0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Українська Визвольна Війна
Очікувана вартість
1 464 595.06 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 10 січ. 09:57
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Відповідно до пункту 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. За результатами проведення даної закупівлі укладено договір № 342-2023/вс, строк дії якого по 31.12.2024. Зазначена інформація відображена в електронній системі закупівель шляхом оприлюднення звіту про укладений договір відповідно до вимог чинного законодавства. Відповідно до додаткової угоди № 2 до договору № 342-2023/вс строк дії договору змінено до 31.12.2023, у зв’язку з наявністю всього обсягу фінансування та повного виконання робіт. Відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), у разі здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовник вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Чинними нормативно-правовими актами не передбачено оприлюднення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до нього та звіту про виконання договору про закупівлю, який укладений відповідно до п. 11 Особливостей. Враховуючи викладене вище зазначаємо, що проведення моніторингу договору, строк дії якого завершено, суперечить пункту 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже розпочатий моніторинг повинен бути припинений або скасований.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 18.12.2023 оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-012736-a. Згідно з інформацією зазначеною у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 29.03.2024, строк виконання договору до 31 грудня 2024 року. При цьому в електронній системі Prozorro відсутня інформація щодо стану виконання договору. Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. З урахуванням зазначеного, враховуючи вимоги пункту 23 Особливостей, яким передбачено, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі»”, наказом начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 09.01.2024 № 3-З прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-18-012736-a.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
В межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №50, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Котляревського, 3а" (коригування) код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-012736-a) повідомляємо, що у зв’язку з виникненням додаткових робіт було проведено коригування проектно-кошторисної документації (підтвердні документи додаємо). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі визначалися Замовником на підставі відкоригованої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законом порядку. На підтвердження зазначеної інформації надаємо відповідні документи. Щодо вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що зазначена норма, в редакції чинній на день укладення договору, викладена наступним чином: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Виходячи з зазначеного законодавець чітко визначив випадки, коли Замовниками оприлюднюється зазначене вище обґрунтування – виключно у випадку проведення конкурентної процедури закупівлі або переговорної процедури закупівлі. Наразі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області проводиться моніторинг закупівлі, що здійснена без використання електронної системи закупівель. Виходячи з зазначеного повідомляємо, що закупівля "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №50, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Котляревського, 3а" (коригування), інформацію за якою опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-012736-a не є закупівлею, на яку розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а отже Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті не оприлюднювалося. Щодо обрання ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХБУД» (код ЄДРПОУ 30731679) виконавцем робіт повідомляємо наступне: з огляду на позитивну співпрацю Замовника з ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХБУД», як з виконавцем робіт на інших об’єктах, таких як "Капітальний ремонт будівлі закладу дошкільної освіти №58 «Лісова казка» Чернігівської міської ради, Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Орловська, 2-б (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)" (Коригування), "Капітальний ремонт будівлі та прилеглої території Чернігівського дошкільного навчального закладу № 73 Чернігівської міської ради у м. Чернігові по проспекту Левка Лук'яненка, 52 (усунення аварій у бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок військової агресії російської федерації)", «Поточний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №74, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Доценка, 20», "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №50, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Котляревського, 3а" та якісне виконання ними робіт без порушення строків їх виконання, для повного завершення об’єкту "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №50, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Котляревського, 3а" (коригування) було обрано саме згадану вище організацію. Укладений договір від 18.12.2023 № 342-2023/вс з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього та документ щодо стану його виконання (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) надаємо згідно додатку. Додатково зазначаємо, що всі зобов’язання по договору виконані в повному обсязі, строк дії договору завершений 31.12.2023. Додаток: Файл № 1 – протокол виїздної технічної наради, дефектний акт, завдання на проектування; Файл № 2 – позитивний експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок; Файл № 3 – локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; Файл № 4 – договір від 18.12.2023 № 342-2023/вс з додатками та додатковими угодами; Файл № 5 - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати.
В межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №50, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Котляревського, 3а" (коригування) код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-012736-a) повідомляємо, що у зв’язку з виникненням додаткових робіт було проведено коригування проектно-кошторисної документації (підтвердні документи додаємо). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі визначалися Замовником на підставі відкоригованої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законом порядку. На підтвердження зазначеної інформації надаємо відповідні документи. Щодо вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що зазначена норма, в редакції чинній на день укладення договору, викладена наступним чином: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Виходячи з зазначеного законодавець чітко визначив випадки, коли Замовниками оприлюднюється зазначене вище обґрунтування – виключно у випадку проведення конкурентної процедури закупівлі або переговорної процедури закупівлі. Наразі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області проводиться моніторинг закупівлі, що здійснена без використання електронної системи закупівель. Виходячи з зазначеного повідомляємо, що закупівля "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №50, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Котляревського, 3а" (коригування), інформацію за якою опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-012736-a не є закупівлею, на яку розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а отже Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті не оприлюднювалося. Щодо обрання ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХБУД» (код ЄДРПОУ 30731679) виконавцем робіт повідомляємо наступне: з огляду на позитивну співпрацю Замовника з ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХБУД», як з виконавцем робіт на інших об’єктах, таких як "Капітальний ремонт будівлі закладу дошкільної освіти №58 «Лісова казка» Чернігівської міської ради, Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Орловська, 2-б (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)" (Коригування), "Капітальний ремонт будівлі та прилеглої території Чернігівського дошкільного навчального закладу № 73 Чернігівської міської ради у м. Чернігові по проспекту Левка Лук'яненка, 52 (усунення аварій у бюджетному закладі, пошкодженому внаслідок військової агресії російської федерації)", «Поточний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №74, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Доценка, 20», "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №50, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Котляревського, 3а" та якісне виконання ними робіт без порушення строків їх виконання, для повного завершення об’єкту "Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі з облаштуванням санвузла для споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) у закладі дошкільної освіти №50, який розташований за адресою: м. Чернігів, вул. Котляревського, 3а" (коригування) було обрано саме згадану вище організацію. Укладений договір від 18.12.2023 № 342-2023/вс з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього та документ щодо стану його виконання (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) надаємо згідно додатку. Додатково зазначаємо, що всі зобов’язання по договору виконані в повному обсязі, строк дії договору завершений 31.12.2023. Додаток: Файл № 1 – протокол виїздної технічної наради, дефектний акт, завдання на проектування; Файл № 2 – позитивний експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок; Файл № 3 – локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; Файл № 4 – договір від 18.12.2023 № 342-2023/вс з додатками та додатковими угодами; Файл № 5 - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати.