0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 032 849.80 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ГІМНАЗІЯ №8 ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 11 серп. 11:14
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
21.08.2023, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-22-010683-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-22-010683-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від наступного змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-010683-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ГІМНАЗІЯ №8 ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). 2. Чому Замовником не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей та не розміщено повідомлення з вимогою до учасника торгів ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" про усунення невідповідностей у зв’язку з не наданням цим учасником у складі тендерної пропозиції Договірної ціни відповідно вимоги зазначеної у Додатку №3 до тендерної документації ? 3. Аналізом відповідності умов укладеного договору від 28.07.2023 № 10 з додатками що є невід’ємною його частиною умовам проекту договору та змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", встановлено порушення вимог пунктів 18, 46 Особливостей, а саме: в умовах Договірної ціни, що є додатком № 2 до Договору від 28.07.2023 № 10 визначено вид договірної ціни: «динамічна» що не відповідає змісту умов Договірної ціни проекту договору, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі де зазначено вид договірної ціни: «тверда» (файл: 465_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s - 21 липня 2023 10:18). Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей. Просимо пояснити, чому договір від 28.07.2023 № 10 укладений з порушенням вимог пункту 18 Особливостей? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи)». На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Комунального закладу загальної середньої освіти гімназія № 8 Жовтоводської міської ради надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 повідомляємо наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному сайті Комунального закладу загальної середньої освіти гімназія № 8 Жовтоводської міської ради у розділі «Кошторис» - «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення (система пожежної сигналізації)» за посиланням: https://school8zv.dnepredu.com/uk/site/golovna.html https://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/1804/92678/sitepage_90/files/obgruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_predmeta_zakupivli_yogo_ochikuvanoi_vartosti_ta_rozmiru_byudzhetnogo_priznachennya_1.pdf. Окремо повідомляємо, що: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі дефектного акту та підсумкової відомості ресурсів; розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва 07/0523-ЗК Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12 складений за поточними цінами станом на 7 червня 2023 року ; Експертної оцінки відповідності проектних матеріалів по дотриманню вимог пожежної безпеки при проектуванні системи протипожежного захисту та кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12» від 14 червня 2023р. №412/23-РБК/ЕО. Розрахунок очікуваної вартості: 1032849,80грн з ПДВ (1084499,00грн (всього по зведеному кошторисному розрахунку) – 9991,00грн*1,2 (глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» з нарахуванням ПДВ) – 39660,00грн (глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд»). Щодо запитання № 2 повідомляємо наступне. Згідно додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі до предмета закупівлі, викладених у додатку № 3 до тендерної документації, учасники відкритих торгів мали надати у складі тендерної пропозиції: договірну ціну розраховану згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; зведений кошторисний розрахунок; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; об’єктний кошторис; підсумкова відомість ресурсів. Також до кошторисного розрахунку необхідно було надати пояснювальну записку. Тобто кошторис у вигляді договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку, локального кошторисного розрахунку, розрахунку загальновиробничих витрат, об’єктного кошторису, підсумкової відомості ресурсів та пояснювальної записки є підтвердженням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, адже такі документи містять інформацію про перелік та обсяг послуг. Учасник ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» у складі тендерної пропозиції надав файл «Кошторис.pdf», який не містить договірну ціну розраховану згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2023 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто відсутності інформації та / або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не підпадає під невідповідність у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Також Мінекономіки, як Уповноважений орган, у листі № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023 зазначили: «Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та / або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим. Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Аналогічної позиції дотримується й Орган оскарження, як наприклад, у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 10910: «Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні: зведений кошторисний розрахунок, розрахунок загальновиробничих витрат та пояснювальна записка до кошторисного розрахунку. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей». Враховуючи викладене вище та керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К», викладене у протокольному рішенні від 07.07.2023 № 48. Щодо запитання № 3 повідомляємо наступне. 21.08.2023 було виявлено та зафіксовано у протокольному рішенні від 21.08.2023 № 61 технічну помилку під час оприлюднення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів № UA-2023-06-22-010683-a на закупівлю монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія № 8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, пров. Запорізький, будинок 12, а саме: 28.07.2023 було помилково оприлюднено невірну сторінку договору про закупівлю від 28.07.2023 № 10 — 9 сторінка. Тобто замість сторінки, яка була погоджена сторонами під час укладення договору про закупівлю, було оприлюднено сторінку, яка узгоджувалася та виправлялася сторонами перед його укладенням. Договір про закупівлю від 28.07.2023 № 10 у правильній редакції додається. Додатки: Додаток № 1 - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; Додаток № 2 – лист Мінекономіки № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023; Додаток № 3 - рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 10910; Додаток № 4 – протокольне рішення від 07.07.2023 № 48; Додаток № 5 - протокольне рішення від 21.08.2023 № 61; Додаток № 6 - договір про закупівлю від 28.07.2023 № 10. Додаток №7 - зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 07/0523-ЗК Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12 складений за поточними цінами станом на 7 червня 2023 року. Додаток №8 - Експертна оцінка відповідності проектних матеріалів по дотриманню вимог пожежної безпеки при проектуванні системи протипожежного захисту та кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12» від 14 червня 2023р. №412/23-РБК/ЕО.
