0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 402 408.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 24 лип. 16:31
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул. Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-05-11-001634-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-07-24-000045. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 25 липня 2023 року 10:54 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту: «Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул. Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Виходячи зі змісту Запиту,, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. « 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми розроблений на підставі: — завдання замовника на проєктування; — листа замовлення; — листа замовлення замовника на технічне обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж спортивного комплексу «Авангард». Передбачено виконання робіт з капітального ремонту в повному обсязі, а саме: демонтаж опорядження фасаду та цоколю, металевих елементів з фасаду, покрівлі з руберойду, оцинкованих парапетів, залізобетонної плити навісу, металевого каркасу навісу, металочерепиці з навісу ганку, металевих решіток з вікон, віконних та дверних блоків, виступаючої частини цоколю з цегли, бетонного та асфальтного вимощення, стін приямків, водозливної системи, зовнішніх блоків кондиціонерів, вентиляційного коробу та решіток з вентиляційних коробів, прожекторів, ламп розжарювання з плафонами, ґрунту, каналізаційного люка, залізобетонної огорожі та забору із металопрофілю; - влаштування приямків з влаштуванням покриття; - влаштування навісів над ганками; - мурування частини стін газоблоками; - утеплення цокольної частини; - утеплення фасадів за системою вентильований фасад з подальшим опорядженням; - відновлення парапетів; - влаштування покрівлі з виконанням примикань; - влаштування системи водовідведення з покрівлі; - заміну дверних та віконних блоків; - встановлення підвіконь та відливів; - влаштування вимощення; - застосування тактильних та візуальних елементів доступності. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу "Авангард" за адресою: вул. Хворостянки, 5 в м. Суми. Експертиза проведена Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Сумській області. Експертний звіт додається до протоколу на 8 аркушах. 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) адміністрацією Міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті Інформаційного порталу Сумської міської ради в розділі Очікувана вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі за посиланням https://docs.google.com/viewer?url=http://smr.gov.ua/images/vlada/Centr_zakupivel/vartist/Avangard_.doc&embedded=true.
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-05-11-001634-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-07-24-000045. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 25 липня 2023 року 10:54 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту: «Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул. Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Виходячи зі змісту Запиту,, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. « 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми розроблений на підставі: — завдання замовника на проєктування; — листа замовлення; — листа замовлення замовника на технічне обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж спортивного комплексу «Авангард». Передбачено виконання робіт з капітального ремонту в повному обсязі, а саме: демонтаж опорядження фасаду та цоколю, металевих елементів з фасаду, покрівлі з руберойду, оцинкованих парапетів, залізобетонної плити навісу, металевого каркасу навісу, металочерепиці з навісу ганку, металевих решіток з вікон, віконних та дверних блоків, виступаючої частини цоколю з цегли, бетонного та асфальтного вимощення, стін приямків, водозливної системи, зовнішніх блоків кондиціонерів, вентиляційного коробу та решіток з вентиляційних коробів, прожекторів, ламп розжарювання з плафонами, ґрунту, каналізаційного люка, залізобетонної огорожі та забору із металопрофілю; - влаштування приямків з влаштуванням покриття; - влаштування навісів над ганками; - мурування частини стін газоблоками; - утеплення цокольної частини; - утеплення фасадів за системою вентильований фасад з подальшим опорядженням; - відновлення парапетів; - влаштування покрівлі з виконанням примикань; - влаштування системи водовідведення з покрівлі; - заміну дверних та віконних блоків; - встановлення підвіконь та відливів; - влаштування вимощення; - застосування тактильних та візуальних елементів доступності. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу "Авангард" за адресою: вул. Хворостянки, 5 в м. Суми. Експертиза проведена Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Сумській області. Експертний звіт додається до протоколу на 8 аркушах. 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) адміністрацією Міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті Інформаційного порталу Сумської міської ради в розділі Очікувана вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі за посиланням https://docs.google.com/viewer?url=http://smr.gov.ua/images/vlada/Centr_zakupivel/vartist/Avangard_.doc&embedded=true.