0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 666 043.20 UAH
Замовник
ЧЕРКАСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 25 ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 жовт. 16:10
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (найпростішого укриття) Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нарбутівська, 206 в м.Черкаси (коригування)» (Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-04-010238-a, повідомляємо наступне. 1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Повідомляємо наступне. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а також даними експертного звіту (позитивного) №____________ від __________ 2023 року, та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. На питання - чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-08-04-010238-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація. Повідомляємо наступне: Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту. 2. На питання - За результатами закупівлі між Замовником та Переможцем укладено Договір про виконання робіт №44/23 від 28 серпня 2023 року, який оприлюднено в електронній системі закупівель - 04 вересня 2023 10:39. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 10 та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому Замовником при оприлюдненні договору про виконання робіт №44/23 від 28 серпня 2023 року недотримано строки оприлюднення визначені Законом? Повідомляємо наступне: Договір про виконання робіт №44/23 від 28 серпня 2023 року оприлюднено та завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2023 16:20, ID: 395b3e71167a40d7bb9baedb0e1f6746, тобто у встановлений Законом строк. 3. Згідно додаткової угоди № 5 від 18 вересня 2023 року до договору №44/23 від 28 серпня 2023 року Сторони домовились викласти Додатки до Договору в новій редакції, а саме Додаток 2 локальний кошторис, Додаток 3 підсумкова відомість ресурсів, Додаток 4 дефектний акт, Додаток 5 зведений кошторисний розрахунок. Чому вищевказані в додатковій угоді № 5 Додатки до Договору в новій редакції в електронній системі закупівель не оприлюднено та які самі зміни внесено до відповідних додатків? Повідомляємо наступне: Так, згідно додаткової угоди № 5 від 18 вересня 2023 року до договору №44/23 від 28 серпня 2023 року Сторони домовились викласти Додатки до Договору в новій редакції, а саме Додаток 2 локальний кошторис, Додаток 3 підсумкова відомість ресурсів, Додаток 4 дефектний акт, Додаток 5 зведений кошторисний розрахунок. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до змісту додаткової угоди №5 сторони тільки домовилися викласти додатки до договору в новій редакції, проте вказані додатки наразі знаходяться на стадії узгодження та ще не виготовлені, а отже лише після їх остаточного погодження сторонами будуть оформлені, підписані та наступною додатковою угодою будуть долучені та оприлюднені. 4. На запитання - Відповідно підпункту 1.3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зокрема передбачено, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Згідно підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зокрема передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, завірену учасником та за підписом та печаткою інженера - проектувальника. У складі тендерної пропозиції ПНВП "Прометей-Сервіс" 11 серпня 2023 13:32 оприлюднено файл 272.imd. В зв’язку з тим, що для відкриття вказаного файлу з розширенням .imd необхідна спеціальна програма, прошу зазначити що саме та який зміст включає оприлюднений файл? Пояснюємо наступне. Файл 272.imd містить кошторисну документацію ПНВП "Прометей-Сервіс", що розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5.
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (найпростішого укриття) Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нарбутівська, 206 в м.Черкаси (коригування)» (Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-04-010238-a, повідомляємо наступне. 1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Повідомляємо наступне. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а також даними експертного звіту (позитивного) №____________ від __________ 2023 року, та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. На питання - чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-08-04-010238-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація. Повідомляємо наступне: Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту. 2. На питання - За результатами закупівлі між Замовником та Переможцем укладено Договір про виконання робіт №44/23 від 28 серпня 2023 року, який оприлюднено в електронній системі закупівель - 04 вересня 2023 10:39. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 10 та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому Замовником при оприлюдненні договору про виконання робіт №44/23 від 28 серпня 2023 року недотримано строки оприлюднення визначені Законом? Повідомляємо наступне: Договір про виконання робіт №44/23 від 28 серпня 2023 року оприлюднено та завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2023 16:20, ID: 395b3e71167a40d7bb9baedb0e1f6746, тобто у встановлений Законом строк. 3. Згідно додаткової угоди № 5 від 18 вересня 2023 року до договору №44/23 від 28 серпня 2023 року Сторони домовились викласти Додатки до Договору в новій редакції, а саме Додаток 2 локальний кошторис, Додаток 3 підсумкова відомість ресурсів, Додаток 4 дефектний акт, Додаток 5 зведений кошторисний розрахунок. Чому вищевказані в додатковій угоді № 5 Додатки до Договору в новій редакції в електронній системі закупівель не оприлюднено та які самі зміни внесено до відповідних додатків? Повідомляємо наступне: Так, згідно додаткової угоди № 5 від 18 вересня 2023 року до договору №44/23 від 28 серпня 2023 року Сторони домовились викласти Додатки до Договору в новій редакції, а саме Додаток 2 локальний кошторис, Додаток 3 підсумкова відомість ресурсів, Додаток 4 дефектний акт, Додаток 5 зведений кошторисний розрахунок. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до змісту додаткової угоди №5 сторони тільки домовилися викласти додатки до договору в новій редакції, проте вказані додатки наразі знаходяться на стадії узгодження та ще не виготовлені, а отже лише після їх остаточного погодження сторонами будуть оформлені, підписані та наступною додатковою угодою будуть долучені та оприлюднені. 4. На запитання - Відповідно підпункту 1.3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зокрема передбачено, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Згідно підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зокрема передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, завірену учасником та за підписом та печаткою інженера - проектувальника. У складі тендерної пропозиції ПНВП "Прометей-Сервіс" 11 серпня 2023 13:32 оприлюднено файл 272.imd. В зв’язку з тим, що для відкриття вказаного файлу з розширенням .imd необхідна спеціальна програма, прошу зазначити що саме та який зміст включає оприлюднений файл? Пояснюємо наступне. Файл 272.imd містить кошторисну документацію ПНВП "Прометей-Сервіс", що розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5.
