0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 409 336.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 січ. 16:01
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ID: UA-2023-11-24-011632-a) надаємо наступні пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Дана закупівля проводилась за кошти місцевого бюджету (виділені КП «Полігон» відповідно до рішень Володимирської міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» та № 21/34 від 03.03.2023 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік»). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)», розробленої ФОП Гедз А.М., що отримала позитивну експертну оцінку (копії локальних кошторисів додаються). Очікувана вартість предмета закупівлі робіт «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації – робочого проекту (розробник – ФОП Гедз А.М). При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 3401112,00 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» та вартості раніше виконаних робіт зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ (скановані копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту додаються). 2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Комунальне підприємство «Полігон» створене міською радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади міста та виступає одержувачем бюджетних коштів та використовує вже розподілені грошові кошти. Оскільки КП «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось. Додатки: 1. Локальні кошториси на будівельні роботи № 01-01-01, № 02-01-01, № 07-01-01, № 07-01-02, № 07-01-03, № 07-02-01, № 07-03-01 та об’єктний кошторис № 07-01. 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва № 1, затверджений наказом № 94-од від 23.11.2023 р. 3. Експертний звіт № 445/03-0417/01-23 від 15 листопада 2023р.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ID: UA-2023-11-24-011632-a) надаємо наступні пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Дана закупівля проводилась за кошти місцевого бюджету (виділені КП «Полігон» відповідно до рішень Володимирської міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» та № 21/34 від 03.03.2023 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік»). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)», розробленої ФОП Гедз А.М., що отримала позитивну експертну оцінку (копії локальних кошторисів додаються). Очікувана вартість предмета закупівлі робіт «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації – робочого проекту (розробник – ФОП Гедз А.М). При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 3401112,00 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» та вартості раніше виконаних робіт зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ (скановані копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту додаються). 2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Комунальне підприємство «Полігон» створене міською радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади міста та виступає одержувачем бюджетних коштів та використовує вже розподілені грошові кошти. Оскільки КП «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось. Додатки: 1. Локальні кошториси на будівельні роботи № 01-01-01, № 02-01-01, № 07-01-01, № 07-01-02, № 07-01-03, № 07-02-01, № 07-03-01 та об’єктний кошторис № 07-01. 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва № 1, затверджений наказом № 94-од від 23.11.2023 р. 3. Експертний звіт № 445/03-0417/01-23 від 15 листопада 2023р.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ID: UA-2023-11-24-011632-a) надаємо наступні пояснення: 1. Відповідно до пункту 1 таблиці «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної документації повинні надати: Скановану копію/оригінал Статуту учасника (або іншого установчого документу) в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державної̈ реєстрації̈ на титульній̆ сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної̈ послуги). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, то він надає оригінал/копію рішення/протоколу засновників/учасників або виписку/витяг з рішення/протоколу засновників/учасників про прийняття рішення щодо ведення діяльності на підставі такого статуту (для учасників юридичних осіб). Учасником – ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надано сканований оригінал Статуту, затверджений рішенням засновника підприємства від 27.02.2019 № 1, який містить печатку і підпис приватного нотаріусу Володимир-Волинського районного нотаріального округу з відміткою реєстрації у реєстрі. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус. Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус. Враховуючи, що Статут наданий ПП «ЛІСКИ-БУД» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині реєстрації відповідно до чинного законодавства, адже Замовником не конкретизовано особливостей статусу такого реєстратора. Надання ПП «ЛІСКИ-БУД» Статуту з відміткою нотаріуса, який є також державним реєстратором в розумінні Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», повністю відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 2. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Особливостями визначено, що замовник розміщує вимогу щодо усунення учасником невідповідностей лише стосовно тих документів/інформації, подання яких було передбачено тендерною документацією. Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 28.11.2023 № 221 (файл «001Тендерна пропозиція.pdf») з власної ініціативи. Замовником у тендерній документації не вимагалося заповнення та подання окремого документа «Тендерна пропозиція». Враховуючи зазначене, підстав вимагати усунути невідповідності у замовника не було, оскільки подання учасником додаткових відомостей, які не вимагались, не є порушенням законодавства у сфері закупівель і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. 3. До проєкту договору про закупівлю включено випадок для внесення змін до істотних умов договору, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення» виходячи з наступного: На період дії правового режиму воєнного стану в Україні замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, проводять закупівлі відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. В свою чергу, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю можливо, якщо у договорі зазначено перелік таких змін. Відкоригувати договір з метою включення до нього переліку підстав для зміни істотних умов після підписання договору є неможливим. Отже, замовник в обов’язковому порядку зазначає повний перелік підстав для зміни істотних умов договору у проекті договору про закупівлю під час формування тендерної документації. Ні Законом, ні Особливостями не передбачена необхідність зазначення замовником в договорі окремих підстав для зміни його істотних умов, в залежності від того, що є предметом закупівлі товари, роботи чи послуги, а також не покладено обов’язок обирати необхідні підстави із визначеного переліку. Такої ж позиції дотримуються Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (інформація розміщена на ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37af139c-f359-4feb-8db5-6e8a9a67a547&lang=uk-UA&fbclid=IwAR2rFNG91iBWX9ncX6emG1GPeTV73H2uJqGfv0uCgWmW5KrDA6_c1eamAOg), а також Верховний Суд України (справа №280/1309/19, адміністративне провадження №К/9901/3150/20).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ID: UA-2023-11-24-011632-a) надаємо наступні пояснення: 1. Відповідно до пункту 1 таблиці «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної документації повинні надати: Скановану копію/оригінал Статуту учасника (або іншого установчого документу) в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державної̈ реєстрації̈ на титульній̆ сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної̈ послуги). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, то він надає оригінал/копію рішення/протоколу засновників/учасників або виписку/витяг з рішення/протоколу засновників/учасників про прийняття рішення щодо ведення діяльності на підставі такого статуту (для учасників юридичних осіб). Учасником – ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надано сканований оригінал Статуту, затверджений рішенням засновника підприємства від 27.02.2019 № 1, який містить печатку і підпис приватного нотаріусу Володимир-Волинського районного нотаріального округу з відміткою реєстрації у реєстрі. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус. Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус. Враховуючи, що Статут наданий ПП «ЛІСКИ-БУД» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині реєстрації відповідно до чинного законодавства, адже Замовником не конкретизовано особливостей статусу такого реєстратора. Надання ПП «ЛІСКИ-БУД» Статуту з відміткою нотаріуса, який є також державним реєстратором в розумінні Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», повністю відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 2. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Особливостями визначено, що замовник розміщує вимогу щодо усунення учасником невідповідностей лише стосовно тих документів/інформації, подання яких було передбачено тендерною документацією. Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 28.11.2023 № 221 (файл «001Тендерна пропозиція.pdf») з власної ініціативи. Замовником у тендерній документації не вимагалося заповнення та подання окремого документа «Тендерна пропозиція». Враховуючи зазначене, підстав вимагати усунути невідповідності у замовника не було, оскільки подання учасником додаткових відомостей, які не вимагались, не є порушенням законодавства у сфері закупівель і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. 3. До проєкту договору про закупівлю включено випадок для внесення змін до істотних умов договору, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення» виходячи з наступного: На період дії правового режиму воєнного стану в Україні замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, проводять закупівлі відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. В свою чергу, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю можливо, якщо у договорі зазначено перелік таких змін. Відкоригувати договір з метою включення до нього переліку підстав для зміни істотних умов після підписання договору є неможливим. Отже, замовник в обов’язковому порядку зазначає повний перелік підстав для зміни істотних умов договору у проекті договору про закупівлю під час формування тендерної документації. Ні Законом, ні Особливостями не передбачена необхідність зазначення замовником в договорі окремих підстав для зміни його істотних умов, в залежності від того, що є предметом закупівлі товари, роботи чи послуги, а також не покладено обов’язок обирати необхідні підстави із визначеного переліку. Такої ж позиції дотримуються Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (інформація розміщена на ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37af139c-f359-4feb-8db5-6e8a9a67a547&lang=uk-UA&fbclid=IwAR2rFNG91iBWX9ncX6emG1GPeTV73H2uJqGfv0uCgWmW5KrDA6_c1eamAOg), а також Верховний Суд України (справа №280/1309/19, адміністративне провадження №К/9901/3150/20).
Комунальним підприємством «Полігон» Володимирської міської ради розглянуто висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)». Особу, якою допущено порушення, притягнено до дисциплінарної відповідальності (скан-копія наказу додається).