0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 432 600.00 UAH
Замовник
Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 груд. 16:43
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Усунуто
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Відповідно до ч. 1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). В силу вказаних норм, а також інших положень чинного законодавства України в сфері публічних закупівель технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі визначаються замовником самостійно, виходячи з фактичної необхідності та потреб, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Так, підставою для визначення технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, а також визначення специфікації необхідних робіт та послуг став робочий проект поточний ремонт (заміна вікон) КУ «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Комерційна, 2, м. Житомир. Вказаний вище проект містить у собі перелік необхідних робіт та матеріалів. Крім того, вказаний вище робочий проект містить у собі кошторисну документацію з вартості проведення зазначеного ремонту, яка становить 1 476 922,00 грн. Як вбачається з кошторисної документації, при визначені очікуваної вартості закупівлі були використані збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр; Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб; Будівельні матеріали, вироби і конструкції; Перевезення ґрунту і сміття; Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Мінрегіонбуду України. Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва. Вказана вище кошторисна документація успішно пройшла експертну оцінку від ДП «Укрдержбудекспертиза» в Житомирській області, що свідчить про її обґрунтованість. 2. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником». Враховуючи викладене вище, просимо надати документальне підтвердження проведення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Комунальною установою «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Положеннями пп.4 п.13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Так, під час підготовки приміщення до зимового періоду було виявлено критичний стан вікон будівлі, який був спричинений зовнішніми факторами та віком віконних конструкцій, та який унеможливлював нормальне функціонування приміщення у зимній період, належне зберігання та обслуговування матеріальних цінностей державного резерву мобілізаційного призначення, препаратів замісної підтримувальної терапії для лікування осіб Житомирської області із психічними та поведінковими розладами, внаслідок вживання опіоїдів, лікарських засобів та медичних виробів обласних лікувальних закладів, які знаходяться на відповідальному зберіганні в аптечному складі №1 Комунальної установи «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради, у тому числі, вакцин для проведення імунопрофілактики. Перебування працівників замовника у приміщенні за вказаних обставин також не відповідало вимогам чинного законодавства України у сфері безпеки праці. Як вбачається з акту обстеження були виявлені наступні дефекти: - дерев’яні рами розсохлись та потріскали, не відповідають нормативним показникам по теплопровідності; - приведений опір теплопередачі світлопрозорих конструкцій не відповідає вимогам ДБН В.2.6-31:2016; - віконне скло побите та потребує заміни; - віконні блоки потріскалися та потребують заміни; - віконні блоки є нестійкими, існує ймовірність їх падіння, що може завдати шкоди життю та здоров’ю людей, а також майну; - вбачається корозія металевих решіток; - наявні решітки на вікнах знаходяться в критичному стані, існує загроза їх падіння; - через недостатню герметичність віконних конструкцій вбачається корозія стін будівлі через вплив води, снігу та вітру, що може мати негативні наслідки для несучої спроможності стін та віконних блоків. Так, зволікання з проведенням конструктивних змін оболонки будівлі, а саме заміни вікон та віконних блоків, проведення ремонту віконних укосів та встановлення зливів, могло викликати порушення умов утримання та зберігання виробів медичного призначення, що, як наслідок, могло призвести до їх псування та непридатності. На виконання наказу МОЗ України від 28.03.2020 №722, відповідно до наказу УОЗ ОДА від 06.04.2020 року №496 «Про визначення КУ «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради відповідальною установою за одержання лікарських засобів, виробів медичного призначення та медичного обладнання для надання медичної допомоги хворим на гостру респіраторну хворобу COVID-19» База забезпечує отримання, облік, зберігання та відпуск лікарських засобів, виробів медичного призначення та медичного обладнання, що закуповуються за кошти резервного фонду обласного бюджету, за кошти інших не заборонених законом джерел. Також відповідно ст. 43 Конституції України кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Стаття 13 ЗУ «Про охорону праці» передбачає, що роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Аналогічні положення містяться і в ст. 153 Кодексу законів про працю України. Показники мікроклімату, у тому числі температурного режиму, регулюють такі нормативні акти як СНиП 2.04.05-91 «Опалення, вентиляція та кондиціонування»; Державні санітарні норми та правила «Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу», затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.04.2014р. № 248; «Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень ДСН 3.3.6.042-99», затверджені постановою головного державного санітарного лікаря України від 01.12.1999р. № 42. Санітарні норми