Заперечення на висновок моніторингу по процедурі закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (найпростішого укриття) Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нарбутівська, 206 в м. Черкаси (коригування)» (Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-04-010238-a. Відповідно до положень частин 1 - 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз`яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз`яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до статті 19 цього Закону. Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов`язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Приписами частини 4 статті 10 Закону № 922-VIII визначено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Таким чином, оприлюднити інформацію, зазначену у ч. 1 ст. 10 Закону №922-VIII в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування є правом замовника, а не обов`язком. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 4-1 вказаної Постанови, головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Отже, вимоги визначені у підпункті 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 є саме рекомендаціями. Також зауважуємо, що Договір про виконання робіт №44/23 від 28 серпня 2023 року оприлюднено та завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2023 16:20, ID: 395b3e71167a40d7bb9baedb0e1f6746, тобто у встановлений Законом строк, що підтверджує Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису та перевіряється на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу Міністерство цифрової трансформації України Назва файлу з підписом: sign (3).p7s Розмір файлу з підписом: 8.4 КБ Назва файлу без підпису: sign (3) Розмір файлу без підпису: 2.8 КБ Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: КОЧМАР ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА П.І.Б.: КОЧМАР ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА Країна: Україна РНОКПП: 2846407382 Організація (установа): ФІЗИЧНА ОСОБА Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 16:21:41 29.08.2023 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 248197DDFAB977E5040000005E6B1401FE8A5004 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: Базовий (CAdES-BES) Сертифікат: Кваліфікований Завершення публікації будь-якого документу в електронній системі здійснюється після накладення електронного цифрового підпису уповноваженої особи на відповідну дію та відправляється до ЦБД. Також звертаємо вашу увагу на те, що Додаткова угода №1 від 28.08.2023 року опублікована також 29.08.2023 року, одразу після публікації Договору, що у випадку правоти Держаудитслужби є технічно неможливим. Висновком Держаудитслужба зобов'язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизувала, яких саме заходів має вжити замовник. Такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання Замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, встановити вид, спосіб та міру відповідальності, та водночас зобов’язує протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб'єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, чого в цьому висновку Відповідачем зроблено не було. Звертаємо увагу на те, що зазначивши в оскаржуваному висновку про зобов'язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а також не допущення їх в майбутньому чим не конкретизував яких саме заходів має вжити замовник, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу закупівлі порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких необхідно вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи необхідно вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Зобов'язальний характер вимог щодо усунення виявлених порушень свідчить як про встановлення цих порушень, так і про визначення імперативного обов'язкового способу їхнього усунення. У постанові від 10 грудня 2019 року у справі N 160/9513/18, Верховний Суд дійшов аналогічних висновків. Також відповідну правову позицію Верховний Суд висловив, зокрема, у постановах від 05 березня 2020 року в справі N 640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі N 160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі N 160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі N 160/11304/19, від 21 січня 2021 року в справах N 240/9993/19, N 400/4458/19, N 420/3411/19 та N 480/3179/19, від 28 січня 2021 року в справі N 160/12925/19, від 05 лютого 2021 року в справі N 160/4347/19, від 19 квітня 2021 року в справі N 1.380.2019.006879 та від 13 травня 2021 року в справі N 160/13090/19. Крім того, зазначення у оскаржуваному висновку одночасно відомостей про відсутність порушень у тому числі щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ПНВП "Прометей-Сервіс", надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі та водночас про виявлення порушення має взаємовиключні результати моніторингу. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби є необґрунтованим, протиправним і таким, що не може бути виконаний Замовником.