0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 965 540.00 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 26 вер. 12:02
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі стійок для кріплення маскувальної сітки СП-1 в комплекті (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-005988-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію (пояснення) щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель річного плану закупівлі за номером ID: UA-2023-09-07-005988-a у відповідності до вимог Закону. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість товару були сформовані на підставі інформації взятої з комерційних пропозицій постачальників, власних угод (які укладались попередньо), публічної інформації з ProZorro, відкритих джерел. Під час визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовник, зокрема, керувався наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Замовником було застосовано під час визначення очікуваної вартості метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Законодавство не обмежує Замовника у виборі джерел цінової інформації, але використовуючи метод порівняння ринкових цін, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі та виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону та законодавства вцілому. До формування опису предмета закупівлі Замовником було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товару. Провівши робочу зустріч було встановлено виробничу необхідність у закупівлі стійок для кріплення маскувальної сітки СП-1 та визначено базові характеристики товару. Враховуючи специфічність товару, його закупівля можлива тільки під замовлення, тому в подальшому Замовником було проведено аналіз ринку та отримано від виробників/постачальників комерційні пропозиції щодо предмету закупівлі. Враховуючи потребу Замовника було сформовано креслення стійок, які враховують необхідні габаритні розміри, технічні та якісні характеристики. Відповідно до отриманих креслень Замовником було надіслано запити щодо прорахунку комерційних пропозиції, які в подальшому стали основою для визначення очікуваної вартості. Для учасників процедури закупівлі для більш наочного розуміння характеристик товару були додані креслення, які дають можливість чіткого сформувати тендерну пропозицію. Комерційні пропозиції додаються. 2. Повідомляємо, що Замовником процедури закупівлі ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Стійка для кріплення маскувальної сітки СП-1 в комплекті), оголошення UA-2023-09-07-005988-a є Військова частина А2860. Тому всі закупівлі проводяться із врахуванням Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених Постановою від 11 листопада 2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Згідно з пунктом 10 Особливостей закупівлі, визначені пунктами 8 та 9 цих особливостей, не включаються до річного плану закупівель. Відповідно до листа Міністерства економіки України від 21.06.2023 р. № 33-11/282 Щодо особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану надано роз’яснення щодо спрощених закупівель: абзацом четвертим пункту 8 Особливостей № 1275 визначено, що придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі, в електронній системі закупівель. Таким чином, державні замовники можуть використовувати порядок проведення спрощених закупівель для придбання товарів, робіт і послуг, необхідних для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, без включення інформації про таку закупівлю до річного плану закупівель згідно з пунктом 10 Особливостей № 1275 та без передбачених вартісних меж для застосування такої процедури. При цьому, державний замовник на власний розсуд визначає доцільність застосування даної процедури з урахуванням оцінки можливих ризиків розповсюдження інформації з обмеженим доступом під час їх проведення.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість товару були сформовані на підставі інформації взятої з комерційних пропозицій постачальників, власних угод (які укладались попередньо), публічної інформації з ProZorro, відкритих джерел. Під час визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовник, зокрема, керувався наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Замовником було застосовано під час визначення очікуваної вартості метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Законодавство не обмежує Замовника у виборі джерел цінової інформації, але використовуючи метод порівняння ринкових цін, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі та виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону та законодавства вцілому. До формування опису предмета закупівлі Замовником було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товару. Провівши робочу зустріч було встановлено виробничу необхідність у закупівлі стійок для кріплення маскувальної сітки СП-1 та визначено базові характеристики товару. Враховуючи специфічність товару, його закупівля можлива тільки під замовлення, тому в подальшому Замовником було проведено аналіз ринку та отримано від виробників/постачальників комерційні пропозиції щодо предмету закупівлі. Враховуючи потребу Замовника було сформовано креслення стійок, які враховують необхідні габаритні розміри, технічні та якісні характеристики. Відповідно до отриманих креслень Замовником було надіслано запити щодо прорахунку комерційних пропозиції, які в подальшому стали основою для визначення очікуваної вартості. Для учасників процедури закупівлі для більш наочного розуміння характеристик товару були додані креслення, які дають можливість чіткого сформувати тендерну пропозицію. Комерційні пропозиції додаються. 2. Повідомляємо, що Замовником процедури закупівлі ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Стійка для кріплення маскувальної сітки СП-1 в комплекті), оголошення UA-2023-09-07-005988-a є Військова частина А2860. Тому всі закупівлі проводяться із врахуванням Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених Постановою від 11 листопада 2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Згідно з пунктом 10 Особливостей закупівлі, визначені пунктами 8 та 9 цих особливостей, не включаються до річного плану закупівель. Відповідно до листа Міністерства економіки України від 21.06.2023 р. № 33-11/282 Щодо особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану надано роз’яснення щодо спрощених закупівель: абзацом четвертим пункту 8 Особливостей № 1275 визначено, що придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі, в електронній системі закупівель. Таким чином, державні замовники можуть використовувати порядок проведення спрощених закупівель для придбання товарів, робіт і послуг, необхідних для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, без включення інформації про таку закупівлю до річного плану закупівель згідно з пунктом 10 Особливостей № 1275 та без передбачених вартісних меж для застосування такої процедури. При цьому, державний замовник на власний розсуд визначає доцільність застосування даної процедури з урахуванням оцінки можливих ризиків розповсюдження інформації з обмеженим доступом під час їх проведення.