0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
21 684 970.36 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 4 вер. 19:38
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на 390 осіб за адресою: Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, 52 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-28-010224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ВАН СТРОЙ» (код ЄДРПОУ 39639151), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 25.08.2023 № 12/2023 ОЗ без використання електронної системи закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 18.08.2023 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. Відповідно до п. 3 – 7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-ІХ від 16.08.2022 р.). Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до пп.3 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, що повинно бути документально підтверджено замовником, якщо публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для будівництва, поточного ремонту, облаштування захисних споруд цивільного захисту, в тому числі споруд подвійного призначення, найпростіших укриттів. Відповідь на питання №1 запиту: Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту. Обсяг закупівлі визначався на підставі зміни річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2023 року. Документи додаються. Відповідь на питання №2 запиту: 1. На підставі Кодексу цивільного захисту України, Рекомендацій ДСНС від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2, Зважаючи на відсутність сховища на території Новопетрівської гімназія №1 Петрівської сільської ради, з метою забезпечення очного навчального процесу та створення належних умов для здобувачів освіти згідно розпорядження Київської обласної військової адміністрації № 323 від 28.04.2023 р., а також листа МОН № 1/6990-23 від 17.05.2023 р. Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 4 Закону України «Про охорону дитинства», система заходів щодо охорони дитинства в Україні включає, зокрема, забезпечення належних умов для гарантування безпеки, охорони здоров’я, навчання дітей. Кожна дитина відповідно до ст. 6 Закону України «Про охорону дитинства» має право на життя. Головною передумовою початку навчального року в очному форматі є наявність та задовільний стан укриттів у закладах освіти. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу IV Положення «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017 р. № 1669, керівник закладу освіти є відповідальним за створення безпечних умов освітнього процесу згідно із законодавством про охорону праці. Цим Положенням не дозволяє проведення освітнього процесу за наявності шкідливих та небезпечних умов. Одночасно із цим, на виконання Протоколу №9 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Петрівської сільської ради від 04.08.2023 р. доручено здійснити будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на 390 осіб за адресою: Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, 52 у 2023 році; Тому, враховуючи те, що законодавцем прямо передбачена можливість закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для вказаної закупівлі, по причині, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення будівництва та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) у Новопетрівській гімназії №1 для захисту учнів, вчителів та персоналу в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Відповідь на питання №3 запиту: Дослідивши ринкові ціни, отримавши комерційні пропозиції від трьох будівельних компаній щодо виконання таких робіт та отримавши листи про неможливість виконання будівельних робіт у строк, враховуючи неможливість дотримання строків на проведення відкритих торгів та ризиків в затримці початку процесу будівництва, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію. Таким чином, на підставі вищевикладеного, замовник застосував підпункт 3 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та здійснив закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/електронного каталогу.
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 18.08.2023 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. Відповідно до п. 3 – 7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-ІХ від 16.08.2022 р.). Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до пп.3 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, що повинно бути документально підтверджено замовником, якщо публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для будівництва, поточного ремонту, облаштування захисних споруд цивільного захисту, в тому числі споруд подвійного призначення, найпростіших укриттів. Відповідь на питання №1 запиту: Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту. Обсяг закупівлі визначався на підставі зміни річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2023 року. Документи додаються. Відповідь на питання №2 запиту: 1. На підставі Кодексу цивільного захисту України, Рекомендацій ДСНС від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2, Зважаючи на відсутність сховища на території Новопетрівської гімназія №1 Петрівської сільської ради, з метою забезпечення очного навчального процесу та створення належних умов для здобувачів освіти згідно розпорядження Київської обласної військової адміністрації № 323 від 28.04.2023 р., а також листа МОН № 1/6990-23 від 17.05.2023 р. Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 4 Закону України «Про охорону дитинства», система заходів щодо охорони дитинства в Україні включає, зокрема, забезпечення належних умов для гарантування безпеки, охорони здоров’я, навчання дітей. Кожна дитина відповідно до ст. 6 Закону України «Про охорону дитинства» має право на життя. Головною передумовою початку навчального року в очному форматі є наявність та задовільний стан укриттів у закладах освіти. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу IV Положення «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017 р. № 1669, керівник закладу освіти є відповідальним за створення безпечних умов освітнього процесу згідно із законодавством про охорону праці. Цим Положенням не дозволяє проведення освітнього процесу за наявності шкідливих та небезпечних умов. Одночасно із цим, на виконання Протоколу №9 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Петрівської сільської ради від 04.08.2023 р. доручено здійснити будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на 390 осіб за адресою: Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, 52 у 2023 році; Тому, враховуючи те, що законодавцем прямо передбачена можливість закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для вказаної закупівлі, по причині, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення будівництва та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) у Новопетрівській гімназії №1 для захисту учнів, вчителів та персоналу в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Відповідь на питання №3 запиту: Дослідивши ринкові ціни, отримавши комерційні пропозиції від трьох будівельних компаній щодо виконання таких робіт та отримавши листи про неможливість виконання будівельних робіт у строк, враховуючи неможливість дотримання строків на проведення відкритих торгів та ризиків в затримці початку процесу будівництва, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію. Таким чином, на підставі вищевикладеного, замовник застосував підпункт 3 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та здійснив закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/електронного каталогу.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на 390 осіб за адресою: Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, 52 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-28-010224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Відповідно до відповіді Замовника, оприлюдненої 13.09.2023 на запит Держаудитслужби зазначено, що Замовник дослідив ринкові ціни, отримав комерційні пропозиції від трьох будівельних компаній щодо виконання таких робіт та отримав листи про неможливість виконання будівельних робіт у строк, враховуючи неможливість дотримання строків на проведення відкритих торгів та ризиків в затримці початку процесу будівництва, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію. Враховуючи зазначене, просимо надати копії підтверджуючих документів, а саме: 1. Комерційні пропозиції від трьох будівельних компаній щодо виконання робіт та листи про неможливість виконання ними будівельних робіт. 2. Надати комерційну пропозицію підрядника ТОВ «ВАН СТРОЙ», який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 18.08.2023 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. Відповідно до п. 3 – 7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-ІХ від 16.08.2022 р.). Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до пп.3 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, що повинно бути документально підтверджено замовником, якщо публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для будівництва, поточного ремонту, облаштування захисних споруд цивільного захисту, в тому числі споруд подвійного призначення, найпростіших укриттів. Відповідь на питання №1 запиту: Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту. Обсяг закупівлі визначався на підставі зміни річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2023 року. Документи додаються. Відповідь на питання №2 запиту: 1. На підставі Кодексу цивільного захисту України, Рекомендацій ДСНС від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2, Зважаючи на відсутність сховища на території Новопетрівської гімназія №1 Петрівської сільської ради, з метою забезпечення очного навчального процесу та створення належних умов для здобувачів освіти згідно розпорядження Київської обласної військової адміністрації № 323 від 28.04.2023 р., а також листа МОН № 1/6990-23 від 17.05.2023 р. Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 4 Закону України «Про охорону дитинства», система заходів щодо охорони дитинства в Україні включає, зокрема, забезпечення належних умов для гарантування безпеки, охорони здоров’я, навчання дітей. Кожна дитина відповідно до ст. 6 Закону України «Про охорону дитинства» має право на життя. Головною передумовою початку навчального року в очному форматі є наявність та задовільний стан укриттів у закладах освіти. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу IV Положення «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 26.12.2017 р. № 1669, керівник закладу освіти є відповідальним за створення безпечних умов освітнього процесу згідно із законодавством про охорону праці. Цим Положенням не дозволяє проведення освітнього процесу за наявності шкідливих та небезпечних умов. Одночасно із цим, на виконання Протоколу №9 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Петрівської сільської ради від 04.08.2023 р. доручено здійснити будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на 390 осіб за адресою: Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, 52 у 2023 році; Тому, враховуючи те, що законодавцем прямо передбачена можливість закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для вказаної закупівлі, по причині, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення будівництва та облаштування захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) у Новопетрівській гімназії №1 для захисту учнів, вчителів та персоналу в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Відповідь на питання №3 запиту: Дослідивши ринкові ціни, отримавши комерційні пропозиції від трьох будівельних компаній щодо виконання таких робіт та отримавши листи про неможливість виконання будівельних робіт у строк, враховуючи неможливість дотримання строків на проведення відкритих торгів та ризиків в затримці початку процесу будівництва, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію. Таким чином, на підставі вищевикладеного, замовник застосував підпункт 3 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та здійснив закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/електронного каталогу.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на 390 осіб за адресою: Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, 52 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-28-010224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Відповідно до відповіді Замовника, оприлюдненої 13.09.2023 на запит Держаудитслужби зазначено, що Замовник дослідив ринкові ціни, отримав комерційні пропозиції від трьох будівельних компаній щодо виконання таких робіт та отримав листи про неможливість виконання будівельних робіт у строк, враховуючи неможливість дотримання строків на проведення відкритих торгів та ризиків в затримці початку процесу будівництва, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію. Враховуючи зазначене, просимо надати копії підтверджуючих документів, а саме: 1. Комерційні пропозиції від трьох будівельних компаній щодо виконання робіт та листи про неможливість виконання ними будівельних робіт. 2. Надати комерційну пропозицію підрядника ТОВ «ВАН СТРОЙ», який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Надаємо запитувану вами інформацію
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
інформація отримана
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
інформація отримана