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД», а саме: 1) вказати документи у складі його тендерної пропозиції (документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном) стосовно «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ 433110 Державний номер ВМ 1580 ВС» на вимогу підпункту 1 пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації; 2) пояснити, чому пропозиція учасника не була відхилена з огляду на те, що надана ним на вимогу підпункту 5.2. пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.07.2023 не зареєстрована у територіальних органах Держпраці, та інформація щодо неї відсутня на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 31 липня 2023 року 11:47 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту: «Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД», а саме: 1) вказати документи у складі його тендерної пропозиції (документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном) стосовно «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ 433110 Державний номер ВМ 1580 ВС» на вимогу підпункту 1 пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації; 2) пояснити, чому пропозиція учасника не була відхилена з огляду на те, що надана ним на вимогу підпункту 5.2. пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.07.2023 не зареєстрована у територіальних органах Держпраці, та інформація щодо неї відсутня на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Виходячи зі змісту Запиту,, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. « 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п.1.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* визначено, що «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.» на підтвердження учасник ТОВ СУМИСЛАВБУД #35906877 надає на договори найму автотранспортних послуг та крана на автомобільному ходу надана у додатку1 п.1.1 договора на послуги, що відповідає умовам тендерної документації. Учасник ТОВ СУМИСЛАВБУД надає довідку в довільній формі згідно форми та надає інформацію щодо власного чи орендованого майна. На підтвердження орендованого майна на автомобілі надає договори оренди. Стосовного «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ» пунктом 43 визначено даний автомобіль є орендованим. В свою чергу на підтвердження договору оренди Учасник надає договори оренди на машини та механізми, де завантажено на 27 сторінках. Щодо машини спеціальної вантажної марки ЗИЛ, учасник надає договір оренди від 31.03.2023 року № 31/03-1 на оренду КАМАЗ та оренди ЗИЛ-ММЗ з ФОП Муха О.М. Відповідно до технічних та якісних характеристик вимоги до робочого проекту, які визанчені за предметом закупівлі : «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відповідають завленим машинам та механізмам. Завлена наявність матеріально-технічної бази в Учасника надає можливість викаонати в завлені строки капітальні роботи. По РП «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» відповідно до 5.8-5.9 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженою Наказом громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” вказано, що вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Всі норми та технології відповідно до РП «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» Учасник підтвердив. Всі заявлені машини та механізми Учасника ТОВ СУМИСЛАВБУД #35906877 не змінюють технологію виконання робіт. 2. Згідно п.5.2 додатку 1 до тендерної документації "Копію дозволу/ів та/або копію Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: є) експлуатація вантажопідіймальних кранів." Учасник ТОВ СУМИСЛАВБУД надає лист – пояснення від 11.07.2023 року № 1 та надає актуальну інформацію згідно Вимоги на що є підтвердження реєстрація в Центрі надання адміністративних послуг наданий опис документів. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, відповідно до відкритих даних та керуючись Нормативно-правовими актами з питань надання адміністративної послуги: Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності",Закон України "Про охорону праці",Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки",Постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 "Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України",Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" строк надання послуги складає 5 робочих днів. Особливості подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці через Портал електронних сервісів Мінекономіки у період воєнного стану та Центри надання адміністративних послуг : На період дії воєнного стану постановою КМУ від від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" внесено зміни у надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за встановленою формою згідно з додатком 8 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки подається у двох екземплярах, за місцезнаходженням юридичної особи або фізичної особи - підприємця не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Підстави для відмови: Відмова у реєстрації декларації не допускається, за виключенням невірно поданої інформації. ( сайт https://my.gov.ua/info/service/byservicescope-2/5085/details ). Згідно відкритих даних Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці зареєстровано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці учасником ТОВ СУМИСЛАВБУД (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: є) експлуатація вантажопідіймальних кранів." у територіальних органах Держпраці під номером реєстрації № ДК6794/ ПНС/2-23 від 20.07.2023 