0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 080 366.40 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 7 серп. 16:07
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (демонтаж аварійно небезпечної нежитлової чотирьохповерхової будівлі за адресою: Харківська область, м. Лозова, вул. Олеся Гончара) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-09-012784-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Замовником торгів – управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Демонтаж аварійно небезпечної нежитлової чотирьохповерхової будівлі за адресою: Харківська область, м. Лозова, вул. Олеся Гончара) (далі — Закупівля) проведено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості). Відповідно до пункту 24 Особливостей на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена інформація про проведення відкритих торгів (UA-2023-05-09-012784-а) очікуваною вартістю 12 080 366,40 грн. (дванадцять мільйонів вісімдесят тисяч триста шістдесят шість грн.. 40 коп.). Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої та затвердженої наказом начальника управління кошторисної документації (робочого проєкту).
Замовником торгів – управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Демонтаж аварійно небезпечної нежитлової чотирьохповерхової будівлі за адресою: Харківська область, м. Лозова, вул. Олеся Гончара) (далі — Закупівля) проведено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості). Відповідно до пункту 24 Особливостей на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена інформація про проведення відкритих торгів (UA-2023-05-09-012784-а) очікуваною вартістю 12 080 366,40 грн. (дванадцять мільйонів вісімдесят тисяч триста шістдесят шість грн.. 40 коп.). Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої та затвердженої наказом начальника управління кошторисної документації (робочого проєкту).