виробничого мікроклімату встановлюють оптимальні та допустимі параметри для робочої зони виробничих приміщень з урахуванням важкості роботи та пори року. Оптимальні параметри метеорологічних умов поширюються на всю робочу зону виробничих приміщень без розмежування на робочі місця. Допустимі нормативи макроклімату встановлюються тоді, коли з технологічних чи техніко-економічних причин забезпечити оптимальні умови неможливо. Унаслідок переохолодження та зниження загальної опірності організму можуть розвиватися, насамперед, судинні порушення, що характеризуються ознобом, ураженням відкритих ділянок шкіри (припухлістю із синюшним відтінком) зі зменшенням її чутливості. Тривала дія холоду часто спричиняє ураження периферичної нервової системи (проявляються невралгією, невритами, радикулітами), захворювання на суглобову і м’язову форми ревматизму, міалгію, міозит, ендартеріїт, асептичне та інфекційне запалення слизової оболонки дихальних шляхів, ангіну. З метою нормалізації несприятливих мікрокліматичних умов замовник закупівлі, як роботодавець, зобов’язаний здійснювати комплекс заходів та способів, які включають: будівельно-планувальні, організаційно-технологічні, санітарно-технічні та ін. заходи колективного захисту. При цьому, варто врахувати, що в осінньо-зимній період 2022-2023 років російська федерація завдавала важких ударів по енергетичній інфраструктурі України, які спричини дефіцит в енергопостачанні. Аналогічні удари очікувалися і в осінньо-зимній період 2023-2024 років, а тому належний технічний стан приміщень має важливе значення для дотримання температурних режимів, оскільки компенсувати втрати тепла шляхом застосування електричних обігрівачів могло стати неможливим. Таким чином, враховуючи виявлений восени 2023 року критичний стан віконних конструкцій та з метою забезпечення належного температурного режиму для зберігання лікарських засобів та препаратів, а також безпечних умов праці працівників замовника, виникла нагальна необхідність в проведенні ремонтних робіт, заміні вікон. При цьому, для проведення відповідних ремонтних робіт було необхідним розробити робочий проект та кошторисну документацію до нього, а також пройти відповідну експертизу. З причин, що не залежать від замовника закупівлі, а саме з причин відсутності фінансування, відбулася затримка з розробки відповідного проекту та проходження експертизи кошторисною документацію, що мало наслідком виникнення нагальної необхідності в прискорені проведення ремонтних робіт та укладанні договору без застосування відкритих торгів та/або шляхом використання електронного каталогу, оскільки було неможливо дотриматися строків проведення торгів. Варто також зауважити, що проведення закупівлі з використанням електронної системи було неможливим також і через закінчення бюджетного року, що мало наслідком відсутність бюджетних асигнувань за даним напрямком. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" (код ЄДРПОУ 34788625), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 24.11.2023 № 17/11-23 без використання електронної системи закупівель? Для визначення надавача відповідних послуг була використана інформація та критерії з відкритих джерел, у тому числі щодо досвіду надання відповідних послуг та виконання робіт, відгуки інших замовників, репутація на відповідному ринку, запропонована цінова пропозиція та інші умови щодо надання відповідних послуг. Просимо звернути увагу, що ціна укладеного договору є нижчою ніж проектна вартість ремонтних робіт відповідно до кошторисної документації, що свідчить про економію бюджетних коштів на даній закупівлі. За результатами акумулювання відповідної інформації, її аналізу та опрацювання, у якості надавача послуг було обране ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" (код ЄДРПОУ 34788625). Вказане підприємство має значний досвід виконання договорів з ремонтних робіт, що також підтверджується і даними веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro». При цьому, варто врахувати, що договір про закупівлю не передбачає авансування робіт, а оплата наданих послуг здійснюється на умовах 100 % після сплати. Так, виконавець послуг має право на отримання оплати за договором лише після якісного та належного виконання своїх зобов’язань, що має бути підтверджене актом наданих послуг, як це передбачено п. 4.1., 4.2. договору про закупівлю. 4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 24.11.2023 № 17/11-23 з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (акти, накладні, платіжні доручення, тощо). Повідомляємо, що договір 17/11-23 про закупівлю послуг за державні кошти від 24. 11.2023 року, укладений з ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" (код ЄДРПОУ 34788625), був виконаний у повному обсязі, що підтверджується Актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт від 21 грудня 2023 року та іншими доданими документами.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Відповідно до ч. 1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). В силу вказаних норм, а також інших положень чинного законодавства України в сфері публічних закупівель технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі визначаються замовником самостійно, виходячи з фактичної необхідності та потреб, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Так, підставою для визначення технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, а також визначення специфікації необхідних робіт та послуг став робочий проект поточний ремонт (заміна вікон) КУ «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Комерційна, 2, м. Житомир. Вказаний вище проект містить у собі перелік необхідних робіт та матеріалів. Крім того, вказаний вище робочий проект містить у собі кошторисну документацію з вартості проведення зазначеного ремонту, яка становить 1 476 922,00 грн. Як вбачається з кошторисної документації, при визначені очікуваної вартості закупівлі були використані збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр; Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб; Будівельні матеріали, вироби і конструкції; Перевезення ґрунту і сміття; Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Мінрегіонбуду України. Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва. Вказана вище кошторисна документація успішно пройшла експертну оцінку від ДП «Укрдержбудекспертиза» в Житомирській області, що свідчить про її обґрунтованість. 2. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником». Враховуючи викладене вище, просимо надати документальне підтвердження проведення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Комунальною установою «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Положеннями пп.4 п.13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Так, під час підготовки приміщення до зимового періоду було виявлено критичний стан вікон будівлі, який був спричинений зовнішніми факторами та віком віконних конструкцій, та який унеможливлював нормальне функціонування приміщення у зимній період, належне зберігання та обслуговування матеріальних цінностей державного резерву мобілізаційного призначення, препаратів замісної підтримувальної терапії для лікування осіб Житомирської області із психічними та поведінковими розладами, внаслідок вживання опіоїдів, лікарських засобів та медичних виробів обласних лікувальних закладів, які знаходяться на відповідальному зберіганні в аптечному складі №1 Комунальної установи «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради, у тому числі, вакцин для проведення імунопрофілактики. Перебування працівників замовника у приміщенні за вказаних обставин також не відповідало вимогам чинного законодавства України у сфері безпеки праці. Як вбачається з акту обстеження були виявлені наступні дефекти: - дерев’яні рами розсохлись та потріскали, не відповідають нормативним показникам по теплопровідності; - приведений опір теплопередачі світлопрозорих конструкцій не відповідає вимогам ДБН В.2.6-31:2016; - віконне скло побите та потребує заміни; - віконні блоки потріскалися та потребують заміни; - віконні блоки є нестійкими, існує ймовірність їх падіння, що може завдати шкоди життю та здоров’ю людей, а також майну; - вбачається корозія металевих решіток; - наявні решітки на вікнах знаходяться в критичному стані, існує загроза їх падіння; - через недостатню герметичність віконних конструкцій вбачається корозія стін будівлі через вплив води, снігу та вітру, що може мати негативні наслідки для несучої спроможності стін та віконних блоків. Так, зволікання з проведенням конструктивних змін оболонки будівлі, а саме заміни вікон та віконних блоків, проведення ремонту віконних укосів та встановлення зливів, могло викликати порушення умов утримання та зберігання виробів медичного призначення, що, як наслідок, могло призвести до їх псування та непридатності. На виконання наказу МОЗ України від 28.03.2020 №722, відповідно до наказу УОЗ ОДА від 06.04.2020 року №496 «Про визначення КУ «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради відповідальною установою за одержання лікарських засобів, виробів медичного призначення та медичного обладнання для надання медичної допомоги хворим на гостру респіраторну хворобу COVID-19» База забезпечує отримання, облік, зберігання та відпуск лікарських засобів, виробів медичного призначення та медичного обладнання, що закуповуються за кошти резервного фонду обласного бюджету, за кошти інших не заборонених законом джерел. Також відповідно ст. 43 Конституції України кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Стаття 13 ЗУ «Про охорону праці» передбачає, що роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Аналогічні положення містяться і в ст. 153 Кодексу законів про працю України. Показники мікроклімату, у тому числі температурного режиму, регулюють такі нормативні акти як СНиП 2.04.05-91 «Опалення, вентиляція та кондиціонування»; Державні санітарні норми та правила «Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу», затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.04.2014р. № 248; «Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень ДСН 3.3.6.042-99», затверджені постановою головного державного санітарного лікаря України від 01.12.1999р. № 42. Санітарні норми виробничого мікроклімату встановлюють оптимальні та допустимі параметри для робочої зони виробничих приміщень з урахуванням важкості роботи та пори року. Оптимальні параметри метеорологічних умов поширюються на всю робочу зону виробничих приміщень без розмежування на робочі місця. Допустимі нормативи макроклімату встановлюються тоді, коли з технологічних чи техніко-економічних причин забезпечити оптимальні умови неможливо. Унаслідок переохолодження та зниження загальної опірності організму можуть розвиватися, насамперед, судинні порушення, що характеризуються ознобом, ураженням відкритих ділянок шкіри (припухлістю із синюшним відтінком) зі зменшенням її чутливості. Тривала дія холоду часто спричиняє ураження периферичної нервової системи (проявляються невралгією, невритами, радикулітами), захворювання на суглобову і м’язову форми ревматизму, міалгію, міозит, ендартеріїт, асептичне