0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 988 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 17 січ. 16:45
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
18 січня 2023 року було отримано запит про надання пояснень від Північного офісу Держаудитслужби. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Тобто, останнім днем строку для надання відповіді є 23.01.2023 року. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://www.spalace.com.ua/2023/01/23/14141/ На підтвердження додаємо обґрунтування, що було оприлюднено на веб-сайті, а також експертний звіт (позитивний) №30/141-12/21 від 30.12.2021, кошторисну оцінку №23/416-09/22 від 23.09.2022, розпорядження про виділення комплексу невідкладних заходів, що необхідні до виконання, від 04.11.2022 №3, а також виділений обсяг робіт до виконання (додаток до розпорядження). Також повідомляємо, що договір є завершеним та сума фактичного виконання становить 906 802, 72 грн з ПДВ, згідно додаткової угоди від 31.12.2022 року, відповідно до якої зменшено обсяги закупівлі згідно фактичного виконання, чим припинено дію договору належним виконанням. Просимо вважати порушення у цій частині усунутими шляхом виконання вимог щодо оприлюднення додаткової угоди.
18 січня 2023 року було отримано запит про надання пояснень від Північного офісу Держаудитслужби. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Тобто, останнім днем строку для надання відповіді є 23.01.2023 року. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://www.spalace.com.ua/2023/01/23/14141/ На підтвердження додаємо обґрунтування, що було оприлюднено на веб-сайті, а також експертний звіт (позитивний) №30/141-12/21 від 30.12.2021, кошторисну оцінку №23/416-09/22 від 23.09.2022, розпорядження про виділення комплексу невідкладних заходів, що необхідні до виконання, від 04.11.2022 №3, а також виділений обсяг робіт до виконання (додаток до розпорядження). Також повідомляємо, що договір є завершеним та сума фактичного виконання становить 906 802, 72 грн з ПДВ, згідно додаткової угоди від 31.12.2022 року, відповідно до якої зменшено обсяги закупівлі згідно фактичного виконання, чим припинено дію договору належним виконанням. Просимо вважати порушення у цій частині усунутими шляхом виконання вимог щодо оприлюднення додаткової угоди.
Позовна заява від 22.02.2023 р. № 07-05/01 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-04-012669-a
Пояснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-04-012669-a від 08.02.2023 Відповідно до п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затв. Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Також ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. 08.02.2023 було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-04-012669-a, яким органом моніторингу, а саме Північним офісом Держаудитслужби було встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону, частини 2 пункту 41 Особливостей №1178 та частини 1 пункту 48 Особливостей №1178. Згідно вказаного висновку Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору. Керюучись ч. 8. ст. 8 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступне. Щодо порушення вимог частини 1 статті 10 Закону надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи, що Замовник оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, а тому додаткова угода №2 повинна було бути оприлюднена до 04.01.2023 (включно). Разом з тим, додаткову угоду було оприлюднено 23.01.2023, що є окремим здійсненим фактом, який має невідворотній характер, що свідчить про пропуск строку, передбаченого ч. 1 ст. 10 Закону. Отже, вказане порушення неможливо усунути у п’ятиденний строк. Звертаємо вашу увагу, що у відповіді на запит органу моніторингу було надано про інформацію, що договір є завершеним та сума фактичного виконання становить 906 802, 72 грн з ПДВ, згідно додаткової угоди від 31.12.2022 року, відповідно до якої зменшено обсяги закупівлі згідно фактичного виконання, чим припинено дію договору належним виконанням. Просимо вважати порушення у цій частині усунутими шляхом виконання вимог щодо оприлюднення додаткової угоди у звʼязку з обʼєктивною неможливістю усунення виявлених порушень. Щодо порушень частини 2 пункту 41 Особливостей №1178 та частини 1 пункту 48 Особливостей №1178 надаємо наступні заперечення. Моніторингом вказується на порушення виконання вимог ТД у невідповідності з Відомостями ресурсів до локального кошторису № 02-02-01 на Легкоатлетичний комплекс (далі – Відомість) наданих Учасником одиниць техніки: - трактора на пневмоколісному ходу, тип – колісний, трактор колісний БЕЛАРУС-82.1 та свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ No 219565 від 08.07.2019 р. - екскаватора одноковшового, тип – на пневмоколісному ходу/екскаватор навантажувач Caterpillar 444F2 та свідоцтво про реєстрацію машини ЕЕ № 060030 від 26.12.2017 р. - самохідного вібраційного гладковальцевого котка BOMAG BW 202 AD-50 у кількості 2 од, але жоден із них згідно свідоцтва про реєстрацію машини серії ЕЕ № 149403 від 21.06.2018 р. та свідоцтва про реєстрацію машини серії ЕЕ № 149404 від 21.08.2018 р. - пневмоколісного котка дорожнього DYNAPAC CP275, свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ № 080698 від 26.07.2017 р. масою 14450 кг. Моніторинг приходить до висновку, що Переможець не підтвердив відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, адже не зазначив у Довідці МТБ обладнання, машини та механізми, які необхідні для виконання робіт у відповідності до Відомості ресурсів до локального кошторису № 02-02-01 на Легкоатлетичний комплекс. Але пропозиція Учасника була належним чином оцінена та у діях Замовника відсутні порушення частини 2 пункту 41 Особливостей №1178 та частини 1 пункту 48 Особливостей №1178 з огляду на наступне. Відповідно до п. 3.1. Додатку №3 до ТД, передбачено, що Учасник повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. До переліку техніки включаються машини і механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі відповідно поданої Учасником кошторисної документації. Для документального підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник надає: - копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів, транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби. Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби – не є власністю учасника виробничих потужностей, а перебувають у його користуванні, учасником подаються: - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін. та акти приймання- передачі Учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). - оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інших осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспортних засобів та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. На виконання вказаної вимоги, учасником було надано довідку №6414 від 11.11.2022, де було надано у повному обсязі перелік машин і механізмів, які необхідно використовувати при виконанні робіт. На підтвердження кожної з позицій техніки, Учасником було надано свідоцтва про реєстрацію ТЗ, а також відповідний договір оренди з листом-підтвердженням від орендодавця (файли «63_довідка обладнання.pdf», «66_лист підтвердження ПАП.pdf», «65_ДОГОВІР ОРЕНДИ ПАП ТБЦ від 01.03.21 копія.pdf.» та «64_копії техпаспортів.7z») Таким чином, вимогу щодо документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно вимог тендерної документації. Щодо відповідності поданої Учасником інформації про наявну матеріально-технічну базу та поданої Учасником кошторисної документації, то зазначаємо наступне. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів («1357_вр Виконання робіт по Обʼєкту Реконструкція легкоатлетичн.xlsx») та Розрахунку вартості експлуатації машин («1357_вм Виконання робіт по Об єкту Реконструкція легкоатлетичн.xlsx»), що також викладено у файлі «33-41_РОЗРАХУНКИ.pdf» чітко передбачено саме перелік машин і механізмів, що викладений у довідці №6414 від 11.11.2022. Таким чином, учасник повністю виконав вимоги Замовника у частині підтвердження наявності достатньої кількості техніки для виконання робіт у повному обсязі відповідно поданої Учасником кошторисної документації. Звертаємо вашу увагу, що також учасником було надано лист № 6358 від 11.11.2022 про достовірність поданої інформації («14_довідка щодо достовірності інформації.pdf») та лист № 6382 від 11.11.2022, якою Учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі («30_довідка відповідність.pdf»). Разом з цим, відповідно до правил викладених для Учасників в тендерній Документації: «Якщо в тексті тендерної документації є посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело походження або виробника, слід вважати, що таке посилання містить вираз «або еквівалент» ». В свою чергу, як вбачається з приписів Постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. N 1368 Київ «Про затвердження Технічного регламенту щодо складових частин і характеристик колісних сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів колісна техніка», Національного стандарту України «Землерийні машини», запропонована Учасником техніка по технічним та якісним характеристикам для виконання робіт визначених відомості ресурсів є аналогом. При цьому, визначаючи різницю між запропонованою Учасником технікою та технікою вказаною в відомості ресурсів Північний офіс Держаудитслужби не вказав та не послався на конкретні нормативно правові акти, які вказують на неможливість її(запропонованої техніки) використовувати для виконання вказаних робіт та/або що роботи, які виконуються даною технікою і механізмами втратять свої якісні характеристики чи не будуть їм відповідати. Натомість, слід відзначити, що Замовником для контролю виконання робіт було залучено спеціаліста технічного нагляду, який слідкував за дотриманням технологічних процесів та кількісних характеристик виконаної роботи. Спеціаліст технагляду повністю підтвердив повноту і відповідність виконаної роботи з точки зору дотримання вимог Замовника. Що стосується якісних характеристик виконаної на об’єкті роботи, Учасником надано виконавчу документацію до складу якої входить лабораторні дослідження на ущільнення усіх основ; складені акти випробування та отримані результати контрольно-геодезичної зйомки, які підтверджують як якість робіт виконаних за допомогою технічних засобів Учасника переможця так і їх повноту відповідно до актів. Таким чином, у діях Замовник під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХ-БУД-ЦЕНТР» не було порушень частини 2 пункту 41 Особливостей №1178 та частини 1 пункту 48 Особливостей №1178. Одночасно, висновки моніторингу, що проводив Північний офіс Держаудитслужби не містить жодних переконливих доказів, що ґрунтуються на матеріалах проведеної закупівлі і нормах діючого законодавства України, про хибність чи упередженість рішення про визначення Переможця, що призвело до неможливості якісного виконання робіт. Також звертаємо вашу увагу, що договір є виконаним та усі зобов’язання сторін уже припинено з 31.12.2022, що унеможливлює застосування наслідків недійсності/нікчемності, враховуючи предмет договору – виконання робіт. Просимо врахувати надану інформацію та, керуючись ч. 9 ст 8 Закону, підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.