0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 164 985.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Первомайська центральна районна лікарня" Первомайської Міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 11 січ. 08:52
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит пояснюємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція котельні КНП "Первомайська ЦРЛ" Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28 Миколаївської області (перший та другий пусковий комплекс» (ІД: UA-2022-08-04-003013-a) зазначено в проектній документації, а саме в робочому проекті Том №1 від 22.08.2020 р. (Додаток №1). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі зазначено в проектній документації, а саме в робочому проекті Том №4 Кошториси від 22.08.2020 р. та пояснювальній записці до зведеного кошторисного розрахунку, який проходив експертизу та по результату отримано експертний звіт від 21.12.2020р №32872. Для того, щоб провести закупівлю у 2022 році проведено коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція котельні в КНП «Первомайська ЦРЛ» Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Академіка Миколи Амосова, 28, Миколаївської області», після чого проведено повторну експертизу проектно – кошторисної документації та отримано експертний звіт №00800-22/ПРОЕКСП від 25.07.2022 р. (Додаток №2). Розмір бюджетного призначення, технічні і якісні характеристики предмета закупівлі Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо вашу увагу, Постановою № 1266 поділено замовників на дві умовні категорії, одним «доручено» іншим «рекомендовано» здійснювати заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: доручено: головним розпорядникам бюджетних коштів, суб’єктам господарювання державного сектору економіки; рекомендовано: органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування. КНП «Первомайська ЦРЛ» не належить до даних категорій замовників, а отже не зобов’язана публікувати зазначену інформацію на сайті.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит надаємо інформацію про те, що торгівельна марка, фірма виробник та модель пальників та котлів зазначена у в проектній документації до закупівлі «Реконструкція котельні КНП "Первомайська ЦРЛ" Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28 Миколаївської області (перший та другий пусковий комплекс» (ІД: UA-2022-08-04-003013-a). А саме котли «ІГНІС-500» які були встановлені раніше, пелетні факельні пальники РRR-AC-BS 500 виробництво «Mikro Energia» передбачені проектною документацією (Додаток №1). У тендерній документації, додаток №3 зазначено що учасники могли, на власний розсуд, ознайомитися з проектом за адрессою Миколаївська обл. Первомайський р-н м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28, технічної можливості завантажити весь проект Замовник не мав, так як він має великий об’єм. У складі пропозиції учасника ТОВ "ТБС-ПРОФ" не має файлу, в якому міститься «Порівняльний аналіз технічних характеристик та підтверджуючих документів на пальники до котлів» так, як надаються пальники з повністю ідентичними технічними характеристиками зазначеними Замовником у Додатку №3 до Тендерної документації. На підтвердження учасником надається гарантійний лист (додаток №15 «Погодження з ТЗ»), де він погоджується і підтверджує технічні вимоги та гарантує їх дотримання. Також учасник ТОВ "ТБС-ПРОФ" був ознайомлений з робочим проектом, відвідавши КНП «Первомайська ЦРЛ». При цьому Замовник отримав на ознайомлення технічний паспорт на пальник того ж виробника, що був зазначений в проекті. На розсуд Замовника було вирішено, що гарантійним листом учасник підтверджує і гарантує технічні характеристики предмета закупівлі.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит надаємо пояснення, що за наслідками проведення відкритих торгів (ІД: UA-2022-08-04-003013-a) із закупівлі робіт за предметом: «Реконструкція котельні КНП «Первомайська ЦРЛ» Первомайської міської ради м. Первомайськ, вул. Амосова Миколи Академіка, 28, Миколаївської області – перший та другий пусковий комплекс (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)», 13.09.2022 було укладено договір № 374 з ТОВ «ТБС-ПРОФ». В подальшому, 11.10.2022 опубліковано додаткову угоду № 2 до договору № 374 від 13.09.2022, якою продовжено строк виконання робіт до 30.11.2022, у зв’язку із затримкою поставки обладнання. 28.11.2022 опубліковано додаткову угоду № 3 до договору № 374 від 28.11.2022, якою продовжено строк виконання робіт до 24.12.2022, у зв’язку із затримкою поставки обладнання, через затримку фінансування. Також, 28.12.2022 опубліковано додаткову угоду № 4 до договору № 374 від 28.11.2022, якою продовжено строк виконання робіт до 20. 02. 2023 року, термін виконання робіт продовжується у зв’язку із затримкою виготовлення, поставки та розмитнення другого пальника труднощі у транспортно-логістичних операціях і затримці проведення платежів. Укладення зазначених вище додаткових угод викликано рядом таких незалежних від Сторін договору об’єктивних обставин: 1. Введення воєнного стану, у зв’язку із здійсненням збройної агресії російської федерації проти України, ракетні обстріли по всій території України, насамперед, об’єктів критичної інфраструктури, внесли негативні показники та корективи у режим, строки і терміни роботи всіх сфер економіки України та логістики. Також це спричинило введення окремих заборон і обмежень. На підтвердження додаємо лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. 2. Тривалий термін отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Порядок оформлення й отримання дозвільних документів на будівництво об’єктів регламентовано Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон), Порядком виконання підготовчих і будівельних робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13.04.2011 р. № 466 (далі – Порядок виконання підготовчих і будівельних робіт), а також іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 34 Закону Замовник має право виконувати будівельні роботи після видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Згідно з абзацом шостим пункту 41 Порядку виконання підготовчих і будівельних робіт, виключно в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є замовник та відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю, подаються документи для отримання права на виконання підготовчих та будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”). Абзацом третім пункту 28 Порядку виконання підготовчих і будівельних робіт визначено, що до заяви замовник повинен додати проектну документацію на будівництво, розроблену та затверджену в установленому законодавством порядку. КНП «Первомайська ЦРЛ» після підписання договору 13.09.2022 зайнялось питанням отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Проектна документація на реконструкцію котельні була виготовлена у 2020 році у паперовому вигляді. У зв’язку із цим, процес завантаження до електронного кабінету об’ємної проектної документації зайняв досить великий проміжок часу. Також варто наголосити, що електронний кабінет на Єдиному державному веб-порталі електронних послуг “Портал Дія” є експериментальною версією, що також внесло свої корективи у строки отримання дозволу. Зокрема, затвердження проектної документації відбулось із четвертої спроби 03.11.2022 (копія витягу із електронного кабінету Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Портал Дія” додається). Дозвіл на виконання будівельних робіт замовнику КНП «Первомайська ЦРЛ» та підряднику ТОВ «ТБС-ПРОФ» надано 07.11.2022 за № ІУ012221102873 (додається). 3. Повернення авансового платежу. Підпунктами 4.1 – 4.4 договору від 13.09.2022 № 374 було передбачено можливість перерахування авансу у розмірі, що не перевищує 30% вартості обсягу робіт. Задля здійснення попереднього замовлення обладнання підрядник звернувся до КНП «Первомайська ЦРЛ» щодо здійснення авансового платежу. Керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», рішення виконавчого комітету Первомайської міської ради від 24.12.2021 № 604 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 24.01.2020 № 47 «Про затвердження Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»», КНП «Первомайська ЦРЛ» 21.09.2022 було проведено авансовий платіж на розрахунковий рахунок підрядника, відкритий в ГУДКСУ у Вінницькій області. Однак у зв’язку із наявністю обмежень на використання коштів авансових платежів (постанова правління Національного банку України від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану») ГУДКСУ у Вінницькій області 27.09.2022 не прийняли авансовий платіж від УДКСУ у Первомайському районі Миколаївської області, в подальшому кошти повернулись до бюджету Первомайської міської територіальної громади. Таким чином, проблема із перерахуванням авансових платежів спричинила неможливість підрядника отримати авансовий платіж та вчасно здійснити замовлення обладнання у виробника. В подальшому була укладена додаткова угода № 1 від 30.09.2022 щодо виключення з договору пунктів про авансовий платіж. Підрядник очікуючи на отримання дозволу на виконання будівельних робіт, та у зв’язку із неможливістю отримання авансового платежу замовив за кошти ТОВ «ТБС-ПРОФ» обладнання, згідно ПКД у виробника "МК MIKRO ENERGIA" Польща, пальник пелетний PRR AC BS 500 (термін поставлення 45 днів). 