та інфекційне запалення слизової оболонки дихальних шляхів, ангіну. З метою нормалізації несприятливих мікрокліматичних умов замовник закупівлі, як роботодавець, зобов’язаний здійснювати комплекс заходів та способів, які включають: будівельно-планувальні, організаційно-технологічні, санітарно-технічні та ін. заходи колективного захисту. При цьому, варто врахувати, що в осінньо-зимній період 2022-2023 років російська федерація завдавала важких ударів по енергетичній інфраструктурі України, які спричини дефіцит в енергопостачанні. Аналогічні удари очікувалися і в осінньо-зимній період 2023-2024 років, а тому належний технічний стан приміщень має важливе значення для дотримання температурних режимів, оскільки компенсувати втрати тепла шляхом застосування електричних обігрівачів могло стати неможливим. Таким чином, враховуючи виявлений восени 2023 року критичний стан віконних конструкцій та з метою забезпечення належного температурного режиму для зберігання лікарських засобів та препаратів, а також безпечних умов праці працівників замовника, виникла нагальна необхідність в проведенні ремонтних робіт, заміні вікон. При цьому, для проведення відповідних ремонтних робіт було необхідним розробити робочий проект та кошторисну документацію до нього, а також пройти відповідну експертизу. З причин, що не залежать від замовника закупівлі, а саме з причин відсутності фінансування, відбулася затримка з розробки відповідного проекту та проходження експертизи кошторисною документацію, що мало наслідком виникнення нагальної необхідності в прискорені проведення ремонтних робіт та укладанні договору без застосування відкритих торгів та/або шляхом використання електронного каталогу, оскільки було неможливо дотриматися строків проведення торгів. Варто також зауважити, що проведення закупівлі з використанням електронної системи було неможливим також і через закінчення бюджетного року, що мало наслідком відсутність бюджетних асигнувань за даним напрямком. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг з поточного ремонту, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" (код ЄДРПОУ 34788625), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 24.11.2023 № 17/11-23 без використання електронної системи закупівель? Для визначення надавача відповідних послуг була використана інформація та критерії з відкритих джерел, у тому числі щодо досвіду надання відповідних послуг та виконання робіт, відгуки інших замовників, репутація на відповідному ринку, запропонована цінова пропозиція та інші умови щодо надання відповідних послуг. Просимо звернути увагу, що ціна укладеного договору є нижчою ніж проектна вартість ремонтних робіт відповідно до кошторисної документації, що свідчить про економію бюджетних коштів на даній закупівлі. За результатами акумулювання відповідної інформації, її аналізу та опрацювання, у якості надавача послуг було обране ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" (код ЄДРПОУ 34788625). Вказане підприємство має значний досвід виконання договорів з ремонтних робіт, що також підтверджується і даними веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro». При цьому, варто врахувати, що договір про закупівлю не передбачає авансування робіт, а оплата наданих послуг здійснюється на умовах 100 % після сплати. Так, виконавець послуг має право на отримання оплати за договором лише після якісного та належного виконання своїх зобов’язань, що має бути підтверджене актом наданих послуг, як це передбачено п. 4.1., 4.2. договору про закупівлю. 4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 24.11.2023 № 17/11-23 з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (акти, накладні, платіжні доручення, тощо). Повідомляємо, що договір 17/11-23 про закупівлю послуг за державні кошти від 24. 11.2023 року, укладений з ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" (код ЄДРПОУ 34788625), був виконаний у повному обсязі, що підтверджується Актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт від 21 грудня 2023 року та іншими доданими документами.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
За результатами розгляду інформаційного запиту від 15.01.2024 року, повідомляємо наступне. Розпорядче рішення у здійсненні закупівлі по предмету закупівлі із поточного ремонту (заміна вікон) КУ «База спеціального медичного постачання» ЖОР за адресою: вул. Комерційна,2 м. Житомир на підставі п.п.4 п.13 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178, було затверджено заступником директора КУ «База спеціального медичного постачання» ЖОР Косатим Б.В., який має право першого підпису у разі відсутності директора. Також звертаємо увагу, що Черниш О.К. із 31.12.2021 призначено уповноваженою особою із закупівель, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель згідно із Законом.
За результатами розгляду інформаційного запиту від 15.01.2024 року, повідомляємо наступне. Розпорядче рішення у здійсненні закупівлі по предмету закупівлі із поточного ремонту (заміна вікон) КУ «База спеціального медичного постачання» ЖОР за адресою: вул. Комерційна,2 м. Житомир на підставі п.п.4 п.13 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178, було затверджено заступником директора КУ «База спеціального медичного постачання» ЖОР Косатим Б.В., який має право першого підпису у разі відсутності директора. Також звертаємо увагу, що Черниш О.К. із 31.12.2021 призначено уповноваженою особою із закупівель, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель згідно із Законом.
Інформація про усунення порушень