0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
402 824.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 20 лист. 17:10
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Очікувані вартість закупівлі, розмір бюджетного призначення закупівлі визначено на підставі довідок змін до кошторису Володимирського історичного музею від 06.03.2023 та 06.03.2023, зведеного кошторисного розрахунку по об’єкту від 30.01.2023; технічні та якісні характеристики, - дефектного акту від 30.01.2023, копії яких розміщуємо в електронній системі закупівель
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання підпункту 6 пункту 13 Особливостей Замовником після відміни відкритих торгів і перед укладання договору з ПП «Альянс» витребувано пакет документів, серед яких наказ ПП «Альянс» від 22.10.2010 та Статут ПП «Альянс», затверджений на зборах засновників протоколом №5 від 20.10.2010, зареєстрованого в Державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 21.10.2010 за №11961050007000167, що підтверджує інформацію про право підписання договору. Копії даних документів додатково розміщуємо в електронній системі закупівель. Оскільки проведення господарської діяльності щодо поточного ремонту згідно вимог чинного законодавства не підлягає ліцензуванню, тому документ дозвільного характеру від ПП «Альянс» при укладанні договору не витребувався. Проте, Підрядником із власної ініціативи надано копію Ліцензії Держархбудінспекції від 21.03.2018 №15-Л про право будівництва об’єктів будівництва із середніми та значними наслідками, копії якої додатково публікуємо.
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Оцінка можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, здійснювалося шляхом порівняння цінових пропозицій ТзОВ «Євродизайн» та ПП «Альянс» відповідно до поданих ними цінових пропозицій від 19.10.2023 та 20.10.2023, копії яких розміщуємо в електронній системі закупівель. Пропозиція ПП «Альянс» містила ціну робіт значно нижчу, ніж пропозиція ТзОВ «Євродизайн». Оскільки пропозиція приватного підприємства була більш економічно вигідною то їй надано перевагу».
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Уповноваженою особою Олексюк Наталією Василівною було допущено технічну помилку при внесенні інформації про Договір №70 від 24.10.2023 щодо Поточного ремонту з усунення аварійного стану експозиційних кімнат історичного музею імені Омеляна Дверницького по вул.Івана Франка,6 м.Володимир, (Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (далі — Закупівля), оголошення UA-2023-10-26-001931-a від 26.10.2023 року, а саме: до електронної системи закупівлі завантажено Договір про Закупівлю №70 від 24.10.2023 (Далі- Договір) без додатку 1. З метою усунення технічної помилки, відповідно до вимог статті 10 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Володимирського історичного музею ім. О.Дверницького від 26.01.2023 року № 02/1-03, беручи до уваги лист Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08, та відповіді на запит №82\2017, а також відповіді на запит №419/2023 уповноваженою особою прийнято рішення про усунення даної помилки шляхом повторного опублікування сканкопії договору із додатком 1 (протокол уповноваженої особи №16 від 28.11.2023). Як встановлено, примірник договору опублікований на майданчинку «Smart tender» не в розділі «Укладений договір», а в розділі «Протокол розкриття». Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. При внесенні до електронної системи закупівель звіту про укладений договір відповідно до п. 13 Особливостей уповноваженою особою заповнені відповідні електронні поля майданчику «Smart tender»в розділі із інформацією щодо укладеного договору. Як виявилися пізніше інформація про укладений договір, не була опублікована електронною системою в розділі «Укладений договір», а занесена до розділу «Протокол розкриття». Слід заначити, що уповноваженій особі невідомо з яких причин дана інформація не розміщена у відповідних полях електронної системи закупівель попри те, що представником замовника здійснено всіх необхідних, залежних від неї дій, щодо розміщення такої інформації. В зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють заміну договору після завантаження даного документа, прийнято рішення щодо публікацію Договору про Закупівлю №70 від 24.10.2023 повторно, використовуючи форму майданчику «Smart tender» «Додати додаткову угоду».
Очікувані вартість закупівлі, розмір бюджетного призначення закупівлі визначено на підставі довідок змін до кошторису Володимирського історичного музею від 06.03.2023 та 06.03.2023, зведеного кошторисного розрахунку по об’єкту від 30.01.2023; технічні та якісні характеристики, - дефектного акту від 30.01.2023, копії яких розміщуємо в електронній системі закупівель
На виконання підпункту 6 пункту 13 Особливостей Замовником після відміни відкритих торгів і перед укладання договору з ПП «Альянс» витребувано пакет документів, серед яких наказ ПП «Альянс» від 22.10.2010 та Статут ПП «Альянс», затверджений на зборах засновників протоколом №5 від 20.10.2010, зареєстрованого в Державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 21.10.2010 за №11961050007000167, що підтверджує інформацію про право підписання договору. Копії даних документів додатково розміщуємо в електронній системі закупівель. Оскільки проведення господарської діяльності щодо поточного ремонту згідно вимог чинного законодавства не підлягає ліцензуванню, тому документ дозвільного характеру від ПП «Альянс» при укладанні договору не витребувався. Проте, Підрядником із власної ініціативи надано копію Ліцензії Держархбудінспекції від 21.03.2018 №15-Л про право будівництва об’єктів будівництва із середніми та значними наслідками, копії якої додатково публікуємо.
Оцінка можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, здійснювалося шляхом порівняння цінових пропозицій ТзОВ «Євродизайн» та ПП «Альянс» відповідно до поданих ними цінових пропозицій від 19.10.2023 та 20.10.2023, копії яких розміщуємо в електронній системі закупівель. Пропозиція ПП «Альянс» містила ціну робіт значно нижчу, ніж пропозиція ТзОВ «Євродизайн». Оскільки пропозиція приватного підприємства була більш економічно вигідною то їй надано перевагу».
Уповноваженою особою Олексюк Наталією Василівною було допущено технічну помилку при внесенні інформації про Договір №70 від 24.10.2023 щодо Поточного ремонту з усунення аварійного стану експозиційних кімнат історичного музею імені Омеляна Дверницького по вул.Івана Франка,6 м.Володимир, (Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (далі — Закупівля), оголошення UA-2023-10-26-001931-a від 26.10.2023 року, а саме: до електронної системи закупівлі завантажено Договір про Закупівлю №70 від 24.10.2023 (Далі- Договір) без додатку 1. З метою усунення технічної помилки, відповідно до вимог статті 10 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Володимирського історичного музею ім. О.Дверницького від 26.01.2023 року № 02/1-03, беручи до уваги лист Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08, та відповіді на запит №82\2017, а також відповіді на запит №419/2023 уповноваженою особою прийнято рішення про усунення даної помилки шляхом повторного опублікування сканкопії договору із додатком 1 (протокол уповноваженої особи №16 від 28.11.2023). Як встановлено, примірник договору опублікований на майданчинку «Smart tender» не в розділі «Укладений договір», а в розділі «Протокол розкриття». Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. При внесенні до електронної системи закупівель звіту про укладений договір відповідно до п. 13 Особливостей уповноваженою особою заповнені відповідні електронні поля майданчику «Smart tender»в розділі із інформацією щодо укладеного договору. Як виявилися пізніше інформація про укладений договір, не була опублікована електронною системою в розділі «Укладений договір», а занесена до розділу «Протокол розкриття». Слід заначити, що уповноваженій особі невідомо з яких причин дана інформація не розміщена у відповідних полях електронної системи закупівель попри те, що представником замовника здійснено всіх необхідних, залежних від неї дій, щодо розміщення такої інформації. В зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють заміну договору після завантаження даного документа, прийнято рішення щодо публікацію Договору про Закупівлю №70 від 24.10.2023 повторно, використовуючи форму майданчику «Smart tender» «Додати додаткову угоду».
«З метою недопущення встановлених порушень у подальшому, для уповноваженої особи Замовника Олексюк Н.В. проведена відповідна роз’яснювальна робота зокрема та зобов’язано пройти відповідні навчання у сфері публічних закупівель.»