0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 800 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 вер. 12:23
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Північний офіс Держаудитслужби E-mail: ele.ele@ex.ua Телефон: +38 (0 96) 187-40-99 Згідно до інформації, що викладена у Висновку від 20.10.2023, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, в редакції від 01.09.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – ТД) від б/д № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2023 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 12.09.2023, договір від 20.09.2023 № 104. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» з ціною 14 798 784,86 грн з ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 27.09.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Однак, Замовник на порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII не надав вказані пояснення через електронну систему закупівель. Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» вимогам законодавства та умовам ТД. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до ТД для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників, на кожну особу зазначену в інформаційній довідці учасниками мають бути надані, зокрема для штатних працівників - копії наказів про призначення на посаду, або інші документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками. На виконання даної вимоги Переможець у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.09.2023 № 07/09/2023/ВЧ/1.2.1 (далі – довідка) у якій зазначено інформацію про наявність 55 працівників. На підтвердження трудових взаємовідносин із зазначеними в довідці працівниками ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано накази про прийняття на роботу. Однак накази, надані на працівників, зазначених у довідці під номерами 7-14, 16-19, 21-25, 27, 28, 31, 34, 36, 38, 39, 40, 42, 44-55 містять інформацію про прийняття їх на роботу тимчасово та втратили чинність станом на дату подання тендерної пропозиції, чим не дотримано вимогу підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до ТД в частині підтвердження трудових відносин зі штатними працівниками. Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 цього Закону, а уклав з ним договір на суму 14 798 784,86 гривень. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» встановлено порушення частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Детально вивчивши Висновок, що опублікований в системі PROZORRO о 16:11 20.10.2023, повідомляємо наступне. Щодо не надання через електронну систему закупівель інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), пояснюємо, що зазначений Вами запит нами не отримувався ані на електронну, ані на звичайну пошту, відповідно ми належним чином не були проінформовані про наявність такого запиту. В той же час, запевняємо Вас про готовність надати відповідну інформацію у будь-якому прийнятному для Вас вигляді в найкоротший термін. По другому питанню вважаємо висновки необґрунтованими та безпідставними, оскільки, учасник в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.09.2023 № 07/09/2023/ВЧ/1.2.1, надав примітку наступного змісту: «Щодо наказів пояснюємо, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» при прийнятті на роботу нових працівників укладає з ними строкові трудові договори по 25 грудня, а з 2019 року – по 30 грудня поточного року. Враховуючи те, що після закінчення строків трудових договорів ТОВ «Автомагістраль-Південь» не видавало відповідні накази про звільнення працівників, що прийняті на роботу у 2014 - 2022 р.р., приймаючи до уваги те, що трудові відносини з працівниками тривають, жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія трудових договорів вважається продовженою на невизначений строк (ч. 1 ст. 391 КЗпП України). До управління заливальниками швів і тріщин в асфальтобетоні будуть залучені машиністи автогудронатора. На дорожніх робітників, окрім основних функцій, покладені задачі по управлінню компресорами, машиною для прочищення швів та іншими агрегатами/механізмами, які не потребують залучення додаткової освіти або спеціального навчання. В наказах про прийняття на роботу водіїв автотранспортних засобів зазначено скорочену назву посади – Водій АТЗ 1кл, що обумовлено обмеженим функціоналом програмного комплексу підприємства, за допомогою якого формуються накази. В трудових книжках відповідних працівників зазначена повна назва посади, а саме – Водій автотранспортних засобів 1-го класу.» Відповідно до статті 23 Кодексу законів про працю України (далі за текстом - КЗпП) трудовий договір може укладатися: - на невизначений строк (безстроковий трудовий договір); - на визначений строк, встановлений за погодженням сторін (строковий трудовий договір); - на час виконання певної роботи (строковий трудовий договір). Відповідно до ст. 391 КЗпП строковий трудовий договір укладається у випадках, якщо трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами. Закінчення строку трудового договору тягне його припинення. Частиною першою статті 391 КЗпП України передбачено, що коли після закінчення строку трудового договору (пп. 2 і 3 ст. 23 КЗпП) трудові відносини фактично тривають, і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк. Також зазначаємо, що пунктом 2 статті 23 КЗпП передбачено можливість укладення трудового договору на будь-який строк, що встановлюється за погодженням сторін. Такі трудові договори називаються строковими. Якщо є законні підстави, їх можна як укладати під час прийняття на роботу, так і переукладати згодом. При цьому закон не обмежує права сторін трудового договору на визначення строку його дії. Пунктом 3 статті 23 КЗпП допускається можливість укладати трудовий договір на час виконання певної роботи (як-от, виконання певних робіт під час будівництва об’єкта, переоснащення підприємства новим технічним обладнанням тощо). Таким чином, з боку Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», оскільки ним надані всі необхідні документи.