21.10.2022 кошти на рахунок виробника надійшли. 21.11.2022 товар готовий на складі виробника. 21.11.2022 була замовлена міжнародна експрес-доставка через Meest Cargo за № 180281608. На виріб був оформлений європейський сертифікат за ном. EUR.1 PL MF AS 0564735. 08.12.2022 згідно рахунку № 7496 доставка оплачена до м. Первомайськ. 12.12.2022 товар був розмитнений на Львівській митниці. 16.12.2022 перший пальник пелетний PRR AC BS 500 доставлений в м. Первомайськ Миколаївської області. У період з 28.12.2022 по 10.01.2023 виробництво Виробника не працювало, через святкові вихідні (залишилось поставити другий пелетний пальник). Всі терміни підрядником витримані у відповідності до наявної ситуації в країні. Враховуючи зазначені вище обставини, всі дії КНП «Первомайська ЦРЛ» здійсненні в межах вимог чинного законодавства України, з метою забезпечення сталої, безперебійної роботи закладу охорони здоров’я, як об’єкта критичної інфраструктури, в умовах війни та «блек-ауту». На підтвердження вище вказаної інформації надаємо Додаток №1. У Додатку №2 надаємо скан-копію додаткової угоди № 4 до договору № 374 від 28.11.2022 р. та листа до неї. Під час оприлюднення інформації про Додаткову угоду № 4 від 28.12.2022 р. до договору № 374 від 13.09.2022 р. та самої угоди відбувся технічний збій і файл не завантажився у центральну базу. Авторизовані електронні майданчики дають змогу замовникові підвантажити в систему скан-копію додаткової угоди до договору про закупівлю. На законодавчому рівні такого обов’язку для замовника не встановлено, проте за наявності такої можливості рекомендовано нею скористатися. Також зазначаємо, що якщо замовник прийняв рішення оприлюднити додаткову угоду до договору в системі, то такі дії замовника не звільняють його від обов’язку вносити в систему всю обов’язкову інформацію, передбачену Формою повідомлення про внесення змін до договору, затвердженою Наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, та від обов’язку оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення таких змін, тобто з дня укладення відповідної додаткової угоди.
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит пояснюємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція котельні КНП "Первомайська ЦРЛ" Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28 Миколаївської області (перший та другий пусковий комплекс» (ІД: UA-2022-08-04-003013-a) зазначено в проектній документації, а саме в робочому проекті Том №1 від 22.08.2020 р. (Додаток №1). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі зазначено в проектній документації, а саме в робочому проекті Том №4 Кошториси від 22.08.2020 р. та пояснювальній записці до зведеного кошторисного розрахунку, який проходив експертизу та по результату отримано експертний звіт від 21.12.2020р №32872. Для того, щоб провести закупівлю у 2022 році проведено коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція котельні в КНП «Первомайська ЦРЛ» Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Академіка Миколи Амосова, 28, Миколаївської області», після чого проведено повторну експертизу проектно – кошторисної документації та отримано експертний звіт №00800-22/ПРОЕКСП від 25.07.2022 р. (Додаток №2). Розмір бюджетного призначення, технічні і якісні характеристики предмета закупівлі Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо вашу увагу, Постановою № 1266 поділено замовників на дві умовні категорії, одним «доручено» іншим «рекомендовано» здійснювати заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: доручено: головним розпорядникам бюджетних коштів, суб’єктам господарювання державного сектору економіки; рекомендовано: органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування. КНП «Первомайська ЦРЛ» не належить до даних категорій замовників, а отже не зобов’язана публікувати зазначену інформацію на сайті.
