0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 083 550.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 21 груд. 11:22
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши вище наведений запит Східного офісу Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі колишньої сільської ради за адресою: с.Смереково, вул. Мореки, 99 Ужгородського району, Закарпатської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-016694-a) повідомляємо наступне. 1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості здійснено на підставі Відомості обсягів робіт, проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт від ТзОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» від 19 жовтня 2023 року № 44754, назва об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі колишньої сільської ради за адресою: с.Смереково, вул. Мореки, 99 Ужгородського району, Закарпатської області» Дубриницької сільської ради, з метою покращення умов надання адміністративних послуг жителям гірського населеного пункту та умов праці спеціаліста ЦНАПу (віддалене робоче місце). Дах будівлі знаходився у стані, який загрожував життю та безпеці відвідувачам та працівникам.підтвердження інформації надаємо: зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, відомість обсягів робіт та експертний звіт (позитивний) від ТзОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» від 19 жовтня 2023 року № 44754. 2. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на підставі Відомості обсягів робіт та Зведеного кошторисного розрахунку, очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі 3-х комерційних пропозицій. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповівдно до Статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закукпівля без використання електронної системи, якою є закупівля UA-2023-11-16-016694-a не є закупівлею в розумінні Закону, відповідно у замовника відсутній обов’язок розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів). 3. Відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Постанова 1178) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Враховуючи те, що очікувана вартість закупівлі є меншою ніж 1,5 млн. гривень, Замовником здійснено таку закупівлю без використання електронної системи закупівель із внесенням інформації про таку закупівлю до річного плану та оприлюденно відповідно до 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю. 4 . Вибір виконавця робіт за вказаною закупівлею обрано за єдиним ціновим критерієм згідно запропонованої найменшої ціни. Відповідно до отриманих комерційних пропозицій найбільш економічно вигідну пропозицію надав ФОП Базюк Володимир Федорович (код 2224803133), з яким і було укладено договір без використання електронної системи закупівель (комерційні пропозиції надаються). 5. Надаємо файл - сканований Договір підряду №б/н від 16.11.2023 року.
Розглянувши вище наведений запит Східного офісу Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі колишньої сільської ради за адресою: с.Смереково, вул. Мореки, 99 Ужгородського району, Закарпатської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-016694-a) повідомляємо наступне. 1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості здійснено на підставі Відомості обсягів робіт, проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт від ТзОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» від 19 жовтня 2023 року № 44754, назва об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі колишньої сільської ради за адресою: с.Смереково, вул. Мореки, 99 Ужгородського району, Закарпатської області» Дубриницької сільської ради, з метою покращення умов надання адміністративних послуг жителям гірського населеного пункту та умов праці спеціаліста ЦНАПу (віддалене робоче місце). Дах будівлі знаходився у стані, який загрожував життю та безпеці відвідувачам та працівникам.підтвердження інформації надаємо: зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, відомість обсягів робіт та експертний звіт (позитивний) від ТзОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» від 19 жовтня 2023 року № 44754. 2. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на підставі Відомості обсягів робіт та Зведеного кошторисного розрахунку, очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі 3-х комерційних пропозицій. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповівдно до Статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закукпівля без використання електронної системи, якою є закупівля UA-2023-11-16-016694-a не є закупівлею в розумінні Закону, відповідно у замовника відсутній обов’язок розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів). 3. Відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Постанова 1178) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Враховуючи те, що очікувана вартість закупівлі є меншою ніж 1,5 млн. гривень, Замовником здійснено таку закупівлю без використання електронної системи закупівель із внесенням інформації про таку закупівлю до річного плану та оприлюденно відповідно до 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю. 4 . Вибір виконавця робіт за вказаною закупівлею обрано за єдиним ціновим критерієм згідно запропонованої найменшої ціни. Відповідно до отриманих комерційних пропозицій найбільш економічно вигідну пропозицію надав ФОП Базюк Володимир Федорович (код 2224803133), з яким і було укладено договір без використання електронної системи закупівель (комерційні пропозиції надаються). 5. Надаємо файл - сканований Договір підряду №б/н від 16.11.2023 року.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши запит № 2 Східного офісу Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі колишньої сільської ради за адресою: с.Смереково, вул. Мореки, 99 Ужгородського району, Закарпатської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-016694-a) повідомляємо наступне. 1. На виконання вимог запиту пункту №1 надаємо копію внесених змін до Договору (Додаткова угода № 2). При цьому, Дубриницька сільська рада повідомляє, що зобов’язується в подальшому не допускати порушень законодавства під час укладання договорів при проведенні закупівель, в тому числі відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону, а також статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 №668, пунктів 3 та 17 постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. На виконання вимог запиту пункту №2 надсилаємо календарний план фінансування виконання робіт. Крім цього, надсилаємо Додаткову угоду № 1, так як Договір підряду було продовжено на 2024 рік. Уповноваженою особою було оприлюднено скановану Додаткову угоду на майданчику, у зв’язку з тим, що по даній закупівлі проводиться моніторинг.
Розглянувши запит № 2 Східного офісу Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі колишньої сільської ради за адресою: с.Смереково, вул. Мореки, 99 Ужгородського району, Закарпатської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-016694-a) повідомляємо наступне. 1. На виконання вимог запиту пункту №1 надаємо копію внесених змін до Договору (Додаткова угода № 2). При цьому, Дубриницька сільська рада повідомляє, що зобов’язується в подальшому не допускати порушень законодавства під час укладання договорів при проведенні закупівель, в тому числі відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону, а також статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 №668, пунктів 3 та 17 постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. На виконання вимог запиту пункту №2 надсилаємо календарний план фінансування виконання робіт. Крім цього, надсилаємо Додаткову угоду № 1, так як Договір підряду було продовжено на 2024 рік. Уповноваженою особою було оприлюднено скановану Додаткову угоду на майданчику, у зв’язку з тим, що по даній закупівлі проводиться моніторинг.
інформація по висновку
Інформація про усунення порушень