0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 017 584.18 UAH
Знайдено порушення
Дата: 7 лист. 14:03
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
- Питання 1: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення). - Відповідь на питання №1: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, визначені у проектній документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ), яка розроблена проектною організацією ФОП Горобець С.О. відповідно до вимог державних будівельних норм, правил та інших чинних нормативних документів України, зокрема Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та системи ціноутворення в будівництві. Вказана проектна документація отримала позитивний експертний звіт від 08.09.2023 року №05-0671, виданий філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Хмельницькій області, та затверджена у відповідності до чинного законодавства (скан-копія експертного звіту та зведення витрат додаються). Проектна документація розміщена на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, реєстраційний номер PD01:5811-1722-6791-9083 від 08.09.2023. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємною частиною проектної документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Копії документів додаються окремим документом в форматі pdf. Офіційна сторінка головного розпорядника бюджетних коштів https://krasyliv-rada.gov.ua/news/1676873230/ - Питання №2: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. - Відповідь на питання №2: Відповідно до пунктів 1, 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених 12 жовтня 2022 р. Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», вичначено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, уповноваженою особою було прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. - Питання №3: Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП "МВМ-13" (#14149378), з яким укладено договір від 26.09.2023 №15/2-26/09-23 без використання електронної системи закупівель? - Відповідь на питання №3 Що стосується критеріїв здійснення оцінки потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та визначення переможця, зазначаємо, що Красилівською житлово-експлуатаційною конторою, поштовим відправленням, було здійснено відправлення запитів, до суб’єктів господарювання, що виконують роботи та надають послуги з будівництва доріг та автострад, для надання своєї комерційної пропозицію, щодо виконання робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Очікувана вартість виконання робіт 1 086 403,00 грн. з ПДВ (згідно проектно-кошторисної документації). Для прорахунку, та надання своєї комерційної пропозиції, суб’єктам господарювання, разом із запитом було надіслано Додаток 1 до запиту – скан-копію проектно-кошторисної документації з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Поштою, на адресу Красилівської житлово-експлуатаційної контори, у відповідь, надійшло 3 пропозиції щодо виконання зазначеного виду робіт. Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція приватного підприємства «МВМ-13», що стало підставою підписання договору. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Пояснення, які обгрунтовують позицію замовника на запит Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2023-11-07-000031) - Питання 1: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення). - Відповідь на питання №1: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, визначені у проектній документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ), яка розроблена проектною організацією ФОП Горобець С.О. відповідно до вимог державних будівельних норм, правил та інших чинних нормативних документів України, зокрема Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та системи ціноутворення в будівництві. Вказана проектна документація отримала позитивний експертний звіт від 08.09.2023 року №05-0671, виданий філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Хмельницькій області, та затверджена у відповідності до чинного законодавства (скан-копія експертного звіту та зведення витрат додаються). Проектна документація розміщена на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, реєстраційний номер PD01:5811-1722-6791-9083 від 08.09.2023. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємною частиною проектної документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Копії документів додаються окремим документом в форматі pdf. Офіційна сторінка головного розпорядника бюджетних коштів https://krasyliv-rada.gov.ua/news/1676873230/ - Питання №2: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. - Відповідь на питання №2: Відповідно до пунктів 1, 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених 12 жовтня 2022 р. Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», вичначено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, уповноваженою особою було прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. - Питання №3: Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП "МВМ-13" (#14149378), з яким укладено договір від 26.09.2023 №15/2-26/09-23 без використання електронної системи закупівель? - Відповідь на питання №3 Що стосується критеріїв здійснення оцінки потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та визначення переможця, зазначаємо, що Красилівською житлово-експлуатаційною конторою, поштовим відправленням, було здійснено відправлення запитів, до суб’єктів господарювання, що виконують роботи та надають послуги з будівництва доріг та автострад, для надання своєї комерційної пропозицію, щодо виконання робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Очікувана вартість виконання робіт 1 086 403,00 грн. з ПДВ (згідно проектно-кошторисної документації). Для прорахунку, та надання своєї комерційної пропозиції, суб’єктам господарювання, разом із запитом було надіслано Додаток 1 до запиту – скан-копію проектно-кошторисної документації з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Поштою, на адресу Красилівської житлово-експлуатаційної контори, у відповідь, надійшло 3 пропозиції щодо виконання зазначеного виду робіт. Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція приватного підприємства «МВМ-13», що стало підставою підписання договору. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
- Питання 1: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення). - Відповідь на питання №1: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, визначені у проектній документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ), яка розроблена проектною організацією ФОП Горобець С.О. відповідно до вимог державних будівельних норм, правил та інших чинних нормативних документів України, зокрема Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та системи ціноутворення в будівництві. Вказана проектна документація отримала позитивний експертний звіт від 08.09.2023 року №05-0671, виданий філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Хмельницькій області, та затверджена у відповідності до чинного законодавства (скан-копія експертного звіту та зведення витрат додаються). Проектна документація розміщена на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, реєстраційний номер PD01:5811-1722-6791-9083 від 08.09.2023. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємною частиною проектної документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Копії документів додаються окремим документом в форматі pdf. Офіційна сторінка головного розпорядника бюджетних коштів https://krasyliv-rada.gov.ua/news/1676873230/ - Питання №2: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. - Відповідь на питання №2: Відповідно до пунктів 1, 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених 12 жовтня 2022 р. Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», вичначено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, уповноваженою особою було прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. - Питання №3: Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП "МВМ-13" (#14149378), з яким укладено договір від 26.09.2023 №15/2-26/09-23 без використання електронної системи закупівель? - Відповідь на питання №3 Що стосується критеріїв здійснення оцінки потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та визначення переможця, зазначаємо, що Красилівською житлово-експлуатаційною конторою, поштовим відправленням, було здійснено відправлення запитів, до суб’єктів господарювання, що виконують роботи та надають послуги з будівництва доріг та автострад, для надання своєї комерційної пропозицію, щодо виконання робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Очікувана вартість виконання робіт 1 086 403,00 грн. з ПДВ (згідно проектно-кошторисної документації). Для прорахунку, та надання своєї комерційної пропозиції, суб’єктам господарювання, разом із запитом було надіслано Додаток 1 до запиту – скан-копію проектно-кошторисної документації з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Поштою, на адресу Красилівської житлово-експлуатаційної контори, у відповідь, надійшло 3 пропозиції щодо виконання зазначеного виду робіт. Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція приватного підприємства «МВМ-13», що стало підставою підписання договору. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
З уповноваженою особою проведена роз'яснювальна робота.