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит надаємо інформацію про те, що торгівельна марка, фірма виробник та модель пальників та котлів зазначена у в проектній документації до закупівлі «Реконструкція котельні КНП "Первомайська ЦРЛ" Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28 Миколаївської області (перший та другий пусковий комплекс» (ІД: UA-2022-08-04-003013-a). А саме котли «ІГНІС-500» які були встановлені раніше, пелетні факельні пальники РRR-AC-BS 500 виробництво «Mikro Energia» передбачені проектною документацією (Додаток №1). У тендерній документації, додаток №3 зазначено що учасники могли, на власний розсуд, ознайомитися з проектом за адрессою Миколаївська обл. Первомайський р-н м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28, технічної можливості завантажити весь проект Замовник не мав, так як він має великий об’єм. У складі пропозиції учасника ТОВ "ТБС-ПРОФ" не має файлу, в якому міститься «Порівняльний аналіз технічних характеристик та підтверджуючих документів на пальники до котлів» так, як надаються пальники з повністю ідентичними технічними характеристиками зазначеними Замовником у Додатку №3 до Тендерної документації. На підтвердження учасником надається гарантійний лист (додаток №15 «Погодження з ТЗ»), де він погоджується і підтверджує технічні вимоги та гарантує їх дотримання. Також учасник ТОВ "ТБС-ПРОФ" був ознайомлений з робочим проектом, відвідавши КНП «Первомайська ЦРЛ». При цьому Замовник отримав на ознайомлення технічний паспорт на пальник того ж виробника, що був зазначений в проекті. На розсуд Замовника було вирішено, що гарантійним листом учасник підтверджує і гарантує технічні характеристики предмета закупівлі.
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит надаємо пояснення, що за наслідками проведення відкритих торгів (ІД: UA-2022-08-04-003013-a) із закупівлі робіт за предметом: «Реконструкція котельні КНП «Первомайська ЦРЛ» Первомайської міської ради м. Первомайськ, вул. Амосова Миколи Академіка, 28, Миколаївської області – перший та другий пусковий комплекс (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)», 13.09.2022 було укладено договір № 374 з ТОВ «ТБС-ПРОФ». В подальшому, 11.10.2022 опубліковано додаткову угоду № 2 до договору № 374 від 13.09.2022, якою продовжено строк виконання робіт до 30.11.2022, у зв’язку із затримкою поставки обладнання. 28.11.2022 опубліковано додаткову угоду № 3 до договору № 374 від 28.11.2022, якою продовжено строк виконання робіт до 24.12.2022, у зв’язку із затримкою поставки обладнання, через затримку фінансування. Також, 28.12.2022 опубліковано додаткову угоду № 4 до договору № 374 від 28.11.2022, якою продовжено строк виконання робіт до 20. 02. 2023 року, термін виконання робіт продовжується у зв’язку із затримкою виготовлення, поставки та розмитнення другого пальника труднощі у транспортно-логістичних операціях і затримці проведення платежів. Укладення зазначених вище додаткових угод викликано рядом таких незалежних від Сторін договору об’єктивних обставин: 1. Введення воєнного стану, у зв’язку із здійсненням збройної агресії російської федерації проти України, ракетні обстріли по всій території України, насамперед, об’єктів критичної інфраструктури, внесли негативні показники та корективи у режим, строки і терміни роботи всіх сфер економіки України та логістики. Також це спричинило введення окремих заборон і обмежень. На підтвердження додаємо лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. 2. Тривалий термін отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Порядок оформлення й отримання дозвільних документів на будівництво об’єктів регламентовано Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон), Порядком виконання підготовчих і будівельних робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13.04.2011 р. № 466 (далі – Порядок виконання підготовчих і будівельних робіт), а також іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 34 Закону Замовник має право виконувати будівельні роботи після видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Згідно з абзацом шостим пункту 41 Порядку виконання підготовчих і будівельних робіт, виключно в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є замовник та відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю, подаються документи для отримання права на виконання підготовчих та будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”). Абзацом третім пункту 28 Порядку виконання підготовчих і будівельних робіт визначено, що до заяви замовник повинен додати проектну документацію на будівництво, розроблену та затверджену в установленому законодавством порядку. КНП «Первомайська ЦРЛ» після підписання договору 13.09.2022 зайнялось питанням отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Проектна документація на реконструкцію