0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
193 249 637.00 UAH
Замовник
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 17 лист. 18:09
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
20.11.2023 року о 16:46:02 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2023-11-17-000003), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі Кошторисного розрахунку вартості будівництва по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органівмісцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування)» П2021-04/1-К з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органівмісцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування) (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 02306-23 від 22 серпня 2023). Копії відповідних документів додаються до цього Пояснення на запит. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8208-13.html Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що станом на дату надання цих Пояснень на запит, між Замовником та Переможцем (ТОВ «Максима Буд») вирішується питання щодо розірвання Договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року через виявлені неточності (невідповідності) під час проведення процедури закупівлі, результатом проведення якої стало укладення договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року. У разі досягнення між сторонами згоди щодо розірвання договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року відповідна інформація та документи будуть оприлюднені в електронній системі закупівель.
20.11.2023 року о 16:46:02 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2023-11-17-000003), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі Кошторисного розрахунку вартості будівництва по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органівмісцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування)» П2021-04/1-К з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органівмісцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування) (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 02306-23 від 22 серпня 2023). Копії відповідних документів додаються до цього Пояснення на запит. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8208-13.html Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що станом на дату надання цих Пояснень на запит, між Замовником та Переможцем (ТОВ «Максима Буд») вирішується питання щодо розірвання Договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року через виявлені неточності (невідповідності) під час проведення процедури закупівлі, результатом проведення якої стало укладення договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року. У разі досягнення між сторонами згоди щодо розірвання договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року відповідна інформація та документи будуть оприлюднені в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо копію експертного звіту та зведеного кошторису
Надаємо копію експертного звіту та зведеного кошторису
Враховуючи викладене вище, Замовник погоджується з Висновком та надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку (додається)