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 31 липня 2023 року 11:47 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту: «Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД», а саме: 1) вказати документи у складі його тендерної пропозиції (документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном) стосовно «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ 433110 Державний номер ВМ 1580 ВС» на вимогу підпункту 1 пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації; 2) пояснити, чому пропозиція учасника не була відхилена з огляду на те, що надана ним на вимогу підпункту 5.2. пункту 5 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.07.2023 не зареєстрована у територіальних органах Держпраці, та інформація щодо неї відсутня на сайті Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Виходячи зі змісту Запиту,, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. « 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п.1.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* визначено, що «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.» на підтвердження учасник ТОВ СУМИСЛАВБУД #35906877 надає на договори найму автотранспортних послуг та крана на автомобільному ходу надана у додатку1 п.1.1 договора на послуги, що відповідає умовам тендерної документації. Учасник ТОВ СУМИСЛАВБУД надає довідку в довільній формі згідно форми та надає інформацію щодо власного чи орендованого майна. На підтвердження орендованого майна на автомобілі надає договори оренди. Стосовного «спеціалізованого вантажного автомобілю ЗИЛ» пунктом 43 визначено даний автомобіль є орендованим. В свою чергу на підтвердження договору оренди Учасник надає договори оренди на машини та механізми, де завантажено на 27 сторінках. Щодо машини спеціальної вантажної марки ЗИЛ, учасник надає договір оренди від 31.03.2023 року № 31/03-1 на оренду КАМАЗ та оренди ЗИЛ-ММЗ з ФОП Муха О.М. Відповідно до технічних та якісних характеристик вимоги до робочого проекту, які визанчені за предметом закупівлі : «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відповідають завленим машинам та механізмам. Завлена наявність матеріально-технічної бази в Учасника надає можливість викаонати в завлені строки капітальні роботи. По РП «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» відповідно до 5.8-5.9 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженою Наказом громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” вказано, що вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Всі норми та технології відповідно до РП «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул.Хворостянки,5 в м.Суми» Учасник підтвердив. Всі заявлені машини та механізми Учасника ТОВ СУМИСЛАВБУД #35906877 не змінюють технологію виконання робіт. 2. Згідно п.5.2 додатку 1 до тендерної документації "Копію дозволу/ів та/або копію Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: є) експлуатація вантажопідіймальних кранів." Учасник ТОВ СУМИСЛАВБУД надає лист – пояснення від 11.07.2023 року № 1 та надає актуальну інформацію згідно Вимоги на що є підтвердження реєстрація в Центрі надання адміністративних послуг наданий опис документів. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, відповідно до відкритих даних та керуючись Нормативно-правовими актами з питань надання адміністративної послуги: Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності",Закон України "Про охорону праці",Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки",Постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 "Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України",Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" строк надання послуги складає 5 робочих днів. Особливості подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці через Портал електронних сервісів Мінекономіки у період воєнного стану та Центри надання адміністративних послуг : На період дії воєнного стану постановою КМУ від від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" внесено зміни у надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за встановленою формою згідно з додатком 8 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки подається у двох екземплярах, за місцезнаходженням юридичної особи або фізичної особи - підприємця не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Підстави для відмови: Відмова у реєстрації декларації не допускається, за виключенням невірно поданої інформації. ( сайт https://my.gov.ua/info/service/byservicescope-2/5085/details ). Згідно відкритих даних Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці зареєстровано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці учасником ТОВ СУМИСЛАВБУД (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: є) експлуатація вантажопідіймальних кранів." у територіальних органах Держпраці під номером реєстрації № ДК6794/ ПНС/2-23 від 20.07.2023 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Подання позивної заяви "Про визнання протиправним та скасування висновку від 10 серпня 2023 року Північно-Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» щодо закупівлі капітальних робіт за предметом: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) спортивного комплексу «Авангард» за адресою: вул. Хворостянки,5 в м.Суми» (Код ДК 021: 2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-001634-a)" від 17.08.2023 року