0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 710 938.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 жовт. 15:11
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Документальне та нормативне обґрунтування правомірності здійснення закупівлі №21398195 за процедурою «відкриті торги з особливостями» (номер тендеру UA-2023-09-13-003366-a). 1. Комунальна організація (установа, заклад) «Фізкультурно-оздоровчий комплекс «СТАРТ» (надалі - УСТАНОВА), створена Новояворівською міської радою для ведення фізкультурно-спортивної роботи на задоволення потреб мешканців територіальної громади у сфері фізичної культури, спорту та оздоровлення. Для здійснення статутної діяльності за УСТАНОВОЮ на праві оперативного управління закріплена будівля спортивного комплексу з місцезнаходженням : м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 3, Яворівського району, Львівської області. З огляду на що, на УСТАНОВУ покладений обов’язок по належному утриманню вказаної вище будівлі. В зв’язку із зношеністю існуючих мереж водопостачання та каналізації будівлі спорткомплексу КО (УЗ) ФОК «СТАРТ», а також мережі рециркуляції хімічно очищеної води з басейну, має місце зворотне потрапляння в чашу басейну відфільтрованої води із залишками іржі, що унеможливлює функціонування басейну. З огляду на це виникла потреба в закупівлі робіт з капітального ремонту системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області. Детальний обсяг робіт з капітального ремонту був визначений в дефектному акті, розробленому ТОВ «Інженерно-виробничий центр» в 2021 році та затвердженому директором УСТАНОВИ. Рішенням сесії Новояворівської міської ради від 23.09.2021 №999 УСТАНОВІ були виділені кошти в сумі 59 тис. грн. для закупівлі послуг з інженерного проектування по виготовленню проектно-кошторисної документації за об’єктом: капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області. 27 вересня 2021 року УСТАНОВОЮ в Електронній системі закупівель був розміщений звіт про договір про закупівлю послуг з інженерного проектування №8-21 на підставі якого КО «ФОК «СТАРТ» закупило у ДП «Теплоком» послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області. (UA-2021-09-27-002706-a) Виготовлена проектувальником в 2021 році проектно-кошторисна документація за об’єктом: капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області , пройшла експертизу у філії ДП «Укрдержбудекспертиза» (експертний звіт №14-0921/01-21 від 02.12.2021.) та була оцінена позитивно. Кошторисна вартість робіт склала суму 2 902 883,00 грн. В зв’язку із запровадженням в державі правового режиму воєнного стану, в 2022 році закупівля будівельних робіт з капітального ремонту системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» не здійснювалась. В серпні 2023 року керівництво УСТАНОВИ було поінформоване Засновником про наявні кошти для фінансування будівельних робіт з капітального ремонту. Однак, враховуючи суттєве зростання цін на роботи та обладнання в порівнянні з цінами станом на 2021 рік, УСТАНОВА здійснила закупівлю консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва - експертиза кошторисної частини проектної документації (номер плану UA-P-2023-08-11-003759-b) для коригування кошторисної частини проектної документації за робочим проектом капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області. 16 серпня 2023 року вищевказана скоригована кошторисна частина проектної документації за об’єктом: капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області була розглянута експертом ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» Ярославою Дорош (кваліфікаційний сертифікат АЕ №004583 від 25.05.2017.) в результаті чого був виданий експертний звіт (позитивний) №1970Є-08/23, яким підтверджено кошторисну вартість будівництва на завершення в сумі 3 710 938,00 грн. Рішенням сесії Новояворівської міської ради від 17.08.2023.№2550 УСТАНОВІ були виділені кошти на проведення капітального ремонту системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області, в сумі 1 000 000,00 грн в якості часткового фінансування робіт з капітального ремонту. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. З огляду на це, 05.09.2023 уповноваженою особою КО ФОК «СТАРТ» був затверджений та оприлюднений в Електронній системі закупівель план UA-P-2023-09-05-003335-a про закупівлю робіт з капітального ремонту за процедурою відкриті торги з очікуваною вартістю 3 710 938,00 грн. і в цей же день оприлюднено оголошення про закупівлю №21313014 (номер тендеру в ПРОЗОРРО UA-2023-09-05-009272-a). Однак, на етапі подання пропозицій (номер тендеру в ПРОЗОРРО UA-2023-09-05-009272-a) було встановлено, що Замовником при обранні процедури закупівлі помилково обрано «відкриті торги», в той час, як за нормами Постанови КМУ від 12.10.2022. №1178 (надалі - «Особливості»), в період дії воєнного стану системою «PROZORRO» передбачена процедура закупівлі «відкриті торги з особливостями». Таким чином, здійснення закупівлі UA-2023-09-05-009272-a буде відбуватись відповідно до технічної реалізації процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» без врахування Особливостей, чим буде порушено діюче законодавство. Оскільки усунення виявленого порушення було неможливо здійснити шляхом внесення змін, закупівля UA-2023-09-05-009272-a. була скасована рішенням уповноваженої особи (протокол №33 від 12.09.2023.) яке оприлюднене в Електронній системі закупівель 12.09.2023. Оскільки потреба УСТАНОВИ в проведенні капітального ремонту не відпала, 13.09.2023. комунальною організацією ФОК «СТАРТ» оприлюднено в Електронній системі закупівель план UA-P-2023-09-13-001139-a про закупівлю робіт з капітального ремонту та оголошено закупівлю №21398195 за процедурою «відкриті торги з особливостями» (номер тендеру UA-2023-09-13-003366-a) з очікуваною вартістю 3 710 938,00 грн. За даними ЕСЗ в торгах (номер тендеру UA-2023-09-13-003366-a) узяв участь один Учасник ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів». За результатами розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів») відповідає тендерній документації Замовника та оголошеним ним кваліфікаційним критеріям, а запропонована ціна є економічно вигідна, оскільки нижча від очікуваної вартості, даний учасник має позитивний досвід виконання аналогічних, за аналогічним кодом закупівлі, робіт, а отже спроможний виконати роботи з капітального ремонту на об'єкті Замовника. З огляду на це, а також враховуючи завершення періоду подання скарг за закупівлею UA-2023-09-05-009272-a та відсутністю таких, рішенням уповноваженої особи Замовника, затвердженого директором УСТАНОВИ (протокол №36 від 25.09.2023.) ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» було оголошено переможцем торгів з ціновою пропозицією 3 672 498,00 грн. Інформація про визначення переможцем та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю була оприлюднена Замовником в ЕСЗ 26.09.2023. Відповідно до абзацу третього п 49 особливостей, договір про закупівлю не може бути укладений раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, укладення 02 жовтня 2023 року Замовником договору підряду №809-к з Переможцем в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям , при цьому, усі етапи закупівлі: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, укладення договору про закупівлю дотримано УСТАНОВОЮ в повному обсязі, порушень не допущено. 2. Виходячи із змісту п.41 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів, за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. З огляду на це, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником при здійснені закупівлі (номер тендеру UA-2023-09-13-003366-a) не здійснювалось, оскільки КО ФОК «СТАРТ» розпорядником бюджетних кошті не являється. Уповноважена особа КО ФОК «СТАРТ» Віктор Пилипович.
Документальне та нормативне обґрунтування правомірності здійснення закупівлі №21398195 за процедурою «відкриті торги з особливостями» (номер тендеру UA-2023-09-13-003366-a). 1. Комунальна організація (установа, заклад) «Фізкультурно-оздоровчий комплекс «СТАРТ» (надалі - УСТАНОВА), створена Новояворівською міської радою для ведення фізкультурно-спортивної роботи на задоволення потреб мешканців територіальної громади у сфері фізичної культури, спорту та оздоровлення. Для здійснення статутної діяльності за УСТАНОВОЮ на праві оперативного управління закріплена будівля спортивного комплексу з місцезнаходженням : м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 3, Яворівського району, Львівської області. З огляду на що, на УСТАНОВУ покладений обов’язок по належному утриманню вказаної вище будівлі. В зв’язку із зношеністю існуючих мереж водопостачання та каналізації будівлі спорткомплексу КО (УЗ) ФОК «СТАРТ», а також мережі рециркуляції хімічно очищеної води з басейну, має місце зворотне потрапляння в чашу басейну відфільтрованої води із залишками іржі, що унеможливлює функціонування басейну. З огляду на це виникла потреба в закупівлі робіт з капітального ремонту системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області. Детальний обсяг робіт з капітального ремонту був визначений в дефектному акті, розробленому ТОВ «Інженерно-виробничий центр» в 2021 році та затвердженому директором УСТАНОВИ. Рішенням сесії Новояворівської міської ради від 23.09.2021 №999 УСТАНОВІ були виділені кошти в сумі 59 тис. грн. для закупівлі послуг з інженерного проектування по виготовленню проектно-кошторисної документації за об’єктом: капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області. 27 вересня 2021 року УСТАНОВОЮ в Електронній системі закупівель був розміщений звіт про договір про закупівлю послуг з інженерного проектування №8-21 на підставі якого КО «ФОК «СТАРТ» закупило у ДП «Теплоком» послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області. (UA-2021-09-27-002706-a) Виготовлена проектувальником в 2021 році проектно-кошторисна документація за об’єктом: капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області , пройшла експертизу у філії ДП «Укрдержбудекспертиза» (експертний звіт №14-0921/01-21 від 02.12.2021.) та була оцінена позитивно. Кошторисна вартість робіт склала суму 2 902 883,00 грн. В зв’язку із запровадженням в державі правового режиму воєнного стану, в 2022 році закупівля будівельних робіт з капітального ремонту системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» не здійснювалась. В серпні 2023 року керівництво УСТАНОВИ було поінформоване Засновником про наявні кошти для фінансування будівельних робіт з капітального ремонту. Однак, враховуючи суттєве зростання цін на роботи та обладнання в порівнянні з цінами станом на 2021 рік, УСТАНОВА здійснила закупівлю консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва - експертиза кошторисної частини проектної документації (номер плану UA-P-2023-08-11-003759-b) для коригування кошторисної частини проектної документації за робочим проектом капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області. 16 серпня 2023 року вищевказана скоригована кошторисна частина проектної документації за об’єктом: капітальний ремонт системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області була розглянута експертом ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» Ярославою Дорош (кваліфікаційний сертифікат АЕ №004583 від 25.05.2017.) в результаті чого був виданий експертний звіт (позитивний) №1970Є-08/23, яким підтверджено кошторисну вартість будівництва на завершення в сумі 3 710 938,00 грн. Рішенням сесії Новояворівської міської ради від 17.08.2023.№2550 УСТАНОВІ були виділені кошти на проведення капітального ремонту системи каналізації, водопостачання та хімічно очищеної води КО (УЗ) «ФОК «СТАРТ» в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області, в сумі 1 000 000,00 грн в якості часткового фінансування робіт з капітального ремонту. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. З огляду на це, 05.09.2023 уповноваженою особою КО ФОК «СТАРТ» був затверджений та оприлюднений в Електронній системі закупівель план UA-P-2023-09-05-003335-a про закупівлю робіт з капітального ремонту за процедурою відкриті торги з очікуваною вартістю 3 710 938,00 грн. і в цей же день оприлюднено оголошення про закупівлю №21313014 (номер тендеру в ПРОЗОРРО UA-2023-09-05-009272-a). Однак, на етапі подання пропозицій (номер тендеру в ПРОЗОРРО UA-2023-09-05-009272-a) було встановлено, що Замовником при обранні процедури закупівлі помилково обрано «відкриті торги», в той час, як за нормами Постанови КМУ від 12.10.2022. №1178 (надалі - «Особливості»), в період дії воєнного стану системою «PROZORRO» передбачена процедура закупівлі «відкриті торги з особливостями». Таким чином, здійснення закупівлі UA-2023-09-05-009272-a буде відбуватись відповідно до технічної реалізації процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» без врахування Особливостей, чим буде порушено діюче законодавство. Оскільки усунення виявленого порушення було неможливо здійснити шляхом внесення змін, закупівля UA-2023-09-05-009272-a. була скасована рішенням уповноваженої особи (протокол №33 від 12.09.2023.) яке оприлюднене в Електронній системі закупівель 12.09.2023. Оскільки потреба УСТАНОВИ в проведенні капітального ремонту не відпала, 13.09.2023. комунальною організацією ФОК «СТАРТ» оприлюднено в Електронній системі закупівель план UA-P-2023-09-13-001139-a про закупівлю робіт з капітального ремонту та оголошено закупівлю №21398195 за процедурою «відкриті торги з особливостями» (номер тендеру UA-2023-09-13-003366-a) з очікуваною вартістю 3 710 938,00 грн. За даними ЕСЗ в торгах (номер тендеру UA-2023-09-13-003366-a) узяв участь один Учасник ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів». За результатами розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів») відповідає тендерній документації Замовника та оголошеним ним кваліфікаційним критеріям, а запропонована ціна є економічно вигідна, оскільки нижча від очікуваної вартості, даний учасник має позитивний досвід виконання аналогічних, за аналогічним кодом закупівлі, робіт, а отже спроможний виконати роботи з капітального ремонту на об'єкті Замовника. З огляду на це, а також враховуючи завершення періоду подання скарг за закупівлею UA-2023-09-05-009272-a та відсутністю таких, рішенням уповноваженої особи Замовника, затвердженого директором УСТАНОВИ (протокол №36 від 25.09.2023.) ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» було оголошено переможцем торгів з ціновою пропозицією 3 672 498,00 грн. Інформація про визначення переможцем та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю була оприлюднена Замовником в ЕСЗ 26.09.2023. Відповідно до абзацу третього п 49 особливостей, договір про закупівлю не може бути укладений раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, укладення 02 жовтня 2023 року Замовником договору підряду №809-к з Переможцем в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям , при цьому, усі етапи закупівлі: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, укладення договору про закупівлю дотримано УСТАНОВОЮ в повному обсязі, порушень не допущено. 2. Виходячи із змісту п.41 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів, за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. З огляду на це, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником при здійснені закупівлі (номер тендеру UA-2023-09-13-003366-a) не здійснювалось, оскільки КО ФОК «СТАРТ» розпорядником бюджетних кошті не являється. Уповноважена особа КО ФОК «СТАРТ» Віктор Пилипович.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваш запит від 10.10.2023. повідомляю наступне. 1. П.3.4. Тендерної документації КО (У,З) ФОК «СТАРТ» передбачено, що 3.4. Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо виконання робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктами 1, 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції). Таким чином, Замовник чітко визначив критерії відповідності товарів, які є в складі предмету закупівлі, в залежності від того чи ступінь локалізації їх виробництва дорівнює чи перевищує законодавчо встановлені норми, які в 2023 році визначені в обсязі 15%. Учасник з достатньою ясністю зрозумів цю кваліфікаційну вимогу Замовника та належним чином відреагував, долучивши до складу тендерної пропозиції довідку (вих..№2/09 від 19.09.2023.) про локалізацію товару. 2. Згідно довідки Учасника (ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів») від 19.09.2023. вих..№2/09 серед обладнання (товару), які є в складі предмету закупівлі UA-2023-19-13-003366-а, оголошеній КО (У,З) ФОК «СТАРТ», немає таких товарів, вартість яких за одиницю є більшою ніж 200 тис.грн., тому закупівля не підпадає під дію положень законодавства про локалізацію. Слід також зауважити, що відповідно до проектно-кошторисної документації, а також задля тривалої та ефективної роботи системи каналізації, водовідведення та хімічно очищеної води КО (У,З) «ФОК «СТАРТ», робочим проектом рекомендовано встановлення спеціальних насосів певного типу та певного функціонального призначення. Стосовно даної закупівлі, то це з функцією фільтрування води, яка повертається в чашу басейну - насос Hayward HCP 50753E7, відомості про який на сайті Уповноваженого органу відсутні. Крім того, слід зауважити, що відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. КО (У,З) «ФОК «СТАРТ» не є власником будівлі спорткомплексу, в якій здійснюватиметься капітальний ремонт системи каналізації, водовідведення та хімічно очищеної води, оскільки дана будівля перебуває в оперативному управлінні Замовника. За ст..173 Господарського кодексу, правом оперативного управління у цьому Кодексі визнається речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених цим Кодексом та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом). Таким чином, Замовник за закупівлею UA-2023-09-13-003366-a не набуває у власність товари, набуття яких передбачено під час виконання робіт з капітального ремонту. Вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не поширюються на випадки набуття Замовниками інших речових прав, окрім права власності, на товари, стосовно яких застосовується вимога з локалізації.
У відповідь на Ваш запит від 10.10.2023. повідомляю наступне. 1. П.3.4. Тендерної документації КО (У,З) ФОК «СТАРТ» передбачено, що 3.4. Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо виконання робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктами 1, 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції). Таким чином, Замовник чітко визначив критерії відповідності товарів, які є в складі предмету закупівлі, в залежності від того чи ступінь локалізації їх виробництва дорівнює чи перевищує законодавчо встановлені норми, які в 2023 році визначені в обсязі 15%. Учасник з достатньою ясністю зрозумів цю кваліфікаційну вимогу Замовника та належним чином відреагував, долучивши до складу тендерної пропозиції довідку (вих..№2/09 від 19.09.2023.) про локалізацію товару. 2. Згідно довідки Учасника (ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів») від 19.09.2023. вих..№2/09 серед обладнання (товару), які є в складі предмету закупівлі UA-2023-19-13-003366-а, оголошеній КО (У,З) ФОК «СТАРТ», немає таких товарів, вартість яких за одиницю є більшою ніж 200 тис.грн., тому закупівля не підпадає під дію положень законодавства про локалізацію. Слід також зауважити, що відповідно до проектно-кошторисної документації, а також задля тривалої та ефективної роботи системи каналізації, водовідведення та хімічно очищеної води КО (У,З) «ФОК «СТАРТ», робочим проектом рекомендовано встановлення спеціальних насосів певного типу та певного функціонального призначення. Стосовно даної закупівлі, то це з функцією фільтрування води, яка повертається в чашу басейну - насос Hayward HCP 50753E7, відомості про який на сайті Уповноваженого органу відсутні. Крім того, слід зауважити, що відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. КО (У,З) «ФОК «СТАРТ» не є власником будівлі спорткомплексу, в якій здійснюватиметься капітальний ремонт системи каналізації, водовідведення та хімічно очищеної води, оскільки дана будівля перебуває в оперативному управлінні Замовника. За ст..173 Господарського кодексу, правом оперативного управління у цьому Кодексі визнається речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених цим Кодексом та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом). Таким чином, Замовник за закупівлею UA-2023-09-13-003366-a не набуває у власність товари, набуття яких передбачено під час виконання робіт з капітального ремонту. Вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не поширюються на випадки набуття Замовниками інших речових прав, окрім права власності, на товари, стосовно яких застосовується вимога з локалізації.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо гарантійних строків. Нормами ст..859 ЦК України встановлені вимоги до гарантії якості робіт, які виконуються за договорами підряду, в силу дії яких, Підрядник зобов’язаний передати Замовнику результат роботи, що повинен відповідати вимогам ст..857 ЦК. Поряд з цим, статтею 884 ЦК України, на Підрядника покладено обов’язок гарантувати Замовнику можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, за договорами будівельного підряду. Як вбачається із змісту пункту 6.1. Договору підряду №809-к від 02.10.2023., укладеного за результатами тендеру UA-2023-09-13-00366-a, Сторони погодились застосувати у договірних відносинах обидві, передбачені цивільним законодавством гарантії, а саме: і гарантію якості робіт, і можливість експлуатації об’єкта протягом гарантійного строку. А із положень пункту 6.2. Договору слідує, що термін 24 місяці стосується саме якості виконаних робіт (ст..859 ЦКУ), що включає в себе, зокрема, гарантію на правильне виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, якість та ефективність яких перевіряється саме в момент передавання приймання робіт. При цьому, положення п.6.2. Договору не стосуються гарантійного строку експлуатації об’єкта (ст..884 ЦКУ), оскільки жодних часових рамок такого виду гарантії вказаний пункт Договору не містить. 2. Стосовно надання Переможцем форми «Цінова пропозиція». На етапі подання тендерних пропозицій в закупівлі UA-2023-09-13-00366-a Учасником була подана заповнена, відповідно до вимог тендерної документації, форма «Цінова пропозиція» (Додаток №2 до ТД), якою ціна виконання робіт визначена в розмірі 3672498,00 грн. Після оголошення Замовником переможця торгів та оприлюднення інформації про намір укласти договір, Переможець (ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів») надав Замовнику заповнену ним форму «Цінова пропозиція», якою ціна виконання робіт визначена в розмірі 3672498,00 грн., шляхом надіслання на електронну адресу Замовника. При цьому повідомляю про те, що розмір цінової пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», Переможця торгів, повністю відповідає розміру цінової пропозиції цього ж товариства, поданої ним в статусі Учасника.
1. Щодо гарантійних строків. Нормами ст..859 ЦК України встановлені вимоги до гарантії якості робіт, які виконуються за договорами підряду, в силу дії яких, Підрядник зобов’язаний передати Замовнику результат роботи, що повинен відповідати вимогам ст..857 ЦК. Поряд з цим, статтею 884 ЦК України, на Підрядника покладено обов’язок гарантувати Замовнику можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, за договорами будівельного підряду. Як вбачається із змісту пункту 6.1. Договору підряду №809-к від 02.10.2023., укладеного за результатами тендеру UA-2023-09-13-00366-a, Сторони погодились застосувати у договірних відносинах обидві, передбачені цивільним законодавством гарантії, а саме: і гарантію якості робіт, і можливість експлуатації об’єкта протягом гарантійного строку. А із положень пункту 6.2. Договору слідує, що термін 24 місяці стосується саме якості виконаних робіт (ст..859 ЦКУ), що включає в себе, зокрема, гарантію на правильне виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, якість та ефективність яких перевіряється саме в момент передавання приймання робіт. При цьому, положення п.6.2. Договору не стосуються гарантійного строку експлуатації об’єкта (ст..884 ЦКУ), оскільки жодних часових рамок такого виду гарантії вказаний пункт Договору не містить. 2. Стосовно надання Переможцем форми «Цінова пропозиція». На етапі подання тендерних пропозицій в закупівлі UA-2023-09-13-00366-a Учасником була подана заповнена, відповідно до вимог тендерної документації, форма «Цінова пропозиція» (Додаток №2 до ТД), якою ціна виконання робіт визначена в розмірі 3672498,00 грн. Після оголошення Замовником переможця торгів та оприлюднення інформації про намір укласти договір, Переможець (ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів») надав Замовнику заповнену ним форму «Цінова пропозиція», якою ціна виконання робіт визначена в розмірі 3672498,00 грн., шляхом надіслання на електронну адресу Замовника. При цьому повідомляю про те, що розмір цінової пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», Переможця торгів, повністю відповідає розміру цінової пропозиції цього ж товариства, поданої ним в статусі Учасника.
Повідомляю про те, що договір підряду №809-к від 02.10.2023., укладений між комунальною організацією "Фізкультурно-оздоровчий комплекс "СТАРТ" та ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" за результатами тендеру UA-2023-09-13-003366-a, який був предметом моніторнигу ДАСУ, розірваний. Відповідні відомості оприлюднені в Електронній системі закупівель.