0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 666 521.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 квіт. 11:34
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1.Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції у довідці №3 від 04 квітня 2023року учасника ФОП Угринюка В.Ю. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі у колонці 3 стаж роботи за фахом проте вважається загалом на підприємстві оскільки являється як механічною опискою так як це визначено в Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у пп. 1.3 Опис та приклад формальних несуттєвих помилок зокрема технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність. Документ вищевказаний додається. 2.Відповідно до тендерної документації в п.1 Додатку 1 у вимозі зазначено подати Довідку в довільній формі, які необхідні для виконання зобов’язань по договору або у довідці необхідно зазначити. Виконавши вимогу згідно тендерної документації в п.1 Додатку 1 ФОП Угринюк В.Ю. у поданні тендерній пропозиції подав довідку у довільній формі. Документ вищевказаний додається. 3. Відповідно до тендерної документації в п.4 Додатку 1 учасник повинен надати: дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників, залучених до виконання умов за предметом закупівлі, видане працівникам Учасника, тому посвідчення №406;392 Гулій М.Я.; посвідчення №1 та №4 Олійник В.Й.; у посвідчені №2 №5 Цібій В.М.; у посвідчені №3 №6 Ткачук Я.І. відповідає вимозі тендерної документації, зокрема у замовника не було окремої вимоги до посад які зазначені у посвідчені надати посвідчення майстра чи слюсара по виконанню даних робіт. Документи вищевказані додаються Відповідно довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі №3 від 04 квітня 2023 року Жуковська М.В. – менеджеру по продажу метало пластикових конструкцій не видається посвідчення з охорони праці так як у вимозі до тендерної документації до Додатку 1 п.4 залучених до виконання умов за предметом закупівлі тобто до робіт. 4.Згідно додатку 3 тендерної документації ця вимога стосується тільки необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції тоді учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника в якому інформується щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси». 5. У складі тендерної пропозиції присутній Гарантійний лист від 04 квітня 2023року №35 ФОП Уринюком В.Ю..Документ додається.
1.Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції у довідці №3 від 04 квітня 2023року учасника ФОП Угринюка В.Ю. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі у колонці 3 стаж роботи за фахом проте вважається загалом на підприємстві оскільки являється як механічною опискою так як це визначено в Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у пп. 1.3 Опис та приклад формальних несуттєвих помилок зокрема технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність. Документ вищевказаний додається. 2.Відповідно до тендерної документації в п.1 Додатку 1 у вимозі зазначено подати Довідку в довільній формі, які необхідні для виконання зобов’язань по договору або у довідці необхідно зазначити. Виконавши вимогу згідно тендерної документації в п.1 Додатку 1 ФОП Угринюк В.Ю. у поданні тендерній пропозиції подав довідку у довільній формі. Документ вищевказаний додається. 3. Відповідно до тендерної документації в п.4 Додатку 1 учасник повинен надати: дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників, залучених до виконання умов за предметом закупівлі, видане працівникам Учасника, тому посвідчення №406;392 Гулій М.Я.; посвідчення №1 та №4 Олійник В.Й.; у посвідчені №2 №5 Цібій В.М.; у посвідчені №3 №6 Ткачук Я.І. відповідає вимозі тендерної документації, зокрема у замовника не було окремої вимоги до посад які зазначені у посвідчені надати посвідчення майстра чи слюсара по виконанню даних робіт. Документи вищевказані додаються Відповідно довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі №3 від 04 квітня 2023 року Жуковська М.В. – менеджеру по продажу метало пластикових конструкцій не видається посвідчення з охорони праці так як у вимозі до тендерної документації до Додатку 1 п.4 залучених до виконання умов за предметом закупівлі тобто до робіт. 4.Згідно додатку 3 тендерної документації ця вимога стосується тільки необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції тоді учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника в якому інформується щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси». 5. У складі тендерної пропозиції присутній Гарантійний лист від 04 квітня 2023року №35 ФОП Уринюком В.Ю..Документ додається.
Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції ФОП Угринюка В.Ю. у довідці №4 від 04 квітня 2023року присутня інформація п.16 таблиці Автомобіль Mercedez-Benz по Договору оренди від 03.04.2023року. Договір оренди транспортного засобу від 03 квітня 2023 року поданий при подачі тендерної пропозиції. Документи вищевказані додаються
Надання інформації про усунення порушення Відповідно до висновку моніторингу за предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Код ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи « Капітальний ремонт (заміна віконних блоків) в приміщеннях СП «Міська поліклініка №4» на вул.Вовчинецькій , 196А в м. Івано-Франківську» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-29-002706-a) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 05.05.2023 року встановлено порушення вимог пунктів 2 і 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складенні тендерної документації. Повідомляю, Вас так як закупівля завершена (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-29-002706-a) можливості внести змін до тендерної документації немає, тому на даному етапі виявлені порушення не можливо усунути проте те дані порушення не становлять негативного впливу на фінансово - господарської діяльності підприємства, та зокрема на виконання робіт підрядника. З врахуванням вищевказаного, уповноважена особа зобов’язується на дальше дотримуватися вимог пунктів 2 і 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складенні тендерної документації та вжиття всіх заходів, щодо недопущення таких помилок в подальшому.