0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
93 378 797.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 4 вер. 19:47
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне: 1. Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.11.2007 № 1456 (зі змінами) «Про реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Дирекція) визначено замовником реконструкції транспортної розв’язки. В ході підготовки та поновлення даних, з метою відновлення робіт з будівництва II черги транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана, а саме розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»), виникла необхідність зазначені роботи виділити як позачергові заходи у складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» розпочати розбирання будівель та споруд (демонтаж) цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»). Кошторисними нормами України (КНУ) «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва» (розділом ІІІ. Визначення вартості будівництві при складанні інвесторської кошторисної документації) передбачено: п. 3.27. Локальні та об’єктні кошторисні розрахунки складаються в поточному рівні цін на трудові та матеріально-технічні ресурси за формами об’єктних і локальних кошторисів на підставі архітектурних і технологічних рішень на стадіях ЕП, ТЕО, ТЕР, а також у випадках, коли на стадії П (затверджувальна частина РП) об’єми деяких робіт ще остаточно не визначилися і підлягають уточненню. Оскільки проектом «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» передбачено розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») у складі об’єкту, до зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР) включені локальні та об’єктні кошторисні розрахунки на розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»). У зв’язку з чим Дирекцією, як замовником робіт з реконструкції об’єкту, вартість робіт з розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») виокремлено із загальної кошторисної вартості (ЗКР - Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ, затверджено розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630) об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва» та перераховано у поточних цінах 2023 року. В той же час, з метою підтвердження поточного рівня цін на трудові та матеріально-технічні ресурси та вартісних показників, Дирекцією подано проектну та кошторисну документацію до спеціалізованої експертної організації. За результатами проведення експертизи отримано Експертну оцінку (позитивну) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом'янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»)» від 15 червня 2023 р. № 392/е/23. Оцінка надана Державним підприємством «Державний науково – дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». Додатково інформуємо, що обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, а також обсягів робіт та витрат включених до кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом'янському та Шевченківському районах м. Києва» (Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ, затверджено розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630), до складу якого входить розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»), в тому числі проектна документація та кошторисної частини проектної документації (Локальні та об’єктні кошторисні розрахунки). 2. Підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможцем процедури закупівлі, ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2», перераховано кошти в якості забезпечення виконання договору (платіжна інструкція №322230 від 10.08.2023 року). Додатки: 1. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.11.2007 № 1456; 2. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630); 3. Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ (з додатком); 4. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва»; 5. Зведений кошторисний розрахунок вартості розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»); 6. Експертна оцінка (позитивна) ДП «Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 15 червня 2023 р. № 392/е/23 (з додатком); 7. Платіжна інструкція №322230 від 10.08.2023 року.
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне: 1. Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.11.2007 № 1456 (зі змінами) «Про реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Дирекція) визначено замовником реконструкції транспортної розв’язки. В ході підготовки та поновлення даних, з метою відновлення робіт з будівництва II черги транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана, а саме розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»), виникла необхідність зазначені роботи виділити як позачергові заходи у складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» розпочати розбирання будівель та споруд (демонтаж) цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»). Кошторисними нормами України (КНУ) «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва» (розділом ІІІ. Визначення вартості будівництві при складанні інвесторської кошторисної документації) передбачено: п. 3.27. Локальні та об’єктні кошторисні розрахунки складаються в поточному рівні цін на трудові та матеріально-технічні ресурси за формами об’єктних і локальних кошторисів на підставі архітектурних і технологічних рішень на стадіях ЕП, ТЕО, ТЕР, а також у випадках, коли на стадії П (затверджувальна частина РП) об’єми деяких робіт ще остаточно не визначилися і підлягають уточненню. Оскільки проектом «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» передбачено розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») у складі об’єкту, до зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР) включені локальні та об’єктні кошторисні розрахунки на розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»). У зв’язку з чим Дирекцією, як замовником робіт з реконструкції об’єкту, вартість робіт з розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») виокремлено із загальної кошторисної