0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 879 942.73 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 жовт. 17:26
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Іллінецьким ліцеєм №1 Іллінецької міської ради розглянуто запит замовнику на пояснення, що надійшов від Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Надаємо інформацію у відповідності до поставлених запитань: 1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його очікувана вартість визначені Замовником виключно на підставі даних проектно-кошторисної документації та експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво (копія експертного звіту додається). Очікувана вартість закупівлі визначена з врахуванням наказу № 281 від 01.11.2021 Міністерства розвитку громад та територій України, яким затверджено кошторисні норми України у будівництві, в тому числі настанову з визначення вартості будівництва. З урахуванням положень типової методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 із загальної вартості робіт, включених до складу «Зведеного кошторисного розрахунку», виключено витрати по главі 10 «Утримання служби замовника», виключено витрати по главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», за результатами чого програмою АВК-5 автоматично визначено граничну вартість робіт з врахуванням податкового навантаження. Таким чином в результаті викладеного вище, та на підставі позитивного експертного звіту було обґрунтовано розмір необхідних бюджетних призначень та визначено граничну вартість закупівлі. 2. Договір про закупівлю укладався без застосування відкритих торгів, оскільки такий порядок проведення закупівлі дозволенний чинними нормативно-правовими актами, зокрема постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до підпункту 4 пункту 13 постанови Кабінету міністрів України №1178 замовником за результатами аналізу поданої підрядною організацією договірної ціни було укладено відповідний договір на виконання робіт та оприлюднено обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника (додається). Під час проведення процедури закупівлі Замовником враховувались запроектовані стислі строки будівництва, оскільки проектно-кошторисною документацією передбачено завершення до кінця поточного року першого етапу будівництва (включає в себе з-поміж іншого підготовчі й монолітно-бетонні роботи). Зважаючи на те, що плановий проектний термін виконання робіт обчислюється з дати виготовлення проекту (тобто, на час отримання експертного звіту частина цього терміну вже сплила), застосування процедури відкритих торгів значно скоротила б і так стислі терміни виконання першого етапу будівництва. Враховуючи календарний сезон, і те, що асигнування з державного бюджету розраховані лише на поточний рік, подальше скорочення запроектованого терміну будівництва внаслідок застосування відкритих торгів фактично унеможливило б у цілому весь процес будівництва протирадіаційного укриття. 3. Іллінецький ліцей №1 Іллінецької міської ради у своїй діяльності під час проведення закупівель керується Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Даними нормативно-правовими актами не визначено процедури критеріїв, та порядку відбору (оцінки) потенційних виконавців робіт. Замовником не застосовувались жодні додаткові критерії і механізми, які не регламентовані чинним законодавством у сфері публічних закупівель, у зв’язку з відсутністю законодавчих підстав Додатково повідомляємо, що замовником на постійній основі (в тому числі при проведенні даної закупівлі) під час заключення договорів враховуються загальноприйняті вимоги (критерії) до виконавців робіт у вигляді ціни, якості, післяоплати, гарантійного обслуговування, тощо. ТОВ «БУД-КОНТРАКТ» запропонувало вчасне виконання всього обсягу запроектованих робіт за ціною, яка значно нижча, ніж вартість будівництва, визначена позитивним експертним звітом. Таким чином, вважаємо, що проведення закупівлі без процедури відкритих торгів відбулось із дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Іллінецьким ліцеєм №1 Іллінецької міської ради розглянуто запит замовнику на пояснення, що надійшов від Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Надаємо інформацію у відповідності до поставлених запитань: 1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його очікувана вартість визначені Замовником виключно на підставі даних проектно-кошторисної документації та експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво (копія експертного звіту додається). Очікувана вартість закупівлі визначена з врахуванням наказу № 281 від 01.11.2021 Міністерства розвитку громад та територій України, яким затверджено кошторисні норми України у будівництві, в тому числі настанову з визначення вартості будівництва. З урахуванням положень типової методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 із загальної вартості робіт, включених до складу «Зведеного кошторисного розрахунку», виключено витрати по главі 10 «Утримання служби замовника», виключено витрати по главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», за результатами чого програмою АВК-5 автоматично визначено граничну вартість робіт з врахуванням податкового навантаження. Таким чином в результаті викладеного вище, та на підставі позитивного експертного звіту було обґрунтовано розмір необхідних бюджетних призначень та визначено граничну вартість закупівлі. 