію по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові», у результаті чого позитивний експертний звіт від «04» серпня 2022 р. № 218.3480.22 видано на інші роботи, які не є додатковими аналогічними видам робіт по основному договору від 10.06.2020 №01/06. Замовком було прийнято рішення звернутися до ДП "Західний ЕТЦ" з вимогою виправити допущену помилку, шляхом внесення змін в експертний висновок на додаткові роботи по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування. На даний час Замовник чекає відповіді від ДП "Західний ЕТЦ". Як тільки отримаємо відповідь на свій лист та відкорегований експертний звіт завантажимо його в електрону систему. Щодо застосування Замовником будівельних норми при визначенні вартості робіт за та при здійсненні коригування проєктно-кошторисної документації. Повідомляємо, що у листі Мінрегіону від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 про введення в дію кошторисних норм України зазначено: «Якщо під час будівництва об’єкта змінюються проектні рішення, передбачені затвердженою проектною документацією на будівництво об’єкта, вартість залишку робіт, у тому числі додаткових робіт, визначається в кошторисній частині проектної документації, скоригованої після 08.11.2021, з використанням Настанов, кошторисних норм України та ДСТУ ресурсні елементні кошторисні норми (далі — РЕКН) на відповідні види будівельних робіт, чинних на час її складання. Таким чином, Замовником при визначенні вартості робіт за договором від 12.09.2022 №01/09 та при здійсненні коригування проєктно-кошторисної документації керувався нормамами КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. На виконання вимог Вашого запиту додаємо наступні документи: - Локальні кошториси до договору №01/09 від 12.09.2022 р. - Локальні кошториси до договору №01/06 від 10.06.2020 р. - Відомості обсягів робіт, що містять додаткові роботи - Експертний звіт №249.1648.20 від 28.04.2020 р.
Доброго дня. На Ваш запит моніторингу повідомляємо наступну інформацію. Перелік додаткових робіт визначено у протоколі робочої групи від 10 лютого 2022 року №10/02 та у відомостях обсягах робіт (додається), що були подані як частина проектно-кошторисної документації на проведення експертизи. У ході надання відповіді на запит моніторингу була виявлена наступна інформація. ДП "Західний ЕТЦ", що здійснювало експертизу проектно-кошторисної документації технічну помилку та взято за основу попередньою кошторисну документацію по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові», у результаті чого позитивний експертний звіт від «04» серпня 2022 р. № 218.3480.22 видано на інші роботи, які не є додатковими аналогічними видам робіт по основному договору від 10.06.2020 №01/06. Замовком було прийнято рішення звернутися до ДП "Західний ЕТЦ" з вимогою виправити допущену помилку, шляхом внесення змін в експертний висновок на додаткові роботи по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування. На даний час Замовник чекає відповіді від ДП "Західний ЕТЦ". Як тільки отримаємо відповідь на свій лист та відкорегований експертний звіт завантажимо його в електрону систему. Щодо застосування Замовником будівельних норми при визначенні вартості робіт за та при здійсненні коригування проєктно-кошторисної документації. Повідомляємо, що у листі Мінрегіону від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 про введення в дію кошторисних норм України зазначено: «Якщо під час будівництва об’єкта змінюються проектні рішення, передбачені затвердженою проектною документацією на будівництво об’єкта, вартість залишку робіт, у тому числі додаткових робіт, визначається в кошторисній частині проектної документації, скоригованої після 08.11.2021, з використанням Настанов, кошторисних норм України та ДСТУ ресурсні елементні кошторисні норми (далі — РЕКН) на відповідні види будівельних робіт, чинних на час її складання. Таким чином, Замовником при визначенні вартості робіт за договором від 12.09.2022 №01/09 та при здійсненні коригування проєктно-кошторисної документації керувався нормамами КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. На виконання вимог Вашого запиту додаємо наступні документи: - Локальні кошториси до договору №01/09 від 12.09.2022 р. - Локальні кошториси до договору №01/06 від 10.06.2020 р. - Відомості обсягів робіт, що містять додаткові роботи - Експертний звіт №249.1648.20 від 28.04.2020 р.
Доброго дня. У відповіді на висновок моніторингу Західного офісу Держаудитслужби України від 19 січня 2023 року, повідомляємо, що за результатами переговорної процедури UA-2022-08-30-008851-a 12 вересня 2022 року було укладено договір №01/09 між ЛЬВІВСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АГЕНЦІЯ РЕСУРСІВ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОНОМБУД-ЛВ" на виконання додаткові роботи по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Під час проведення переговорної закупівлі UA-2022-08-30-008851-a на виконання додаткових робіт по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові» Коригування Замовником дотримано всі умови, що передбачені у п.5 ч.2 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: 1) договір на додаткові роботи № 01/09 від 12.09.22 р. укладено з попереднім виконавцем, що виконував роботи по договору №01/06 від 10.06.2020 р., а саме: ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОНОМБУД-ЛВ"; 2) роботи, що передбачені договором № 01/09 від 12.09.2022 р. технічно та економічно пов’язані з первинним договором№01/06 від 10.06.2020 р., що підтверджується протоколом засідання робочої наради № 10/02 від 10.02.2022 року; 3) загальна вартість додаткових робіт за договором № 01/09 від 12.09.2022 р. становить 4 605 971.00, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Щодо виявлених Західним офісом Держаудитслужби України та викладених у висновку про проведення моніторингу переговорної процедури UA-2022-08-30-008851-a Замовником виконано висновок моніторингу та проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.