котельні була виготовлена у 2020 році у паперовому вигляді. У зв’язку із цим, процес завантаження до електронного кабінету об’ємної проектної документації зайняв досить великий проміжок часу. Також варто наголосити, що електронний кабінет на Єдиному державному веб-порталі електронних послуг “Портал Дія” є експериментальною версією, що також внесло свої корективи у строки отримання дозволу. Зокрема, затвердження проектної документації відбулось із четвертої спроби 03.11.2022 (копія витягу із електронного кабінету Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Портал Дія” додається). Дозвіл на виконання будівельних робіт замовнику КНП «Первомайська ЦРЛ» та підряднику ТОВ «ТБС-ПРОФ» надано 07.11.2022 за № ІУ012221102873 (додається). 3. Повернення авансового платежу. Підпунктами 4.1 – 4.4 договору від 13.09.2022 № 374 було передбачено можливість перерахування авансу у розмірі, що не перевищує 30% вартості обсягу робіт. Задля здійснення попереднього замовлення обладнання підрядник звернувся до КНП «Первомайська ЦРЛ» щодо здійснення авансового платежу. Керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», рішення виконавчого комітету Первомайської міської ради від 24.12.2021 № 604 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 24.01.2020 № 47 «Про затвердження Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»», КНП «Первомайська ЦРЛ» 21.09.2022 було проведено авансовий платіж на розрахунковий рахунок підрядника, відкритий в ГУДКСУ у Вінницькій області. Однак у зв’язку із наявністю обмежень на використання коштів авансових платежів (постанова правління Національного банку України від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану») ГУДКСУ у Вінницькій області 27.09.2022 не прийняли авансовий платіж від УДКСУ у Первомайському районі Миколаївської області, в подальшому кошти повернулись до бюджету Первомайської міської територіальної громади. Таким чином, проблема із перерахуванням авансових платежів спричинила неможливість підрядника отримати авансовий платіж та вчасно здійснити замовлення обладнання у виробника. В подальшому була укладена додаткова угода № 1 від 30.09.2022 щодо виключення з договору пунктів про авансовий платіж. Підрядник очікуючи на отримання дозволу на виконання будівельних робіт, та у зв’язку із неможливістю отримання авансового платежу замовив за кошти ТОВ «ТБС-ПРОФ» обладнання, згідно ПКД у виробника "МК MIKRO ENERGIA" Польща, пальник пелетний PRR AC BS 500 (термін поставлення 45 днів). 21.10.2022 кошти на рахунок виробника надійшли. 21.11.2022 товар готовий на складі виробника. 21.11.2022 була замовлена міжнародна експрес-доставка через Meest Cargo за № 180281608. На виріб був оформлений європейський сертифікат за ном. EUR.1 PL MF AS 0564735. 08.12.2022 згідно рахунку № 7496 доставка оплачена до м. Первомайськ. 12.12.2022 товар був розмитнений на Львівській митниці. 16.12.2022 перший пальник пелетний PRR AC BS 500 доставлений в м. Первомайськ Миколаївської області. У період з 28.12.2022 по 10.01.2023 виробництво Виробника не працювало, через святкові вихідні (залишилось поставити другий пелетний пальник). Всі терміни підрядником витримані у відповідності до наявної ситуації в країні. Враховуючи зазначені вище обставини, всі дії КНП «Первомайська ЦРЛ» здійсненні в межах вимог чинного законодавства України, з метою забезпечення сталої, безперебійної роботи закладу охорони здоров’я, як об’єкта критичної інфраструктури, в умовах війни та «блек-ауту». На підтвердження вище вказаної інформації надаємо Додаток №1. У Додатку №2 надаємо скан-копію додаткової угоди № 4 до договору № 374 від 28.11.2022 р. та листа до неї. Під час оприлюднення інформації про Додаткову угоду № 4 від 28.12.2022 р. до договору № 374 від 13.09.2022 р. та самої угоди відбувся технічний збій і файл не завантажився у центральну базу. Авторизовані електронні майданчики дають змогу замовникові підвантажити в систему скан-копію додаткової угоди до договору про закупівлю. На законодавчому рівні такого обов’язку для замовника не встановлено, проте за наявності такої можливості рекомендовано нею скористатися. Також зазначаємо, що якщо замовник прийняв рішення оприлюднити додаткову угоду до договору в системі, то такі дії замовника не звільняють його від обов’язку вносити в систему всю обов’язкову інформацію, передбачену Формою повідомлення про внесення змін до договору, затвердженою Наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, та від обов’язку оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення таких змін, тобто з дня укладення відповідної додаткової угоди.
КНП "Первомайська ЦРЛ", як Замовник у межах відповідної процедури закупівлі публікує інформацію про оскарження висновку передбачених ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі". Відкрито провадження №400/1122/23 від 17.02.2023 р.
