0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 780 056.70 UAH
Знайдено порушення
Дата: 25 квіт. 18:20
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня. Повідомляємо Вам, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідній тендерній документації у п. 2 розділу 5 ТД. При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі та розміру витрат враховувались аналіз цін на ринку, умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією та положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Також додатково інформуємо, що згідно рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Однак, ця Постанова визначає ефективне використання саме ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів з особливостями із зазначенням коштів фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Додатково зазначаємо про наявність висновків про результати моніторингів за аналогічними підставами в аналогічних випадках, а саме висновку про результати моніторингу від 07.09.2021 р. № UA-M-2021-08-13-000056 (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-000041-a), висновку про результати моніторингу від 21.10.2022 р. № UA-M-2022-09-30-000024 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-17-004541-c) та висновку про результати моніторингу від 07.11.2022 р. № UA-M-2022-10-20-000015 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-02-006826-b).
Доброго дня. Повідомляємо Вам, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідній тендерній документації у п. 2 розділу 5 ТД. При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі та розміру витрат враховувались аналіз цін на ринку, умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією та положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Також додатково інформуємо, що згідно рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Однак, ця Постанова визначає ефективне використання саме ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів з особливостями із зазначенням коштів фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Додатково зазначаємо про наявність висновків про результати моніторингів за аналогічними підставами в аналогічних випадках, а саме висновку про результати моніторингу від 07.09.2021 р. № UA-M-2021-08-13-000056 (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-000041-a), висновку про результати моніторингу від 21.10.2022 р. № UA-M-2022-09-30-000024 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-17-004541-c) та висновку про результати моніторингу від 07.11.2022 р. № UA-M-2022-10-20-000015 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-02-006826-b).
Доброго дня. Інформуємо Вас про здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому та проведення відповідної роз’яснювальної роботи з відповідальними особами. Інформація про з висновку про проведення моніторингу процедури закупівлі буде врахована в подальшій діяльності замовника.