вартості (ЗКР - Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ, затверджено розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630) об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва» та перераховано у поточних цінах 2023 року. В той же час, з метою підтвердження поточного рівня цін на трудові та матеріально-технічні ресурси та вартісних показників, Дирекцією подано проектну та кошторисну документацію до спеціалізованої експертної організації. За результатами проведення експертизи отримано Експертну оцінку (позитивну) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом'янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»)» від 15 червня 2023 р. № 392/е/23. Оцінка надана Державним підприємством «Державний науково – дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». Додатково інформуємо, що обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, а також обсягів робіт та витрат включених до кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом'янському та Шевченківському районах м. Києва» (Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ, затверджено розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630), до складу якого входить розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»), в тому числі проектна документація та кошторисної частини проектної документації (Локальні та об’єктні кошторисні розрахунки). 2. Підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможцем процедури закупівлі, ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2», перераховано кошти в якості забезпечення виконання договору (платіжна інструкція №322230 від 10.08.2023 року). Додатки: 1. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.11.2007 № 1456; 2. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630); 3. Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ (з додатком); 4. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва»; 5. Зведений кошторисний розрахунок вартості розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»); 6. Експертна оцінка (позитивна) ДП «Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 15 червня 2023 р. № 392/е/23 (з додатком); 7. Платіжна інструкція №322230 від 10.08.2023 року.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне: Згідно вимог пункту 3 Додатку №2 тендерної документації учасники мають підтвердити наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження зазначеної вимоги учасники надають: 1. Довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт (що включає роботи передбачені технічним завданням (Додаток №1 до тендерної документації)) із зазначенням предмету договору, року укладання та замовника. 2. Копію одного аналогічного договору; 3. Копію відгуку, датованого не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі від замовника, з яким був укладений цей договір, який повинен містити: -№, дату, предмет Договору, сума договору та вартість виконаних робіт. ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2» на підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції надало наступні документи: 1. Довідка від 21 липня 2023 року №2107/003 про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт. 2. Договір генерального підряду від 25 квітня 2019 року № 7 щодо виконання аналогічних робіт (що включає роботи передбачені технічним завданням (Додаток №1 до тендерної документації)), а саме, додатком №1 (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та додатком №2 (Календарний графік виконання робіт) до договору №7 генерального підряду від 29 квітня 2019 року одним із видів робіт є демонтаж будівлі та розбирання конструкцій, що підтверджує вимоги тендерної документації щодо виконання робіт котрі передбачені технічним завдання (Додаток №1 до тендерної документації). 3. Відгук від 19 липня 2023 року № б/н, що датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі від замовника з яким був укладений цей договір. Додатки: 1. Довідка про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт від 21 липня 2023 року №2107/003. 2. Договір генерального підряду від 25 квітня 2019 року №7. 3. Відгук від 19 липня 2023 року № б/н.
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне: Згідно вимог пункту 3 Додатку №2 тендерної документації учасники мають підтвердити наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження зазначеної вимоги учасники надають: 1. Довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт (що включає роботи передбачені технічним завданням (Додаток №1 до тендерної документації)) із зазначенням предмету договору, року укладання та замовника. 2. Копію одного аналогічного договору; 3. Копію відгуку, датованого не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі від замовника, з яким був укладений цей договір, який повинен містити: -№, дату, предмет Договору, сума договору та вартість виконаних робіт. ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2» на підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції надало наступні документи: 1. Довідка від 21 липня 2023 року №2107/003 про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт. 2. Договір генерального підряду від 25 квітня 2019 року № 7 щодо виконання аналогічних робіт (що включає роботи передбачені технічним завданням (Додаток №1 до тендерної документації)), а саме, додатком №1 (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та додатком №2 (Календарний графік виконання робіт) до договору №7 генерального підряду від 29 квітня 2019 року одним із видів робіт є демонтаж будівлі та розбирання конструкцій, що підтверджує вимоги тендерної документації щодо виконання робіт котрі передбачені технічним завдання (Додаток №1 до тендерної документації). 3. Відгук від 19 липня 2023 року № б/н, що датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі від замовника з яким був укладений цей договір. Додатки: 1. Довідка про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт від 21 липня 2023 року №2107/003. 2. Договір генерального підряду від 25 квітня 2019 року №7. 3. Відгук від 19 липня 2023 року № б/н.