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу закупівлі, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу в межах процедури моніторингу закупівлі UA-2022-08-04-003013-a Згідно абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. КНП «Первомайська ЦРЛ» як Замовник по закупівлі «Реконструкція котельні КНП "Первомайська ЦРЛ" Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28 Миколаївської області (перший та другий пусковий комплекс)» не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-04-003013-a від 06 лютого 2023 року Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (далі за текстом – висновок ДАСУ), вважає його протиправним, необґрунтованим, та таким, що підлягає скасуванню з таких підстав: 1. Тендерна пропозиція ТОВ «ТБС-ПРОФ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У оскаржуваному висновку ДАСУ встановлена наявність порушення абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, «тендерна пропозиція ТОВ «ТБС-ПРОФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: відсутні сертифікати на пальники та котли, а також сертифікати випробування та довідки в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі вказані сертифікати не можуть бути поданими цим учасником з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.». КНП «Первомайська ЦРЛ» не погоджується з таким твердженням ДАСУ у зв’язку із зазначеним нижче. Учасником ТОВ «ТБС-ПРОФ» у складі тендерної пропозиції подано лист від 24.08.2022 № 2408-2022/31 щодо відсутності обов’язкової сертифікації пальників згідно діючого законодавства України. На підтвердження наданий лист ПП «ВІТЕС ПЛЮС» № 24/08/1, в якому повідомляється, що за кодом УКТЗД 8416208000 пальники інші для твердопаливних котлів нові, згідно нормативної бази даного коду товару, контроль митницями щодо наявності документів з оцінки відповідності та знаку відповідності не передбачений. Учасник ТОВ «ТБС-ПРОФ» у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 22 серпня 2022 року № 2208-2022/15, яким підтвердив спроможність надання усіх необхідних документів до даної закупівлі (в цьому числі, і сертифікат випробування). Таким чином, учасником не проігноровано вимоги тендерної документації. 2. Додаткова угода від 28.12.2022 № 4 оприлюднена. У оскаржуваному висновку ДАСУ встановлена наявність порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону, Замовник не оприлюднив зміни до договору згідно з додатковою угодою від 28.12.2022 № 4 протягом трьох робочих днів з дня їх внесення. 28.12.2022 КНП «Первомайська ЦРЛ» внесено зміни до умов договору шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Під час завантаження відповідної додаткової угоди від 28.12.2022 № 4 через автоматизоване робоче місце замовника стався технічний збій і скан-копія PDF файла додаткової угоди не завантажилась в систему. Про що було зазначено у відповіді від 30.01.2023 № 226-01-04 на Запит замовнику на пояснення від 25.01.2023. 3. Незаконність, необґрунтованість заходів, які ДАСУ зобов’язує здійснити щодо усунення виявлених порушень. У оскаржуваному висновку ДАСУ зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом: 1. Припинення зобов’язань за договором від 13.09.2022 № 374, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України; 2. Розміщення в електронній системі закупівель зміни до договору згідно з додатковою угодою від 28.12.2022 № 4 у відповідності з вимогами пунктів 3 та 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893. Щодо першого зобов’язання КНП «Первомайська ЦРЛ» звертає увагу на таке. Відповідно до ст. 202 ГК України - господарське зобов`язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов`язання; у разі поєднання управненої та зобов`язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов`язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. Ця імперативна вимога щодо вжиття заходу щодо усунення виявлених порушень незаконна. Щодо другого зобов’язання КНП «Первомайська ЦРЛ» звертає увагу, що зміни до умов договору шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, здійснено 28.12.2022. На виконання висновку ДАСУ скан-копія PDF файла Додаткової угоди від 28.12.2022 № 4 завантажена через автоматизоване робоче місце замовника 07.02.2023. З огляду на все вищенаведене, КНП «Первомайська ЦРЛ» як Замовник відповідної процедури закупівлі не може погодитися з висновком Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-04-003013-a від 06 лютого 2023 року Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, та, керуючись нормами ст. 13 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», буде змушене оскаржити дії посадових осіб відповідного органу державного фінансового контролю в судовому порядку.