0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 170 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 11 вер. 16:35
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит на пояснення, що надійшов до Комунального підприємства «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради 12.09.2023 під час процедури моніторингу UA-M-2023-09-11-000067, повідомляємо таке. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) (далі – Постанова), затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету та визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Також рекомендовано, зокрема, органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно зі статтею 81 Статуту територіальної громади міста Дніпра комунальними підприємствами вважаються підприємства, засновані на власності територіальної громади, діяльність комунальних підприємств відбувається відповідно до їх статутів, що затверджуються рішенням міської ради за поданням уповноваженого органу, до сфери управління якого входить підприємство. Відповідно до Статуту Комунального підприємства «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради (далі – КП «Управління контролю за благоустроєм міста»), затвердженого рішенням міської ради від 26.05.2021 № 100/7, підприємство є комунальним унітарним комерційним підприємством, метою створення і діяльності якого є господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою отримання прибутку. Всі закупівлі КП «Управління контролю за благоустроєм міста» здійснюються за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності, підприємство не використовує бюджетних коштів, не мало та не має відкритих рахунків в органах Казначейської служби. У зв’язку із невикористанням КП «Управління контролю за благоустроєм міста» коштів ані державного, ані місцевого бюджетів та тим, що підприємство не є ані розпорядником бюджетних коштів, ані органом місцевого самоврядування, дія Постанови на КП «Управління контролю за благоустроєм міста» не поширюється. Також повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі сформована за ринковими цінами на аналогічні послуги, відповідно до обсягів та видів послуг, що визначені у дефектному акті, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
На запит на пояснення, що надійшов до Комунального підприємства «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради 12.09.2023 під час процедури моніторингу UA-M-2023-09-11-000067, повідомляємо таке. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) (далі – Постанова), затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету та визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Також рекомендовано, зокрема, органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно зі статтею 81 Статуту територіальної громади міста Дніпра комунальними підприємствами вважаються підприємства, засновані на власності територіальної громади, діяльність комунальних підприємств відбувається відповідно до їх статутів, що затверджуються рішенням міської ради за поданням уповноваженого органу, до сфери управління якого входить підприємство. Відповідно до Статуту Комунального підприємства «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради (далі – КП «Управління контролю за благоустроєм міста»), затвердженого рішенням міської ради від 26.05.2021 № 100/7, підприємство є комунальним унітарним комерційним підприємством, метою створення і діяльності якого є господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою отримання прибутку. Всі закупівлі КП «Управління контролю за благоустроєм міста» здійснюються за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності, підприємство не використовує бюджетних коштів, не мало та не має відкритих рахунків в органах Казначейської служби. У зв’язку із невикористанням КП «Управління контролю за благоустроєм міста» коштів ані державного, ані місцевого бюджетів та тим, що підприємство не є ані розпорядником бюджетних коштів, ані органом місцевого самоврядування, дія Постанови на КП «Управління контролю за благоустроєм міста» не поширюється. Також повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі сформована за ринковими цінами на аналогічні послуги, відповідно до обсягів та видів послуг, що визначені у дефектному акті, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
На виконання зобов'язань, викладених у висновку моніторингу закупівлі "Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, фігурних елементів мощення, бордюрів, вирівнювання просілих та заміни пошкоджених плит та інших елементів благоустрою у м. Дніпрі - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника" (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-14-006476-a, ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-11-000067), повідомляємо, що виявлені Західним офісом Деоржаудитслужби порушення буде враховано.