0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 650 956.77 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 бер. 12:12
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція зовнішніх інженерних мереж та елементів благоустрою території спортивного комплексу КПНЗ «МСДЮСШОР» ДМР по просп. Богдана Хмельницького, 16 Д у м. Дніпрі» Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічному завданні (Додаток 8 до тендерної документації), розробленому на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «АНІ «ЕКСПЕРТ» від 07 червня 2021 року № А-06/05-21. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: І черга Глава 1-9: 12 015 684,61 грн. Прибуток: 1 034 246, 29 грн. Адміністративні: 102 782,24 грн. Ризики: 52 620,16 грн. Інфляція: 813 462,00 грн. ПДВ: 2 803 759,06 грн. Всього: 16 822 554,36 грн. ІІ черга Глава 1-9: 2 163 060,98 грн. Прибуток: 74 351,89 грн. Адміністративні: 7 389,01 грн. Ризики: 229 135,70 грн. Інфляція:716 397,76 грн. ПДВ: 638 067,07 грн. Всього: 3 828 402,41 грн. Разом: 20 650 956,77 грн. Обґрунтування бюджетного призначення: Визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді. 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266 3. Підставою для внесення змін до умов договору про закупівлю від 21.07.2021 № 21/07-1 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2021 № 1 до Договору, якою внесені зміни до умов Договору (пункти 1.5. та 16.1.) в частині продовження строку виконання робіт та дії Договору до 31.12.2022, стало зменшення планових призначень на виконання робіт за Договором відповідно до рішення Дніпровської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік» від 24.11.2021 № 2/12 (додається) 4. Підставою для внесення змін до умов договору про закупівлю від 21.07.2021 № 21/07-1 шляхом укладання додаткової угоди від 26.08.2022 № 3 до Договору, якою внесені зміни до умов Договору (пункти 1.5. та 16.1.) в частині продовження строку виконання робіт та дії Договору до 31.12.2023, стало зменшення планових призначень на виконання робіт за Договором відповідно до рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 08.12.2021 № 2/13 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022 рік" від 16.08.2021 № 717 (додається). 5. Відповідно до п. 11, ч.1, ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Враховуючи вищезазначене, замовником було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду №3 від 26.08.2022р. на другий робочий день, не порушуючи вимог закону. Також, відповідно до абзацу 3, ч.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи (далі - КЕП), проте не вказано будь-яких строків для накладення КЕП, тому замовником не порушено дані вимоги.
1. Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція зовнішніх інженерних мереж та елементів благоустрою території спортивного комплексу КПНЗ «МСДЮСШОР» ДМР по просп. Богдана Хмельницького, 16 Д у м. Дніпрі» Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічному завданні (Додаток 8 до тендерної документації), розробленому на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «АНІ «ЕКСПЕРТ» від 07 червня 2021 року № А-06/05-21. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: І черга Глава 1-9: 12 015 684,61 грн. Прибуток: 1 034 246, 29 грн. Адміністративні: 102 782,24 грн. Ризики: 52 620,16 грн. Інфляція: 813 462,00 грн. ПДВ: 2 803 759,06 грн. Всього: 16 822 554,36 грн. ІІ черга Глава 1-9: 2 163 060,98 грн. Прибуток: 74 351,89 грн. Адміністративні: 7 389,01 грн. Ризики: 229 135,70 грн. Інфляція:716 397,76 грн. ПДВ: 638 067,07 грн. Всього: 3 828 402,41 грн. Разом: 20 650 956,77 грн. Обґрунтування бюджетного призначення: Визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді. 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266 3. Підставою для внесення змін до умов договору про закупівлю від 21.07.2021 № 21/07-1 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2021 № 1 до Договору, якою внесені зміни до умов Договору (пункти 1.5. та 16.1.) в частині продовження строку виконання робіт та дії Договору до 31.12.2022, стало зменшення планових призначень на виконання робіт за Договором відповідно до рішення Дніпровської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік» від 24.11.2021 № 2/12 (додається) 4. Підставою для внесення змін до умов договору про закупівлю від 21.07.2021 № 21/07-1 шляхом укладання додаткової угоди від 26.08.2022 № 3 до Договору, якою внесені зміни до умов Договору (пункти 1.5. та 16.1.) в частині продовження строку виконання робіт та дії Договору до 31.12.2023, стало зменшення планових призначень на виконання робіт за Договором відповідно до рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 08.12.2021 № 2/13 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022 рік" від 16.08.2021 № 717 (додається). 5. Відповідно до п. 11, ч.1, ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Враховуючи вищезазначене, замовником було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду №3 від 26.08.2022р. на другий робочий день, не порушуючи вимог закону. Також, відповідно до абзацу 3, ч.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи (далі - КЕП), проте не вказано будь-яких строків для накладення КЕП, тому замовником не порушено дані вимоги.
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради розглянув висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про наявність порушень законодавства у сфері закупівель, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція зовнішніх інженерних мереж та елементів благоустрою території спортивного комплексу КПНЗ «МСДЮСШОР» ДМР по просп. Богдана Хмельницького, 16 Д у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-10-009959-b), (ID моніторингу: UA-M-2023-03-10-000030), керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.