21.08.2023, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-22-010683-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-22-010683-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від наступного змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-010683-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ГІМНАЗІЯ №8 ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). 2. Чому Замовником не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей та не розміщено повідомлення з вимогою до учасника торгів ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" про усунення невідповідностей у зв’язку з не наданням цим учасником у складі тендерної пропозиції Договірної ціни відповідно вимоги зазначеної у Додатку №3 до тендерної документації ? 3. Аналізом відповідності умов укладеного договору від 28.07.2023 № 10 з додатками що є невід’ємною його частиною умовам проекту договору та змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", встановлено порушення вимог пунктів 18, 46 Особливостей, а саме: в умовах Договірної ціни, що є додатком № 2 до Договору від 28.07.2023 № 10 визначено вид договірної ціни: «динамічна» що не відповідає змісту умов Договірної ціни проекту договору, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі де зазначено вид договірної ціни: «тверда» (файл: 465_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s - 21 липня 2023 10:18). Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей. Просимо пояснити, чому договір від 28.07.2023 № 10 укладений з порушенням вимог пункту 18 Особливостей? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи)». На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Комунального закладу загальної середньої освіти гімназія № 8 Жовтоводської міської ради надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 повідомляємо наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному сайті Комунального закладу загальної середньої освіти гімназія № 8 Жовтоводської міської ради у розділі «Кошторис» - «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення (система пожежної сигналізації)» за посиланням: https://school8zv.dnepredu.com/uk/site/golovna.html https://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/1804/92678/sitepage_90/files/obgruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_predmeta_zakupivli_yogo_ochikuvanoi_vartosti_ta_rozmiru_byudzhetnogo_priznachennya_1.pdf. Окремо повідомляємо, що: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі дефектного акту та підсумкової відомості ресурсів; розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва 07/0523-ЗК Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12 складений за поточними цінами станом на 7 червня 2023 року ; Експертної оцінки відповідності проектних матеріалів по дотриманню вимог пожежної безпеки при проектуванні системи протипожежного захисту та кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12» від 14 червня 2023р. №412/23-РБК/ЕО. Розрахунок очікуваної вартості: 1032849,80грн з ПДВ (1084499,00грн (всього по зведеному кошторисному розрахунку) – 9991,00грн*1,2 (глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» з нарахуванням ПДВ) – 39660,00грн (глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд»). Щодо запитання № 2 повідомляємо наступне. Згідно додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі до предмета закупівлі, викладених у додатку № 3 до тендерної документації, учасники відкритих торгів мали надати у складі тендерної пропозиції: договірну ціну розраховану згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; зведений кошторисний розрахунок; локальний кошторисний розрахунок; розрахунок загальновиробничих витрат; об’єктний кошторис; підсумкова відомість ресурсів. Також до кошторисного розрахунку необхідно було надати пояснювальну записку. Тобто кошторис у вигляді договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку, локального кошторисного розрахунку, розрахунку загальновиробничих витрат, об’єктного кошторису, підсумкової відомості ресурсів та пояснювальної записки є підтвердженням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, адже такі документи містять інформацію про перелік та обсяг послуг. Учасник ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» у складі тендерної пропозиції надав файл «Кошторис.pdf», який не містить договірну ціну розраховану згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2023 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто відсутності інформації та / або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не підпадає під невідповідність у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Також Мінекономіки, як Уповноважений орган, у листі № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023 зазначили: «Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та / або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим. Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Аналогічної позиції дотримується й Орган оскарження, як наприклад, у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 10910: «Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні: зведений кошторисний розрахунок, розрахунок загальновиробничих витрат та пояснювальна записка до кошторисного розрахунку. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей». Враховуючи викладене вище та керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К», викладене у протокольному рішенні від 07.07.2023 № 48. Щодо запитання № 3 повідомляємо наступне. 21.08.2023 було виявлено та зафіксовано у протокольному рішенні від 21.08.2023 № 61 технічну помилку під час оприлюднення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів № UA-2023-06-22-010683-a на закупівлю монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія № 8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, пров. Запорізький, будинок 12, а саме: 28.07.2023 було помилково оприлюднено невірну сторінку договору про закупівлю від 28.07.2023 № 10 — 9 сторінка. Тобто замість сторінки, яка була погоджена сторонами під час укладення договору про закупівлю, було оприлюднено сторінку, яка узгоджувалася та виправлялася сторонами перед його укладенням. Договір про закупівлю від 28.07.2023 № 10 у правильній редакції додається. Додатки: Додаток № 1 - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; Додаток № 2 – лист Мінекономіки № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023; Додаток № 3 - рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 10910; Додаток № 4 – протокольне рішення від 07.07.2023 № 48; Додаток № 5 - протокольне рішення від 21.08.2023 № 61; Додаток № 6 - договір про закупівлю від 28.07.2023 № 10. Додаток №7 - зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 07/0523-ЗК Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12 складений за поточними цінами станом на 7 червня 2023 року. Додаток №8 - Експертна оцінка відповідності проектних матеріалів по дотриманню вимог пожежної безпеки при проектуванні системи протипожежного захисту та кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Монтаж системи пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Комунальному закладі загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради за адресою: 52200, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, пров.Запорізький, будинок 12» від 14 червня 2023р. №412/23-РБК/ЕО.
Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-22-010683-a
Адміністрація комунального закладу загальної середньої освіти гімназія №8 Жовтоводської міської ради не погоджується з даним висновком Східного офісу Держаудитслужби , висновок за результатами моніторингу закупівлі буде оскаржено до суду в порядку, передбаченому частиною 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".