0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 555 716.80 UAH
Знайдено порушення
Дата: 9 трав. 14:37
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
«Відділом освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради 14 квітня 2023 року було оголошено закупівлю за предметом закупівлі: «Поточний ремонт частини приміщень Дошкільного навчального закладу загального розвитку Помічнянської міської ради №1 «Ясочка» за адресою: вул. Героїв Крут 75, м. Помічна, з метою розміщення найпростішого укриття» за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби, закупівля проводиться для можливості функціонування дошкільного навчального закладу №1 «Ясочка» під час воєнного стану. Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Кошторисної документації, експертної оцінки №12-0046/03-23 від 31.03.2023 року та Рішення Помічнянської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області №573 від 15.02.2023 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022 року №566 Про бюджет Помічнянської міської територіальної громади на 2023 рік» (посилання додаємо) та додатку 3 (посилання додаємо). https://pomichnamr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/02/573-%D0%9F%D1%80%D0%BE-%D1%83%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BC.%D0%B1.-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%B2.pdf https://pomichnamr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/02/%D0%B4%D0%BE%D0%B4.-3-%D0%B4%D0%BE-%D1%80%D1%96%D1%88-%E2%84%96573.pdf
«Відділом освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради 14 квітня 2023 року було оголошено закупівлю за предметом закупівлі: «Поточний ремонт частини приміщень Дошкільного навчального закладу загального розвитку Помічнянської міської ради №1 «Ясочка» за адресою: вул. Героїв Крут 75, м. Помічна, з метою розміщення найпростішого укриття» за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби, закупівля проводиться для можливості функціонування дошкільного навчального закладу №1 «Ясочка» під час воєнного стану. Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Кошторисної документації, експертної оцінки №12-0046/03-23 від 31.03.2023 року та Рішення Помічнянської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області №573 від 15.02.2023 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022 року №566 Про бюджет Помічнянської міської територіальної громади на 2023 рік» (посилання додаємо) та додатку 3 (посилання додаємо). https://pomichnamr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/02/573-%D0%9F%D1%80%D0%BE-%D1%83%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BC.%D0%B1.-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%B2.pdf https://pomichnamr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/02/%D0%B4%D0%BE%D0%B4.-3-%D0%B4%D0%BE-%D1%80%D1%96%D1%88-%E2%84%96573.pdf
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо наступну інформацію. Щодо питання першого Замовником зазначено в тендерній документації до закупівлі, оголошення розміщено за ідентифікатором: UA-2023-04-14-006182-a в «Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пункті «5. Забезпечення виконання договору про закупівлю» розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору становить 3% відсотка від очікуваної вартості закупівлі, а також в електронній системі у відведених полях для зазначення даної інформації, яку розміщено в розділі електрона тендерна документація. Щодо питання другого надаємо наступну інформацію. Розглянувши детально надану Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД – КОНТРОЛЬ» тендерну пропозицію, яку в ході закупівлі електронною системою визначено найбільш економічно вигідною. На виконання статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015 року (поточна редакція — Редакція від 01.01.2023) та Постанови №1178 від 12.10.2022 року (остання редакція) пункту 28 Замовником встановлено кваліфікаційні критерії одним з яких є надання аналогічних договорів за предметом закупівлі на капітальні або поточні ремонти укриттів та приміщень. На підтвердження аналогічного досвіду вище зазначеним Учасником в складі своєї пропозиції надано «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів» №16 від 21.04.2023 року в якій зазначено не менше ніж два аналогічні договори №273 від 07.10.2021 року на капітальні ремонт та №72 від 06.10.2022 року на поточний ремонт. Договори зазначені Учасником в довідці №16 укладені за останні три роки в кількості не менше ніж два аналогічні на ремонти приміщень загальна вартість яких становить більше 50 % від очікуваної вартості закупівлі. З вище зазначеним Замовником дотримано основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» статті 5. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Дана закупівля проводиться для можливості функціонування дошкільного закладу освіти та з метою оптимізації виконання заходів з підготовки закладів освіти в умовах воєнного стану з урахуванням доручення Прем’єр-міністра України №14529/0/1-22 від 10.06.2022 року стосовно створення безпечних умов перебування у закладах освіти дітей, Розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації № 415-р від «14» червня 2022 року «Про організацію укриття учасників освітнього процесу» та листа ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ від 14.06.2022 р. N 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти», враховуючи Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 58/2023 від 14.02.2023 року. В своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством України.
