0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 000 000.00 UAH
Замовник
Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 лют. 11:49
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради проводилась процедура закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)». Номер процедури закупівлі в системі Prozorro: UA-2019-02-06-000071-c. У зв’язку із початком моніторингу вказаної закупівлі збоку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та виникненням питань, надаємо свої пояснення. 1. Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Враховуючи, що предметом закупівлі є проектування, яке відноситься до робіт, максимальний розмір забезпечення тендерної пропозиції може становити до 0,5 відсотка. За такого погоджуємось, що встановлений розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищував встановлені межі. В даному випадку має місце технічна помилка. 2. Щодо наявності в тендерній документації вимоги про надання учасником торгів довідки у довільній формі про те, що до учасника – юридичної особи не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформацію про учасника - юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, повідомляємо наступне. По-перше, відповідно до умов тендерної документації надання такої довідки вимагається у випадку, якщо на день подання тендерної пропозиції не набрали чинності акти чинного законодавства України, які підтверджують, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. По-друге, як вбачається з інформації, розміщеної в оголошенні про проведення процедури закупівлі, торги оприлюднено 06.02.2019 року. Водночас, на офіційному сайті Національного агентства про запобігання корупції (НАЗК) оприлюднено інформацію від 06.02.2019 про створення і відкриття Реєстру корупціонерів, за допомогою якого можна перевірити в тому числі відомості про внесення або відсутності в такому реєстрі юридичних осіб. З огляду на те, що оприлюднення офіційної інформації збігається з днем оприлюднення закупівлі та зважаючи на те, що на офіційному сайті не зазначено час публікації такої інформації, департамент житлово-комунального оголошуючи процедуру закупівлі об’єктивно не міг володіти інформацією щодо відкриття відповідного реєстру. Додатково звертаємо увагу, що торги за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)» не відбулись через відсутність учасників.
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради проводилась процедура закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)». Номер процедури закупівлі в системі Prozorro: UA-2019-02-06-000071-c. У зв’язку із початком моніторингу вказаної закупівлі збоку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та виникненням питань, надаємо свої пояснення. 1. Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Враховуючи, що предметом закупівлі є проектування, яке відноситься до робіт, максимальний розмір забезпечення тендерної пропозиції може становити до 0,5 відсотка. За такого погоджуємось, що встановлений розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищував встановлені межі. В даному випадку має місце технічна помилка. 2. Щодо наявності в тендерній документації вимоги про надання учасником торгів довідки у довільній формі про те, що до учасника – юридичної особи не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформацію про учасника - юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, повідомляємо наступне. По-перше, відповідно до умов тендерної документації надання такої довідки вимагається у випадку, якщо на день подання тендерної пропозиції не набрали чинності акти чинного законодавства України, які підтверджують, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. По-друге, як вбачається з інформації, розміщеної в оголошенні про проведення процедури закупівлі, торги оприлюднено 06.02.2019 року. Водночас, на офіційному сайті Національного агентства про запобігання корупції (НАЗК) оприлюднено інформацію від 06.02.2019 про створення і відкриття Реєстру корупціонерів, за допомогою якого можна перевірити в тому числі відомості про внесення або відсутності в такому реєстрі юридичних осіб. З огляду на те, що оприлюднення офіційної інформації збігається з днем оприлюднення закупівлі та зважаючи на те, що на офіційному сайті не зазначено час публікації такої інформації, департамент житлово-комунального оголошуючи процедуру закупівлі об’єктивно не міг володіти інформацією щодо відкриття відповідного реєстру. Додатково звертаємо увагу, що торги за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)» не відбулись через відсутність учасників.