0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 507 229.82 UAH
Замовник
Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 15 січ. 15:45
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит Східного офісу Держаудитслужби надаємо наступні пояснення: По першому запитанню: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі З метою забезпечення виконання завдань у сфері житлово-комунального господарства та капітального будівництва, покладених на управління інфраструктури у 2023 році є потреба виконати Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади. Заходи з проведення поточного ремонту пішохідних доріжок визначені міською Програмою безпеки дорожнього руху та безпеки громадян у Володимир – Волинській міській територіальній громаді на 2021-2023 роки, яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2020 року № 2/5 (із змінами і доповненнями). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади», розробленої ФОП Гедз А.М. (скановані копії дефектного акту, локального кошторису на будівельні роботи додаються). 2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (в тому числі очікуваної вартості, зазначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) – закупівлі за номерами UA-2023-10-16-008281-a та UA-2023-10-24-013972-a). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (з врахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178), замовником враховувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Очікувана вартість предмета закупівлі послуг - Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-12-18-000730-a) визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації – робочого проекту (розробник – ФОП Гедз А.М). Очікувана вартість предмета закупівлі (в тому числі очікуваної вартості, зазначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) – закупівлі за номерами UA-2023-10-16-008281-a та UA-2023-10-24-013972-a) - 2 531 802,00 грн. При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2 628 419,00 грн., у тому числі: будівельні роботи – 2 403 553,20 грн.; інші витрати – 128 248,80 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. (сканована копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додається) 3. Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення передбачений рішенням Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами відповідно до рішення від 03.03.2023 № 21/34, що додається). З повним текстом рішення Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами та доповненнями) можна ознайомитися за посиланням: https://volodymyrrada.gov.ua/miskyj-byudzhet/miskyj-byudzhet-volodymyra-volynskogo/ 4. Фактичний розмір вартості предмета закупівлі (сума договору про закупівлю), його обґрунтування. Сума договору про закупівлю послуг на поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади, укладеного між управлінням інфраструктури та надавачем (виконавцем) послуг – ПП «РОСТРАНС» від 14 грудня 2023 № 420 становить 2 507 229,82 грн з ПДВ. На виконання вимог пп. 6 п. 13 Особливостей сума договору про закупівлю від 14.12.2023 № 420 не перевищує очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Враховуючи те, що закупівля зазначених послуг здійснювалася без застосування відкритих торгів, фактична вартість предмета закупівлі визначена на підставі договірної ціни згідно розрахунків ПП «РОСТРАНС». Сума (ціна) договору про надання послуг – це договірна ціна на весь обсяг послуг, за яку виконавець згоден надати послуги, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю, податків і зборів, що сплачуються або повинні бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, передбачених для предмету закупівлі даного виду послуг, тощо. Ціна розрахована відповідно до Національних стандартів України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та Відомчих будівельних норм, із урахуванням змін та доповнень, тощо. Крім того, договірна ціна розрахована по об’єкту в цілому, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них. По другому запитанню: Враховуючи пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Володимирської міської ради (офіційний сайт засновника управління інфраструктури, оскільки власний веб-сайт управління відсутній) в підрозділі «Публічні закупівлі» розділу «Бізнес» за посиланням: https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ в рубриці «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі» 2023 рік (файл https://volodymyrrada.gov.ua/wp-content/uploads/2024/01/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivel-rozmiru-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-pishohidni-dorizhky-kladovyshhe.docx ). По третьому запитанню: 1. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. 2. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради, як Замовником 16.10.2023 року було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, на закупівлю послуг - Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») за номером в електронній системі закупівель UA-2023-10-16-008281-a. 24.10.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником відкриті торги за номером UA-2023-10-16-008281-a автоматично були відмінені електронною системою закупівель відповідно до пп 2 п. 51 Особливостей, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-16-008281-a (додається). Замовником повторно 24.10.2023 року було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, на закупівлю послуг - Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») за номером в електронній системі закупівель UA-2023-10-24-013972-a, яка автоматично відмінена електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-24-013972-a від 02.11.2023 (додається). Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні підстави для здійснення закупівлі за предметом: Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), очікуваною вартістю 2 507 229,82 грн. (два мільйони п’ятсот сім тисяч двісті двадцять дев’ять гривень 82 коп.) з ПДВ, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування процедури відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей. Крім того, замовником при укладені договору від 14.12.2023 № 420 враховані умови про те, що технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником при проведені процедур закупівель: UA-2023-10-16-008281-a, UA-2023-10-24-013972-a, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції. На виконання вимог пункту 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункт, замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, разом із договором про закупівлю та додатками до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. 3. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування пп 6 п. 13 Особливостей: 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-16-008281-a від 24.10.2023, яка не відбулася (додається на 2 арк в 1 прим); 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-24-013972-a від 02.11.2023, яка не відбулася(додається на 2 арк в 1 прим). Щодо четвертого запитання: Після автоматичної відміни відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) (UA-2023-10-24-013972-a), з метою визначення надавача (виконавця) послуг Замовником були проведені усні переговори з виконавцями, які якісно і своєчасно надають Володимир-Волинській міській територіальній громаді послуги з поточного ремонту дворів, вулиць, проїздів тощо протягом 2022-2023 років. За результатами переговорів досягнуто домовленостей про укладення між управлінням інфраструктури та ПП «РОСТРАНС» договору про закупівлю послуг з поточного ремонту пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади, без застосування процедури відкритих торгів на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей. При цьому було враховано відповідність надавача (виконавця) послуг – ПП «РОСТРАНС» кваліфікаційним вимогам замовника, а саме: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником враховано позитивний досвід якісного і своєчасного виконання ПП «РОСТРАНС» аналогічних послуг безпосередньо у місті Володимир у 2023 році, а також позитивні відгуки інших замовників. Крім того, ПП «РОСТРАНС» були надані розрахунки договірної ціни у відповідності до технічної специфікації, що була визначена Замовником при проведені процедур закупівель: UA-2023-10-16-008281-a, UA-2023-10-24-013972-a, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції. До пояснення додаються скановані копії: 1. Дефектний акт на поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади, затверджений 11.10.2023 року; 2. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01; 3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади), затверджений наказом по управлінню інфраструктури № 57 від 12.10.2023 р; 4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади). 5. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-16-008281-a від 24.10.2023, яка не відбулася; 6. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-24-013972-a від 02.11.2023, яка не відбулася; 7. Обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей; 8. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 № 295. 9. Рішення Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (без додатків); 10. Рішення Володимирської міської ради від 03.03.2023 № 21/34 «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 року №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік»» з додатками. Додатково надаємо копії тендерної документації на закупівлю послуг, що були затверджені та оприлюднені Замовником при проведені процедур закупівель: UA-2023-10-16-008281-a, UA-2023-10-24-013972-a, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції.
На запит Східного офісу Держаудитслужби надаємо наступні пояснення: По першому запитанню: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі З метою забезпечення виконання завдань у сфері житлово-комунального господарства та капітального будівництва, покладених на управління інфраструктури у 2023 році є потреба виконати Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади. Заходи з проведення поточного ремонту пішохідних доріжок визначені міською Програмою безпеки дорожнього руху та безпеки громадян у Володимир – Волинській міській територіальній громаді на 2021-2023 роки, яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2020 року № 2/5 (із змінами і доповненнями). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади», розробленої ФОП Гедз А.М. (скановані копії дефектного акту, локального кошторису на будівельні роботи додаються). 2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (в тому числі очікуваної вартості, зазначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) – закупівлі за номерами UA-2023-10-16-008281-a та UA-2023-10-24-013972-a). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (з врахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178), замовником враховувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Очікувана вартість предмета закупівлі послуг - Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-12-18-000730-a) визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації – робочого проекту (розробник – ФОП Гедз А.М). Очікувана вартість предмета закупівлі (в тому числі очікуваної вартості, зазначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) – закупівлі за номерами UA-2023-10-16-008281-a та UA-2023-10-24-013972-a) - 2 531 802,00 грн. При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2 628 419,00 грн., у тому числі: будівельні роботи – 2 403 553,20 грн.; інші витрати – 128 248,80 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. (сканована копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додається) 3. Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення передбачений рішенням Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами відповідно до рішення від 03.03.2023 № 21/34, що додається). З повним текстом рішення Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами та доповненнями) можна ознайомитися за посиланням: https://volodymyrrada.gov.ua/miskyj-byudzhet/miskyj-byudzhet-volodymyra-volynskogo/ 4. Фактичний розмір вартості предмета закупівлі (сума договору про закупівлю), його обґрунтування. Сума договору про закупівлю послуг на поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади, укладеного між управлінням інфраструктури та надавачем (виконавцем) послуг – ПП «РОСТРАНС» від 14 грудня 2023 № 420 становить 2 507 229,82 грн з ПДВ. На виконання вимог пп. 6 п. 13 Особливостей сума договору про закупівлю від 14.12.2023 № 420 не перевищує очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Враховуючи те, що закупівля зазначених послуг здійснювалася без застосування відкритих торгів, фактична вартість предмета закупівлі визначена на підставі договірної ціни згідно розрахунків ПП «РОСТРАНС». Сума (ціна) договору про надання послуг – це договірна