0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 408 521.42 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 7 груд. 16:12
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
По першому питанню повідомляємо, що розмір витрат розраховано на підставі Проектно – кошторисної документації 06 – пр – 23- ЗКР на «Капітальний ремонт ділянки дороги по вулиці Підгірна від будинку 115 до будинку 139 в селі Циркуни Харківського району Харківської області» за наявності позитивного Експертного звіту. (додаються). Технічні та якісні характеристики відповідно до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва. Одночасно повідомляємо, що на теперішній час відсутній нормативно правовий документ, який би зобов’язував ОМС робити обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі стосовно комунальних коштів (коштів місцевого бюджету). Відповідно до ст. 19 Конституції України, якою передбачено передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. 2. По другому питанню повідомляємо, що враховуючи, що вартість робіт не перевищує 1,5 млн. гривень зазначена закупівля проводилась без проведення відкритих торгів у відповідності до вимог п.11 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі Особливості) яким передбачено, що для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Одночасно п.10 Особливостей передбачено, що Замовники здійснюють закупівлі робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених Особливостями. Крім того, абзацом 3 п.15 Особливостей передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Так, 22.09.2023 до Циркінівської військової адміністрації надійшла заява мешканців вулиці Підгірна в селі Циркуни від 21.09.2023 з проханням доробити ділянку дороги. (додається). Зазначені кошти були виділені відповідно до клопотання (надійшло 02.10.2023). (додається). Таким чином, враховуючи вищевикладене зазначені кошти є додатковою потребою і відповідно до абзацу 3 п.15 Особливостей не додаються до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі, закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених особливостями, що на теперішній час становить 1,5 млн. гривень. Документальним підтвердженням є наявність Особливостей. (розміщено за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text). Відповідно до вимог ст. 19 Конституції України, якою передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. 3. З третього питання повідомляємо наступне. ФОП АВЕТИСЯН СІРАНУШ ЖУДЕКСІВНА зарекомендувала себе, як надійного виконавця робі, а враховуючі, що місце виконання зазначених робіт знаходилось на відстані близько 30 кілометрів від лінії фронту черга та межує з Липецькою громадою яка постійно потерпає від обстрілів черга з бажаючих виконати дані роботи була відсутня.
По першому питанню повідомляємо, що розмір витрат розраховано на підставі Проектно – кошторисної документації 06 – пр – 23- ЗКР на «Капітальний ремонт ділянки дороги по вулиці Підгірна від будинку 115 до будинку 139 в селі Циркуни Харківського району Харківської області» за наявності позитивного Експертного звіту. (додаються). Технічні та якісні характеристики відповідно до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва. Одночасно повідомляємо, що на теперішній час відсутній нормативно правовий документ, який би зобов’язував ОМС робити обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі стосовно комунальних коштів (коштів місцевого бюджету). Відповідно до ст. 19 Конституції України, якою передбачено передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. 2. По другому питанню повідомляємо, що враховуючи, що вартість робіт не перевищує 1,5 млн. гривень зазначена закупівля проводилась без проведення відкритих торгів у відповідності до вимог п.11 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі Особливості) яким передбачено, що для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Одночасно п.10 Особливостей передбачено, що Замовники здійснюють закупівлі робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених Особливостями. Крім того, абзацом 3 п.15 Особливостей передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Так, 22.09.2023 до Циркінівської військової адміністрації надійшла заява мешканців вулиці Підгірна в селі Циркуни від 21.09.2023 з проханням доробити ділянку дороги. (додається). Зазначені кошти були виділені відповідно до клопотання (надійшло 02.10.2023). (додається). Таким чином, враховуючи вищевикладене зазначені кошти є додатковою потребою і відповідно до абзацу 3 п.15 Особливостей не додаються до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі, закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених особливостями, що на теперішній час становить 1,5 млн. гривень. Документальним підтвердженням є наявність Особливостей. (розміщено за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text). Відповідно до вимог ст. 19 Конституції України, якою передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. 3. З третього питання повідомляємо наступне. ФОП АВЕТИСЯН СІРАНУШ ЖУДЕКСІВНА зарекомендувала себе, як надійного виконавця робі, а враховуючі, що місце виконання зазначених робіт знаходилось на відстані близько 30 кілометрів від лінії фронту черга та межує з Липецькою громадою яка постійно потерпає від обстрілів черга з бажаючих виконати дані роботи була відсутня.