2. Договір про закупівлю укладався без застосування відкритих торгів, оскільки такий порядок проведення закупівлі дозволенний чинними нормативно-правовими актами, зокрема постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до підпункту 4 пункту 13 постанови Кабінету міністрів України №1178 замовником за результатами аналізу поданої підрядною організацією договірної ціни було укладено відповідний договір на виконання робіт та оприлюднено обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника (додається). Під час проведення процедури закупівлі Замовником враховувались запроектовані стислі строки будівництва, оскільки проектно-кошторисною документацією передбачено завершення до кінця поточного року першого етапу будівництва (включає в себе з-поміж іншого підготовчі й монолітно-бетонні роботи). Зважаючи на те, що плановий проектний термін виконання робіт обчислюється з дати виготовлення проекту (тобто, на час отримання експертного звіту частина цього терміну вже сплила), застосування процедури відкритих торгів значно скоротила б і так стислі терміни виконання першого етапу будівництва. Враховуючи календарний сезон, і те, що асигнування з державного бюджету розраховані лише на поточний рік, подальше скорочення запроектованого терміну будівництва внаслідок застосування відкритих торгів фактично унеможливило б у цілому весь процес будівництва протирадіаційного укриття. 3. Іллінецький ліцей №1 Іллінецької міської ради у своїй діяльності під час проведення закупівель керується Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Даними нормативно-правовими актами не визначено процедури критеріїв, та порядку відбору (оцінки) потенційних виконавців робіт. Замовником не застосовувались жодні додаткові критерії і механізми, які не регламентовані чинним законодавством у сфері публічних закупівель, у зв’язку з відсутністю законодавчих підстав Додатково повідомляємо, що замовником на постійній основі (в тому числі при проведенні даної закупівлі) під час заключення договорів враховуються загальноприйняті вимоги (критерії) до виконавців робіт у вигляді ціни, якості, післяоплати, гарантійного обслуговування, тощо. ТОВ «БУД-КОНТРАКТ» запропонувало вчасне виконання всього обсягу запроектованих робіт за ціною, яка значно нижча, ніж вартість будівництва, визначена позитивним експертним звітом. Таким чином, вважаємо, що проведення закупівлі без процедури відкритих торгів відбулось із дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Іллінецьким ліцеєм №1 Іллінецької міської ради розглянуто висновок фахівців Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі UA-2023-09-27-009736-а, за результатами чого інформуємо про наступне. Вважаємо, що Замовником не порушено порядку проведення закупівлі, а укладення договору відповідає підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, які затверджені постановою КМУ №1178. Замовником дотримано процедуру проведення закупівлі, визначену Особливостями, зокрема оприлюднено договір та обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Замовник не може погодитись із трактуванням на думку аудиторів порушення, викладеним у висновку, оскільки відповідно до пп.4 п. 13 Особливостей обґрунтування застосованої процедури закупівлі оприлюднено замовником в системі електронних торгів. Нагальна потреба у здійсненні закупівлі та об’єктивні обставини, що унеможливлюють дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням процедури відкритих торгів, викладені у даному обґрунтуванні та відомостях, наданих Держаудитслужбі під час проведення моніторингу закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Постановою КМУ №1178 не визначено, яким саме способом (документом) здійснюється документальне підтвердження Замовником підстав застосування пп. 4 п. 13 Особливостей, внаслідок чого вважаємо достатнім документальним підтвердженням оприлюднене в системі електронних торгів обґрунтування. Окремих роз’яснень та коментарів з цього приводу від уповноважених органів не надходило. Під час моніторингу закупівлі фахівцями Держаудитслужби додаткових запитів (уточнень) щодо документального підтвердження Замовником підстав проведення закупівлі також не надходило. Разом з цим, на виконання зобов’язання Держаудитслужби щодо усунення порушення Замовником здійснено відповідні заходи, зокрема надіслано підряднику лист про усунення порушення щляхом припинення зобов’язань, копія якого додається.