ціна на весь обсяг послуг, за яку виконавець згоден надати послуги, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю, податків і зборів, що сплачуються або повинні бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, передбачених для предмету закупівлі даного виду послуг, тощо. Ціна розрахована відповідно до Національних стандартів України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та Відомчих будівельних норм, із урахуванням змін та доповнень, тощо. Крім того, договірна ціна розрахована по об’єкту в цілому, виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них. По другому запитанню: Враховуючи пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Володимирської міської ради (офіційний сайт засновника управління інфраструктури, оскільки власний веб-сайт управління відсутній) в підрозділі «Публічні закупівлі» розділу «Бізнес» за посиланням: https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ в рубриці «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі» 2023 рік (файл https://volodymyrrada.gov.ua/wp-content/uploads/2024/01/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivel-rozmiru-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-pishohidni-dorizhky-kladovyshhe.docx ). По третьому запитанню: 1. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. 2. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Управлінням інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради, як Замовником 16.10.2023 року було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, на закупівлю послуг - Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») за номером в електронній системі закупівель UA-2023-10-16-008281-a. 24.10.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником відкриті торги за номером UA-2023-10-16-008281-a автоматично були відмінені електронною системою закупівель відповідно до пп 2 п. 51 Особливостей, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-16-008281-a (додається). Замовником повторно 24.10.2023 року було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, на закупівлю послуг - Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») за номером в електронній системі закупівель UA-2023-10-24-013972-a, яка автоматично відмінена електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-24-013972-a від 02.11.2023 (додається). Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні підстави для здійснення закупівлі за предметом: Поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), очікуваною вартістю 2 507 229,82 грн. (два мільйони п’ятсот сім тисяч двісті двадцять дев’ять гривень 82 коп.) з ПДВ, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування процедури відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей. Крім того, замовником при укладені договору від 14.12.2023 № 420 враховані умови про те, що технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником при проведені процедур закупівель: UA-2023-10-16-008281-a, UA-2023-10-24-013972-a, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції. На виконання вимог пункту 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункт, замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, разом із договором про закупівлю та додатками до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. 3. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування пп 6 п. 13 Особливостей: 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-16-008281-a від 24.10.2023, яка не відбулася (додається на 2 арк в 1 прим); 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-24-013972-a від 02.11.2023, яка не відбулася(додається на 2 арк в 1 прим). Щодо четвертого запитання: Після автоматичної відміни відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) (UA-2023-10-24-013972-a), з метою визначення надавача (виконавця) послуг Замовником були проведені усні переговори з виконавцями, які якісно і своєчасно надають Володимир-Волинській міській територіальній громаді послуги з поточного ремонту дворів, вулиць, проїздів тощо протягом 2022-2023 років. За результатами переговорів досягнуто домовленостей про укладення між управлінням інфраструктури та ПП «РОСТРАНС» договору про закупівлю послуг з поточного ремонту пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади, без застосування процедури відкритих торгів на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей. При цьому було враховано відповідність надавача (виконавця) послуг – ПП «РОСТРАНС» кваліфікаційним вимогам замовника, а саме: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником враховано позитивний досвід якісного і своєчасного виконання ПП «РОСТРАНС» аналогічних послуг безпосередньо у місті Володимир у 2023 році, а також позитивні відгуки інших замовників. Крім того, ПП «РОСТРАНС» були надані розрахунки договірної ціни у відповідності до технічної специфікації, що була визначена Замовником при проведені процедур закупівель: UA-2023-10-16-008281-a, UA-2023-10-24-013972-a, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції. До пояснення додаються скановані копії: 1. Дефектний акт на поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади, затверджений 11.10.2023 року; 2. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01; 3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади), затверджений наказом по управлінню інфраструктури № 57 від 12.10.2023 р; 4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (поточний ремонт пішохідних доріжок між секторами на Федорівському кладовищі Володимир-Волинської територіальної громади). 5. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-16-008281-a від 24.10.2023, яка не відбулася; 6. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-24-013972-a від 02.11.2023, яка не відбулася; 7. Обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей; 8. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 № 295. 9. Рішення Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (без додатків); 10. Рішення Володимирської міської ради від 03.03.2023 № 21/34 «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 року №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік»» з додатками. Додатково надаємо копії тендерної документації на закупівлю послуг, що були затверджені та оприлюднені Замовником при проведені процедур закупівель: UA-2023-10-16-008281-a, UA-2023-10-24-013972-a, які відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції.