0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
88 388 900.00 UAH
Замовник
Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 21 лип. 13:15
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції їдальні з розширенням приміщень державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, м. Київ, вул. Столичне шосе, 19. Коригування (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-013610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, Н А К А З 20.07.2023 № 226 Київ, Про початок моніторингу процедур закупівель, надання пояснень, надаю наступні пояснення, а саме: Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Потреба реконструкції їдальні з розширенням приміщень державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» за адресою, 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ існує, адже ще задовго до початку повномасштабного вторгнення російських військ, розпочато комплексну програму розбудови існуючої інфраструктури Центру та будівництва на його території нових об’єктів (включаючи реалізацію державного інвестиційного проекту з будівництва сучасного плавального комплексу олімпійського класу). Кінцевою метою цієї програми має бути створення сучасного, економічно ефективного та збалансованого за складовими спортивного центру світового рівня. Це дасть можливість надалі: - завдяки концентрації виробництва спортивних послуг раціонально та економно використовувати кошти державного бюджету на підготовку українських спортсменів; - значно зменшити використання державних коштів на підготовку спортсменів закордоном, оскільки належні умови такої підготовки будуть створені в Україні; - у максимально стислі терміни компенсувати втрату спортивної інфраструктури, що відбулась внаслідок ведення бойових дій чи тимчасової окупації; - внаслідок відчутного зростання обсягів спортивних послуг, що надає центр, помітно збільшити надходження до державного бюджету (наприклад, у минулому році такі надходження від діяльності центру склали майже 14 млн. грн., а по завершенні програми його розбудови можуть збільшитись більш ніж удвічі). На цей час Центр може одночасно розмістити максимально 352 учасника спортивних заходів. Наразі триває будівництво нового спального корпусу, що дасть можливість збільшити одночасне розміщення до показника 532 учасника. При цьому існуючі потужності їдальні розраховані на позначку близько 300 чоловік одночасно. Таким чином, у разі залишення їдальні без розширення, втрачається сенс комплексної реконструкції взагалі. В цілому, на наш погляд, здатність держави продовжувати реалізацію програм розбудови ( у тому числі - спортивної інфраструктури) є свідченням її інституційної спроможності та яскравим прикладом поразки російської федерації у спробах таку спроможність знищити. Таким чином, реконструкція їдальні спричинена необхідністю збільшення пропускної спроможності спортсменів, кількість яких збільшиться після повноцінної розбудови інфраструктури Олімпійського Центру, яка зараз ведеться. До створення оголошення про закупівлю, інженерно технічним відділом ДП «Олімпійський навчально-спортивний центр “Конча - Заспа”», в складі якого є посадова особа з інженерною освітою та наявним кваліфікаційний сертифікат АТ № 001778 (спеціаліста з технічного нагляду за будівництвом), було здійснено технічну оцінку стану приміщень їдальні за результатом якої встановлено необхідність реконструкції їдальні з розширенням приміщень. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат зазначено/визначено проектно-кошторисною документацією за об’єктом "Реконструкція їдальні з розширенням приміщень державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, м. Київ, вул. Столичне шосе, 19", з різних розділів якої і робилась вибірка окремих робіт та матеріалів для формування технічних та якісних характеристик. Розмір бюджетного призначення та відповідно визначення очікуваної вартості вираховувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена НАКАЗОМ МІНРЕГІОНУ «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» № 281 від 1.11.2021 р. (набув чинності 9.11.2021 року) шляхом формування спеціалізованим підприємством (ТОВ «Інжинірінгова компанія «Аркон») проектно-кошторисної документації з наступним підтвердженням відповідності кошторису (калькуляції вартості будівництва) шляхом проведення державної експертизи, позитивний експертний звіт (щодо останнього корегування проектно-кошторисної документації, який і брався для потреб закупівлі) якої додаємо до цих пояснень. Звертаємо увагу, що про відповідність розрахунків вказаним нормативним актам у галузі ціноутворення у будівництві прямо вказано на стор. 2 експертного звіту зверху. Наданий експертний звіт також є прямим доказом існування проектної документації, з якої здійснювалась вибірка видів робіт та матеріалів для потреб формування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що для вирахування очікуваної вартості предмету закупівлі сумуються окремі грошові суми з експертного звіту з ПДВ, а окремі без ПДВ. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимога про оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі міститься у п. 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Відповідно п. 1 вказаної Постанови № 710 затверджено заходи щодо використання державних коштів, передбачених для утримання у тому числі підприємств, які використовують кошти державного бюджету. Натомість, відповідно п. 1.5. та 1.6. Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333, видатки бюджету на утримання (поточне функціонування) є іншим видом видатків (іменуються поточними видатками), ніж капітальні видатки бюджету, за рахунок яких здійснюватиметься фінансування закупівлі UA-2023-06-16-013610-a. Виходячи з вказаного, Постанова КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюється на закупівлю UA-2023-06-16-013610-a.
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, Н А К А З 20.07.2023 № 226 Київ, Про початок моніторингу процедур закупівель, надання пояснень, надаю наступні пояснення, а саме: Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Потреба реконструкції їдальні з розширенням приміщень державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» за адресою, 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ існує, адже ще задовго до початку повномасштабного вторгнення російських військ, розпочато комплексну програму розбудови існуючої інфраструктури Центру та будівництва на його території нових об’єктів (включаючи реалізацію державного інвестиційного проекту з будівництва сучасного плавального комплексу олімпійського класу). Кінцевою метою цієї програми має бути створення сучасного, економічно ефективного та збалансованого за складовими спортивного центру світового рівня. Це дасть можливість надалі: - завдяки концентрації виробництва спортивних послуг раціонально та економно використовувати кошти державного бюджету на підготовку українських спортсменів; - значно зменшити використання державних коштів на підготовку спортсменів закордоном, оскільки належні умови такої підготовки будуть створені в Україні; - у максимально стислі терміни компенсувати втрату спортивної інфраструктури, що відбулась внаслідок ведення бойових дій чи тимчасової окупації; - внаслідок відчутного зростання обсягів спортивних послуг, що надає центр, помітно збільшити надходження до державного бюджету (наприклад, у минулому році такі надходження від діяльності центру склали майже 14 млн. грн., а по завершенні програми його розбудови можуть збільшитись більш ніж удвічі). На цей час Центр може одночасно розмістити максимально 352 учасника спортивних заходів. Наразі триває будівництво нового спального корпусу, що дасть можливість збільшити одночасне розміщення до показника 532 учасника. При цьому існуючі потужності їдальні розраховані на позначку близько 300 чоловік одночасно. Таким чином, у разі залишення їдальні без розширення, втрачається сенс комплексної реконструкції взагалі. В цілому, на наш погляд, здатність держави продовжувати реалізацію програм розбудови ( у тому числі - спортивної інфраструктури) є свідченням її інституційної спроможності та яскравим прикладом поразки російської федерації у спробах таку спроможність знищити. Таким чином, реконструкція їдальні спричинена необхідністю збільшення пропускної спроможності спортсменів, кількість яких збільшиться після повноцінної розбудови інфраструктури Олімпійського Центру, яка зараз ведеться. До створення оголошення про закупівлю, інженерно технічним відділом ДП «Олімпійський навчально-спортивний центр “Конча - Заспа”», в складі якого є посадова особа з інженерною освітою та наявним кваліфікаційний сертифікат АТ № 001778 (спеціаліста з технічного нагляду за будівництвом), було здійснено технічну оцінку стану приміщень їдальні за результатом якої встановлено необхідність реконструкції їдальні з розширенням приміщень. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат зазначено/визначено проектно-кошторисною документацією за об’єктом "Реконструкція їдальні з розширенням приміщень державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, м. Київ, вул. Столичне шосе, 19", з різних розділів якої і робилась вибірка окремих робіт та матеріалів для формування технічних та якісних характеристик. Розмір бюджетного призначення та відповідно визначення очікуваної вартості вираховувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена НАКАЗОМ МІНРЕГІОНУ «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» № 281 від 1.11.2021 р. (набув чинності 9.11.2021 року) шляхом формування спеціалізованим підприємством (ТОВ «Інжинірінгова компанія «Аркон») проектно-кошторисної документації з наступним підтвердженням відповідності кошторису (калькуляції вартості будівництва) шляхом проведення державної експертизи, позитивний експертний звіт (щодо останнього корегування проектно-кошторисної документації, який і брався для потреб закупівлі) якої додаємо до цих пояснень. Звертаємо увагу, що про відповідність розрахунків вказаним нормативним актам у галузі ціноутворення у будівництві прямо вказано на стор. 2 експертного звіту зверху. Наданий експертний звіт також є прямим доказом існування проектної документації, з якої здійснювалась вибірка видів робіт та матеріалів для потреб формування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що для вирахування очікуваної вартості предмету закупівлі сумуються окремі грошові суми з експертного звіту з ПДВ, а окремі без ПДВ. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимога про оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі міститься у п. 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Відповідно п. 1 вказаної Постанови № 710 затверджено заходи щодо використання державних коштів, передбачених для утримання у тому числі підприємств, які використовують кошти державного бюджету. Натомість, відповідно п. 1.5. та 1.6. Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333, видатки бюджету на утримання (поточне функціонування) є іншим видом видатків (іменуються поточними видатками), ніж капітальні видатки бюджету, за рахунок яких здійснюватиметься фінансування закупівлі UA-2023-06-16-013610-a. Виходячи з вказаного, Постанова КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюється на закупівлю UA-2023-06-16-013610-a.