0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 213 922.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 7 лист. 16:40
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит про надання роз'яснення від 21.11.2023 року щодо закупівлі: «Капітальний ремонт даху будівлі 1/395 з заміною покрівлі, м. Бердичів, Житомирська обл.» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-08-012436-a) (далі - Закупівля) повідомляємо наступне: Щодо питання 1: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до розробленої кошторисної документації (додатки 2-6) та позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації ФІЛІЇ ДП “УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА” у ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 31.08.2023 №06-0314/01-23 (додаток 1). Щодо питання 2: Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем вимоги частини другої статті 41 Закону. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «АРТХАУС» було надано відповідні документи під час укладення договору про закупівлю згідно Додатків 7- 11. Додатки: 1. Експертний звіт (позитивний) на 1 арк. 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва на 2 арк. 3. Дефектний Акт на 2 арк. 4. Відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 на 5 арк. 5. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на 6 арк. 6. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на 3 арк. 7. Лист –повідомлення ТОВ «АРТХАУС» на 2 арк. 8. Супровідний лист на 2 арк. 9. Інформація про підписання договору про закупівлю на 4 арк. 10. Статут ТОВ «АРТХАУС» на 11 арк. 11. Ліцензія, декларації на 13 арк.
На Ваш запит про надання роз'яснення від 21.11.2023 року щодо закупівлі: «Капітальний ремонт даху будівлі 1/395 з заміною покрівлі, м. Бердичів, Житомирська обл.» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-08-012436-a) (далі - Закупівля) повідомляємо наступне: Щодо питання 1: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до розробленої кошторисної документації (додатки 2-6) та позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації ФІЛІЇ ДП “УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА” у ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 31.08.2023 №06-0314/01-23 (додаток 1). Щодо питання 2: Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем вимоги частини другої статті 41 Закону. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «АРТХАУС» було надано відповідні документи під час укладення договору про закупівлю згідно Додатків 7- 11. Додатки: 1. Експертний звіт (позитивний) на 1 арк. 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва на 2 арк. 3. Дефектний Акт на 2 арк. 4. Відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 на 5 арк. 5. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на 6 арк. 6. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на 3 арк. 7. Лист –повідомлення ТОВ «АРТХАУС» на 2 арк. 8. Супровідний лист на 2 арк. 9. Інформація про підписання договору про закупівлю на 4 арк. 10. Статут ТОВ «АРТХАУС» на 11 арк. 11. Ліцензія, декларації на 13 арк.
Надання інформації про усунення порушення Замовником На виконання пункту 3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 29.11.2023 року за моніторингом UA-M-2023-11-07-000067 від 07.11.2023 року щодо закупівлі: «Капітальний ремонт даху будівлі 1/395 з заміною покрівлі, м. Бердичів, Житомирська обл.» (ідентифікатор закупівлі:UA-2023-09-08-012436-a) (далі – Закупівля) командуванням військової частини А3091 було проведено заходи щодо недопущення в подальшому порушень та усунення порушень щодо Закупівлі, а саме: 1. Щодо порушення норми пункту 7 Додатку 2 та, відповідно, пункту 4 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. №1275 (далі – Особливості), а саме: в частині відсутності інформації про посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення (Коночук Марина). На виконання вимог абзацу другого частини третьої статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» та Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей, Замовником протягом одного робочого дня до дати розміщення оголошення про Закупівлю було надіслано відповідне оголошення (Додаток 2 до Особливостей) для оприлюднення адміністратором електронної системи закупівель на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель 07.09.2023 шляхом заповнення гул форми. Наявність даного оголошення про закупівлю можна перевірити на сайті prozorro за посиланням: https://prozorro.gov.ua/news/publikaciya-ogoloshen-vidpovidno-do-statti-30-zakonu-ukrayiny-pro-oboronni-zakupivli (оголошення до 26.09.2023 за порядковим номером 26193). Також з уповноваженою особою військової частини А3091 Конончук М.А. командуванням військової частини було проведено роз'яснювальну роботу щодо зазначення в майбутньому додатково в оголошеннях про проведення спрощеної закупівлі посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення. 2. Щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель документації відповідно до пункту 3.4. Договору №101 від 28.09.2023 (далі – Договір), в порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно пунктів 4 та 8 Особливостей №1275. 29.11.2023 року між військовою частиною А3091 та ТОВ «АртХаус» було укладено Додаткову угоду №1 до Договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі та довантажено документацію згідно пункту 3.4. Договору (Додаток 1- 3). Також з уповноваженою особою військової частини А3091 Пушкарук Т.І. командуванням військової частини було проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення в майбутньому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно пунктів 4 та 8 Особливостей №1275 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. 3. Щодо розміщення «Календарного графіку виконання робіт» без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (конкретних видів робіт які плануються виконати), в порушення вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, вимог частини п’ятнадцятої статті 14 та частини першої статті 41 Закону, а також пунктів 4 та 8 Особливостей №1275. 01.12.2023 року між військовою частиною А3091 та ТОВ «АртХаус» було укладено Додаткову угоду №2 до Договору щодо внесення змін до Додатку 2 до Договору «Календарний графік» та приведення його у відповідність до норм чинного законодавства, а саме пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 №668 (зі змінами) та викладено в новій редакції (Додаток 4). Додатки: 1.Додаткова угода №1 від 29.11.2023 року на 21 арк. 2. Пояснювальна записка на 1 арк. 3. Розрахунки на 12 арк. 4. Додаткова угода №2 від 01.12.2023 року на 2 арк.