Отримавши Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-0714-001191-а за предметом закупівлі: ««Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи)», Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до Вас з наступним. Відповідно до пункту 3 Висновку «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель»: з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Просимо надати роз’яснення, на якій правовій підставі та яким чином Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» може припинити зобов’язання за договором, оскільки а ні чинним законодавством а ні договором укладеним за результатами даної закупівлі, підстав для припинення зобов’язань не передбачено.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 здійснила моніторинг процедури закупівлі із реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-14-001191-a), проведеної комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (далі – Замовник). Відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону Держаудитслужбою у висновку про результати моніторингу закупівлі закупівель за номером ID: UA-2023-07-14-001191-a зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.08.2023 № 14/08-23 (далі – Договір) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Згідно пункту 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі – Порядок № 552) передбачає, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Зі змісту зазначеного пункту Порядку № 552 встановлено, що він містить обов’язкову вимогу для органу державного фінансового контролю зазначити у висновку про результати моніторингу закупівлі структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути виявлені порушення, тобто посилання на нормативно-правовий акт, який визначає саме межі повноважень Держаудитслужби в частині зобов'язання замовника усунути виявлені порушення у сфері публічних закупівель, а не визначає конкретного заходу або дій, яких Замовник повинен вжити для усунення виявлених порушень. Отже, заявляючи вимогу про усунення виявлених порушень у сфері публічних закупівель, Держаудитслужба, зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язання за Договором. Враховуючи приписи частини восьмої статті 8 Закону, законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усунені порушень, зазначених у висновку, зокрема шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тобто, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірний варіантів поведінки. Враховуючи вищевикладене, Законом на замовника покладений обов`язок зазначити три варіанти правомірної поведінки, тобто дається право вибору: вжити заходів щодо припинення зобов’язань за Договором, та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, надати аргументовані заперечення та/або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей визначених цим Законом. Статтею 203 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Відповідно до частини 2 статті 16 Цивільного кодексу України одним із способів захисту цивільного права може бути, зокрема, визнання правочину недійсним. Відповідно до частини першої статті 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою статті 203 цього Кодексу. Враховуючи приписи статті 41 Закону та статей 16, 216 ЦК України укладення договорів є завершальною стадією проведення процедури закупівлі. Водночас безпідставне відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначено як найбільш економічно вигідною, порушує принци публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема, максимальної економії та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Як наслідок, неправомірні дії Замовника під час визначення переможця торгів призвели до укладення договору з учасником, в якого цінова пропозиція вища на 2,4 млн гривень. Таким чином, Замовник провів процедуру закупівлі з порушенням законодавства у сфері закупівель, які вплинули на об’єктивне обрання переможця торгів, що є підставою для вжиття заходів щодо розірвання Договору. Держаудитслужба конкретизувала, яких саме заходів має вжити Замовник, визначила спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його чіткість та визначеність.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Між Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мостицький 2» за результатом проведення процедури закупівлі: «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-14-001191-a) укладено Договір підряду № 14/08-23 від 14.08.2023. 04.09.2023 Державна аудиторська служба України прийняла рішення про початок проведення моніторингу даної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43. 25.09.2023 в електронній системі закупівель було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-0714-001191-а, яким встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язано КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи вищезазначене, комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє про припинення зобов’язань за Договором підряду № 14/08-23 від 14.08.2023 та пропонує укласти додаткову угоду про дострокове розірвання даного Договору за згодою сторін. Після підписання один примірник додаткової угоди просимо повернути на нашу адресу. Додаток: проект додаткової угоди №3 до Договору підряду № 14/08-23 від 14.08.2023 (2 примірника на 1 аркуші кожен).