0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 511 276.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 7 серп. 17:10
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Моніторинг до закупівлі послуг «Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Хаджибейському районі м. Одеси, згідно до переліку № 3/2023» ДК 021:2015 – 50230000 – 6 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги». UA-2023-05-23-005375-a На Ваш запит від 08.08.2023 07:30 пояснюємо наступне. 1. Визначення потреби в послугах з поточного ремонту вулично – дорожньої мережи м. Одеси (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного надання цих послуг у минулих періодах та з урахуванням поточних завдань замовника. До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучаються відповідні фахівці, а саме працівники виробничо – технічного відділу та відділу технічного нагляду замовника, працівники комунального підприємства «Міські дороги» (балансоутримувач), які відповідають за перевірку технічних і якісних показників та подальший нагляд за наданням підрядниками послуг. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі наказу № 708) під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Таким чином, очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту повинна визначатися аналогічно до визначення очікуваної вартості робіт відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301. Проте, наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі – наказ № 281) скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293. Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) – 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний. Міністерство економіки України у зв’язку із втратою чинності ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 листом від 29.11.2021 р. № 3304 –04/56247 – 06 повідомило, що до приведення у відповідність наказу № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва рекомендуємо замовникам враховувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом № 281. Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі державних будівельних норм, цін та тарифів відповідно до дефектних актів. Кошторисна частина проєктної документації по об’єкту «Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Малиновському районі м. Одеси, згідно до переліку № 3/2023» складає 41 560 713, 00 грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» та затвердженого директором ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» Інної Цуканової від 01 травня 2023 року за № ОД/013 – 05 – 23/КШ. Відповідно до рішення Одеської міської ради № 1198 – VIII від 03.05.2023 року Малиновський район м. Одеси перейменувати в Хабжибейський район м. Одеси. Також, стосовно посилання на сторінку власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» пояснюємо, що пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті (або на офіційному веб – сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету. Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб – сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично – дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим. Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/ Аналогічне питання було неодноразово розглянуто центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональними територіальними органами при проведені моніторингу закупівель, зокрема Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021 – 09 – 13 – 002599 – a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено. Додатки: 1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації «Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Малиновському районі м. Одеси, згідно до переліку № 3/2023» від 01 травня 2023 року за № ОД/013 – 05 – 23/КШ. 2. Рішення Одеської міської ради № 1198 – VIII від 03.05.2023 року. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Моніторинг до закупівлі послуг «Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Хаджибейському районі м. Одеси, згідно до переліку № 3/2023» ДК 021:2015 – 50230000 – 6 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги». UA-2023-05-23-005375-a На Ваш запит від 08.08.2023 07:30 пояснюємо наступне. 1. Визначення потреби в послугах з поточного ремонту вулично – дорожньої мережи м. Одеси (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного надання цих послуг у минулих періодах та з урахуванням поточних завдань замовника. До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучаються відповідні фахівці, а саме працівники виробничо – технічного відділу та відділу технічного нагляду замовника, працівники комунального підприємства «Міські дороги» (балансоутримувач), які відповідають за перевірку технічних і якісних показників та подальший нагляд за наданням підрядниками послуг. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі наказу № 708) під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Таким чином, очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту повинна визначатися аналогічно до визначення очікуваної вартості робіт відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301. Проте, наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі – наказ № 281) скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293. Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) – 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний. Міністерство економіки України у зв’язку із втратою чинності ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 листом від 29.11.2021 р. № 3304 –04/56247 – 06 повідомило, що до приведення у відповідність наказу № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва рекомендуємо замовникам враховувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом № 281. Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі державних будівельних норм, цін та тарифів відповідно до дефектних актів. Кошторисна частина проєктної документації по об’єкту «Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Малиновському районі м. Одеси, згідно до переліку № 3/2023» складає 41 560 713, 00 грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» та затвердженого директором ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» Інної Цуканової від 01 травня 2023 року за № ОД/013 – 05 – 23/КШ. Відповідно до рішення Одеської міської ради № 1198 – VIII від 03.05.2023 року Малиновський район м. Одеси перейменувати в Хабжибейський район м. Одеси. Також, стосовно посилання на сторінку власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» пояснюємо, що пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті (або на офіційному веб – сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету. Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб – сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично – дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим. Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/ Аналогічне питання було неодноразово розглянуто центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональними територіальними органами при проведені моніторингу закупівель, зокрема Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021 – 09 – 13 – 002599 – a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено. Додатки: 1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації «Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Малиновському районі м. Одеси, згідно до переліку № 3/2023» від 01 травня 2023 року за № ОД/013 – 05 – 23/КШ. 2. Рішення Одеської міської ради № 1198 – VIII від 03.05.2023 року. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв