0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 000 000.00 UAH
Замовник
Відділ освіти , культури, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 лист. 09:16
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ На запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби надаємо інформацію на поставлені запитання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Повідомляємо що обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено виходячи з потреб громади (для забезпечення безпечних умов для учасників учбового процесу) згідно рішення Дмитрівської сільської ради від 01.06.2023 №1/29 “Про внесення змін до бюджету Дмитрівської сільської територіальної громади” (п. 4.6 Рішення) яке було доведено до відома Замовника та інформації отриманої Замовником, після отримання Рішення, у ході здійснення моніторингу цін в мережі інтернет та отриманої відповіді від суб'єкта господарювання. Рішення, роздруківки з мережі інтернет та відповідь суб'єкта господарювання долучаються окремим файлом. Також додатково інформуємо, що у зв'язку з відсутністю цін на модульні укриття на сайтах більшості суб'єктів господарювання Замовником також було здійснено дзвінки з метою отримання інформації щодо вартості такого товару та було встановлено що суб'єкти господарювання не можуть назвати точну ціну оскільки товар виготовляється індивідуально та ціна безпосередньо залежить від технічних характеристик які потребують додаткової калькуляції. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі то такі було зазначено у тендерній документації згідно ДСТУ 9195:2022 ШВИДКОСПОРУДЖУВАНІ ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МОДУЛЬНОГО ТИПУ. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Запитувана інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано за посиланням: https://dmytrivka.osv.org.ua/zalizobetonne-ukrittya-16-06-54-02-11-2023/. 3. Чи поставлений товар згідно Договору №168 до 06.09.2023? - Так, товар поставлено. 4. На підтвердження виконання Договору №168 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати. - Запитувані документи долучаються окремим файлом до цього пояснення. 5. У разі несвоєчасності поставки товару чи нараховувалося Замовником штрафні санкції постачальнику передбачені договором? - Товар поставлено вчасно, тому підстави для нарахування штрафних санкцій у Замовника були відсутні.
ПОЯСНЕННЯ На запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби надаємо інформацію на поставлені запитання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Повідомляємо що обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено виходячи з потреб громади (для забезпечення безпечних умов для учасників учбового процесу) згідно рішення Дмитрівської сільської ради від 01.06.2023 №1/29 “Про внесення змін до бюджету Дмитрівської сільської територіальної громади” (п. 4.6 Рішення) яке було доведено до відома Замовника та інформації отриманої Замовником, після отримання Рішення, у ході здійснення моніторингу цін в мережі інтернет та отриманої відповіді від суб'єкта господарювання. Рішення, роздруківки з мережі інтернет та відповідь суб'єкта господарювання долучаються окремим файлом. Також додатково інформуємо, що у зв'язку з відсутністю цін на модульні укриття на сайтах більшості суб'єктів господарювання Замовником також було здійснено дзвінки з метою отримання інформації щодо вартості такого товару та було встановлено що суб'єкти господарювання не можуть назвати точну ціну оскільки товар виготовляється індивідуально та ціна безпосередньо залежить від технічних характеристик які потребують додаткової калькуляції. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі то такі було зазначено у тендерній документації згідно ДСТУ 9195:2022 ШВИДКОСПОРУДЖУВАНІ ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МОДУЛЬНОГО ТИПУ. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Запитувана інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано за посиланням: https://dmytrivka.osv.org.ua/zalizobetonne-ukrittya-16-06-54-02-11-2023/. 3. Чи поставлений товар згідно Договору №168 до 06.09.2023? - Так, товар поставлено. 4. На підтвердження виконання Договору №168 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати. - Запитувані документи долучаються окремим файлом до цього пояснення. 5. У разі несвоєчасності поставки товару чи нараховувалося Замовником штрафні санкції постачальнику передбачені договором? - Товар поставлено вчасно, тому підстави для нарахування штрафних санкцій у Замовника були відсутні.
Західному офісу Держаудитслужби ПОЯСНЕННЯ За результатами здійснення моніторингу встановлено наявність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у частині не зазначення посади посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Вказана інформація у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-15-015636-a від 15.11.2023 Замовником прийнята до уваги та у подальшому Замовник зобов'язується не допускати вказаних помилок. Разом з цим повідомляємо, що на даний час усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку на жаль немає технічної можливості, оскільки термін для внесення змін до тендерної документації закінчився (п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178) та наразі через авторизований електронний майданчик Замовник має можливість оприлюднювати інформацію лише щодо укладеного договору.