0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 874 954.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 17 серп. 16:52
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо обґрунтування розміру витрат то закупівля робіт із капітального ремонту кардіологічного відділення з блоками інтенсивної терапії КНП «1 територіальне медичне об'єднання» на вул. В. Навроцького, 23 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-02-001715-a) здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства з врахуванням фактичної потреби. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт із із капітального ремонту кардіологічного відділення з блоками інтенсивної терапії КНП «1 територіальне медичне об'єднання» на вул. В. Навроцького, 23, та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів: - проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією (ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС), згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-09-23-010718-a; - експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-16-000235-a). Також додаємо скановану копію експертного звіту. 2. На виконання вимоги розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо офісних приміщень та виробничої бази, складських приміщень Учасником торгів Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" (далі – ЦСТРШ «Енергія – І») надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у якій вказано наявність офісного приміщення та виробничої бази, складських приміщень площею, відповідно, 87 м2 та 146,2 м2 . На підтвердження вказаної інформації учасник надав скан-копіію з оригіналу договору оренди укладеного з Регіональним відділенням фонду державного майна України по Волинській області у повному обсязі та з усіма додатками. Також, учасником долучено 9 додаткових договорів з додатками. У тому числі надано Додатковий договір №5 від 31 серпня 2012 року до договору від 31 липня 2009 року №477 не в повному обсязі. Однак, у систему завантажений додаток до додаткової угоди №5 щодо розрахунку розміру орендної плати із вказанням орендованих площ 87 м2 та 146,2 м2, що підтверджує наявність у учасника орендованих складських приміщень вищевказаних площ. Як свідчить практика рішень АМКУ, відсутність інформації у додатку №5 до договору не має суттєвого характеру та не впливає на зміст тендерної пропозиції та окремих документів, так як вказана інформація міститься в інших додатках до договору. (Рішення АМКУ від 16.01.2017 №209-р/пк-пз (п. 1.2.) та від 29.06.2021 №14555-р/пк-пз додаються). На виконання вимоги розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо будівельних машини і механізми, обладнання, устаткування Учасником торгів ЦСТРШ «Енергія – І» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у якій вказано станок для різання керамічної плитки. На підтвердження вказаної інформації учасник надав витяг з оборотно - сальдової відомості у якій підтвердив наявність вказану інформацію. А саме: у п. 20 витягу з оборотно - сальдової відомості значиться – верстат для різки плитки 1,4 кВт 2950 об/хв. Слід зазначити, що станок це синонім верстата. Отже, учасником ЦСТРШ «Енергія – І» підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям що вимагалися замовником у тендерній документації та визначеним у статті 16 Закону.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат то закупівля робіт із капітального ремонту кардіологічного відділення з блоками інтенсивної терапії КНП «1 територіальне медичне об'єднання» на вул. В. Навроцького, 23 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-02-001715-a) здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства з врахуванням фактичної потреби. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт із із капітального ремонту кардіологічного відділення з блоками інтенсивної терапії КНП «1 територіальне медичне об'єднання» на вул. В. Навроцького, 23, та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів: - проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією (ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС), згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-09-23-010718-a; - експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-16-000235-a). Також додаємо скановану копію експертного звіту. 2. На виконання вимоги розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо офісних приміщень та виробничої бази, складських приміщень Учасником торгів Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" (далі – ЦСТРШ «Енергія – І») надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у якій вказано наявність офісного приміщення та виробничої бази, складських приміщень площею, відповідно, 87 м2 та 146,2 м2 . На підтвердження вказаної інформації учасник надав скан-копіію з оригіналу договору оренди укладеного з Регіональним відділенням фонду державного майна України по Волинській області у повному обсязі та з усіма додатками. Також, учасником долучено 9 додаткових договорів з додатками. У тому числі надано Додатковий договір №5 від 31 серпня 2012 року до договору від 31 липня 2009 року №477 не в повному обсязі. Однак, у систему завантажений додаток до додаткової угоди №5 щодо розрахунку розміру орендної плати із вказанням орендованих площ 87 м2 та 146,2 м2, що підтверджує наявність у учасника орендованих складських приміщень вищевказаних площ. Як свідчить практика рішень АМКУ, відсутність інформації у додатку №5 до договору не має суттєвого характеру та не впливає на зміст тендерної пропозиції та окремих документів, так як вказана інформація міститься в інших додатках до договору. (Рішення АМКУ від 16.01.2017 №209-р/пк-пз (п. 1.2.) та від 29.06.2021 №14555-р/пк-пз додаються). На виконання вимоги розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо будівельних машини і механізми, обладнання, устаткування Учасником торгів ЦСТРШ «Енергія – І» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у якій вказано станок для різання керамічної плитки. На підтвердження вказаної інформації учасник надав витяг з оборотно - сальдової відомості у якій підтвердив наявність вказану інформацію. А саме: у п. 20 витягу з оборотно - сальдової відомості значиться – верстат для різки плитки 1,4 кВт 2950 об/хв. Слід зазначити, що станок це синонім верстата. Отже, учасником ЦСТРШ «Енергія – І» підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям що вимагалися замовником у тендерній документації та визначеним у статті 16 Закону.
В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-02-001715-a, оскільки учасником ЦСТРШ «Енергія – І» підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям що вимагалися замовником у тендерній документації та визначеним у статті 16 Закону. Зокрема, на виконання вимоги розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо офісних приміщень та виробничої бази, складських приміщень Учасником торгів ЦСТРШ «Енергія – І» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у якій вказано наявність офісного приміщення та виробничої бази, складських приміщень площею, відповідно, 87 м2 та 146,2 м2. На підтвердження вказаної інформації учасник надав скан-копіію з оригіналу договору оренди укладеного з Регіональним відділенням фонду державного майна України по Волинській області від 31.07.2009 №477. Відповідно до вказаного договору вартість отриманого в оренду майна визначена згідно із звітом про оцінку на дату оцінки станом на 31.05.2009. Однак, Додатковою угодою №9 до договору оренди від 31.07.2009 №477 (нова редакція) від 18.06.2021 змінено умови договору, та майно, а саме площі 87 м2 та 146,2 м2, передані в оренду ЦСТРШ «Енергія – І» за результатом проведення аукціону. Слід зазначити, що додаток «Звіт суб’єкта оціночної діяльності про оцінку майна, що передається в оренду» Додатковою угодою №9 до Договору №477 (нова редакція) від 18.06.2021 не передбачено. Тому, вважаємо що учасником ЦСТРШ «Енергія – І» підтверджено наявність у нього офісного приміщення та виробничої бази, складських приміщень площею, відповідно, 87 м2 та 146,2 м2. Також, повідомляємо, що за результатом проведення процедури відкритих торгів з особливостями укладений договір від 07.06.2023 №291 з ЦСТРШ «Енергія – І» який на момент оприлюднення висновку виконується і підстав його розірвання немає, ні законних, ні передбачених умовами договору. У зв’язку з цим Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» буде змушене звернутися з позовом до суду для захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, з проханням скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-02-001715-a та покладення всіх судових витрат на Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.