Відповідно до запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо наступну інформацію. Щодо питання першого Замовником зазначено в тендерній документації до закупівлі, оголошення розміщено за ідентифікатором: UA-2023-04-14-006182-a в «Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пункті «5. Забезпечення виконання договору про закупівлю» розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору становить 3% відсотка від очікуваної вартості закупівлі, а також в електронній системі у відведених полях для зазначення даної інформації, яку розміщено в розділі електрона тендерна документація. Щодо питання другого надаємо наступну інформацію. Розглянувши детально надану Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД – КОНТРОЛЬ» тендерну пропозицію, яку в ході закупівлі електронною системою визначено найбільш економічно вигідною. На виконання статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015 року (поточна редакція — Редакція від 01.01.2023) та Постанови №1178 від 12.10.2022 року (остання редакція) пункту 28 Замовником встановлено кваліфікаційні критерії одним з яких є надання аналогічних договорів за предметом закупівлі на капітальні або поточні ремонти укриттів та приміщень. На підтвердження аналогічного досвіду вище зазначеним Учасником в складі своєї пропозиції надано «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів» №16 від 21.04.2023 року в якій зазначено не менше ніж два аналогічні договори №273 від 07.10.2021 року на капітальні ремонт та №72 від 06.10.2022 року на поточний ремонт. Договори зазначені Учасником в довідці №16 укладені за останні три роки в кількості не менше ніж два аналогічні на ремонти приміщень загальна вартість яких становить більше 50 % від очікуваної вартості закупівлі. З вище зазначеним Замовником дотримано основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» статті 5. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Дана закупівля проводиться для можливості функціонування дошкільного закладу освіти та з метою оптимізації виконання заходів з підготовки закладів освіти в умовах воєнного стану з урахуванням доручення Прем’єр-міністра України №14529/0/1-22 від 10.06.2022 року стосовно створення безпечних умов перебування у закладах освіти дітей, Розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації № 415-р від «14» червня 2022 року «Про організацію укриття учасників освітнього процесу» та листа ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ від 14.06.2022 р. N 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти», враховуючи Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 58/2023 від 14.02.2023 року. В своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством України.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
«Відповідно до запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ, повідомляємо наступну інформацію. Відповідно до тендерної документації Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпункт 10 «- Документи, що підтверджують повноваження керівника учасника щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. Підтверджуються наступними документами: - у разі, якщо учасником є юридична особа: якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. Також, надається повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України;» в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД – КОНТРОЛЬ» надано копію паспорта директора Овчиннікова Сергія Петровича (приступив до виконання обов'язків згідно наказу №13-к від 24.04.2018 року на підставі протоколу №23-04/18 від 24.04.2018 року) копія паспорта завірена належним чином, директор має право на підписання тендерних пропозицій, договорів без обмежень суми договорів та будь – яких інших документів, що будуть стосуватися предметів закупівель. Дана інформація зазначена в ПРОТОКОЛІ №23-04/18-1 від 23.04.2018 року, який завірений нотаріально і справжність підпису засвідчено відповідно до ПРОТОКОЛУ № 23-04/18 від 23.04.2018 року. Вимогу пункту 1 Розділу 3 Учасником підтверджено. Крім цього в тендерній документації Замовника та додатків до неї, жодної фінансової звітності не вимагається від Учасників. В своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством України.
«Відповідно до запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ, повідомляємо наступну інформацію. Відповідно до тендерної документації Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпункт 10 «- Документи, що підтверджують повноваження керівника учасника щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. Підтверджуються наступними документами: - у разі, якщо учасником є юридична особа: якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. Також, надається повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України;» в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД – КОНТРОЛЬ» надано копію паспорта директора Овчиннікова Сергія Петровича (приступив до виконання обов'язків згідно наказу №13-к від 24.04.2018 року на підставі протоколу №23-04/18 від 24.04.2018 року) копія паспорта завірена належним чином, директор має право на підписання тендерних пропозицій, договорів без обмежень суми договорів та будь – яких інших документів, що будуть стосуватися предметів закупівель. Дана інформація зазначена в ПРОТОКОЛІ №23-04/18-1 від 23.04.2018 року, який завірений нотаріально і справжність підпису засвідчено відповідно до ПРОТОКОЛУ № 23-04/18 від 23.04.2018 року. Вимогу пункту 1 Розділу 3 Учасником підтверджено. Крім цього в тендерній документації Замовника та додатків до неї, жодної фінансової звітності не вимагається від Учасників. В своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством України.
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-14-006182-a (далі – Висновок) від 30.03.2023 року замовником було вжито всіх заходів щодо усунення виявлених порушень. На виконання Висновку замовником було скасовано рішення про визначення переможця торгів, а саме рішенням уповноваженої особи № 67 від 01.06.2023 року (додається) скасовано рішення про визначення переможця закупівлі ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ». Крім того, замовником здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3 Порядку № 1082, пункту 4-1 Постанови № 710, а саме оголошено попередження уповноваженій особі Шаповал Вікторії Валеріївні щодо недопущення у подальшому будь-яких порушень в сфері публічних закупівель. Крім того, уповноважену особу зобов’язано протягом трьох місяців пройти навчання/підвищення кваліфікації з питань публічних закупівель. Уповноважена особа вже зареєстувалася на онлайн-курс з публічних закупівель. Курси розроблені Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні». Підтвердження реєстрації на вказані курсі додається. В подальшому Замовник зобов’язується діяти виключно на підставі Законів та інших вимог діючого законодавства України з дотриманням основних принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.