0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 666 325.11 UAH
Замовник
Комунальна організація "Житлово-комунальна служба Ренійської міської ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 січ. 16:14
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальна організація «Житлово-комунальна служба Ренійської міської ради» Згідно запиту від 18.01.2024 ДАСУ по закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиць Лісова, Парашутистів, Українська, Дмитра Дорошенко, Миколи Гоголя та Івана Франка в м. Рені, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області» ID у Prozorro: UA-2023-11-23-016283-a щодо розпочатого моніторингу № UA-M-2024-01-15-000156 надаємо пояснення, а саме: 1. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», у тому числі вимогам ДБН А. 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», «Настанова визначення вартості будівництва» Замовником на підставі завдання на проектування, затвердженого директором КО «Житлово-комунальна служба Ренійської міської ради» Мєдвєдіком А.В. від 22.08.2023 була розроблена проектна документація на зазначеному об’єкті та отриманий позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини, який завантажений на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3216196932930110931/optype=6. Отже, з урахуванням розробленої та затвердженої проектної документації на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, Замовником були визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обсяги робіт, розмір бюджетного призначення, затверджений рішенням Ренійської міської ради «Про бюджет Ренійської міської територіальної громади на 2023 рік» від 23.12.2022 № 667-VIII зі змінами та визначена його очікувана вартість. Надаємо завдання на проектування та затверджену кошторисну частину інвесторської документації, розроблену по предмету закупівлі. 2. Надаємо обґрунтування підстави для здійснення замовником у вигляді передбаченому Особливостями Наказ «Про обґрунтування підстави для здійснення закупівлі» від 21.11.2023 № 263 та Обґрунтування підстави, затвердженого директором КО «Житлово-комунальна служба Ренійської міської ради» від 21.11.2023. 3. Замовником було здійснено оприлюднення в особистому кабінеті електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді передбаченому Особливостями з накладанням КЕП, але з великою навантаженою роботою за іншими питаннями, уповноваженою особою помилково не було помічено, що процедура завантаження не була завершена у повному обсязі. На даний час завантаження триває. (Скріншот особистого кабінету публічних закупівель замовника надається). 4. Замовником помилково не оприлюднено в електронній системі закупівель Договірну ціну, яка є невід’ємною частиною Договору. Надаємо укладений Договір з усіма невід’ємними частинами (додатками), додаткову угоду до нього та кошторисні розрахунки, у тому числі локальний кошторис. 5. Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, передбачено, що замовник може укласти прямий договір після того, як було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Отже, за результатами закупівлі (ID: UA-2023-11-08-011653-a) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції. Замовником для визначення потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, здійсненний моніторинг у системі Prozorro та обрано виконавця – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРЕВ БУД» (код ЄДРПОУ: 40599793), оскільки зазначено підприємство за періоди 2017-2021 рр. відповідно до процедур закупівлі у системі Prozorro мав досвідчений досвід роботи в сфері будівельних робіт з капітального ремонту вулично-дорожньої мережі населених пунктів нашого регіону, виконав їх у повному обсязі, якісно відповідно до укладених договорів. 6. На підставі розробленої інвесторської кошторисної документації на капітальний ремонт дорожнього покриття дороги житлових вулиць м. Рені передбачене влаштування фігурних елементів мощення, товщиною 80 мм та відповідно до пункту 13.3 розділу 13 ДСТУ Б В.2.7-145:2008 «Вироби бетонні тротуарні неармовані» замовником у проекті договору, що входив до складу тендерної документації відмінених торгів, визначений гарантійний строк якості виконаних робіт – 5 років від дня їх прийняття замовником. 7. Надаємо інформацію щодо стану виконання умов Договору. Відповідно до пункту 6.1 розділу 6 Договору між підрядником та замовником проведенні взаєморозрахунки за фактично виконані роботи по об’єкту будівництва відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт (затрат) по формі КБ-3. На сьогоднішній час стан виконання будівельних робіт складає – 95 процентів. Надаємо сканкопії акту приймання виконаних будівельних робіт по ф. КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (затрат) по ф. КБ-3.
Комунальна організація «Житлово-комунальна служба Ренійської міської ради» Згідно запиту від 18.01.2024 ДАСУ по закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиць Лісова, Парашутистів, Українська, Дмитра Дорошенко, Миколи Гоголя та Івана Франка в м. Рені, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області» ID у Prozorro: UA-2023-11-23-016283-a щодо розпочатого моніторингу № UA-M-2024-01-15-000156 надаємо пояснення, а саме: 1. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», у тому числі вимогам ДБН А. 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», «Настанова визначення вартості будівництва» Замовником на підставі завдання на проектування, затвердженого директором КО «Житлово-комунальна служба Ренійської міської ради» Мєдвєдіком А.В. від 22.08.2023 була розроблена проектна документація на зазначеному об’єкті та отриманий позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини, який завантажений на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3216196932930110931/optype=6. Отже, з урахуванням розробленої та затвердженої проектної документації на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, Замовником були визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обсяги робіт, розмір бюджетного призначення, затверджений рішенням Ренійської міської ради «Про бюджет Ренійської міської територіальної громади на 2023 рік» від 23.12.2022 № 667-VIII зі змінами та визначена його очікувана вартість. Надаємо завдання на проектування та затверджену кошторисну частину інвесторської документації, розроблену по предмету закупівлі. 2. Надаємо обґрунтування підстави для здійснення замовником у вигляді передбаченому Особливостями Наказ «Про обґрунтування підстави для здійснення закупівлі» від 21.11.2023 № 263 та Обґрунтування підстави, затвердженого директором КО «Житлово-комунальна служба Ренійської міської ради» від 21.11.2023. 3. Замовником було здійснено оприлюднення в особистому кабінеті електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді передбаченому Особливостями з накладанням КЕП, але з великою навантаженою роботою за іншими питаннями, уповноваженою особою помилково не було помічено, що процедура завантаження не була завершена у повному обсязі. На даний час завантаження триває. (Скріншот особистого кабінету публічних закупівель замовника надається). 4. Замовником помилково не оприлюднено в електронній системі закупівель Договірну ціну, яка є невід’ємною частиною Договору. Надаємо укладений Договір з усіма невід’ємними частинами (додатками), додаткову угоду до нього та кошторисні розрахунки, у тому числі локальний кошторис. 5. Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, передбачено, що замовник може укласти прямий договір після того, як було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Отже, за результатами закупівлі (ID: UA-2023-11-08-011653-a) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції. Замовником для визначення потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, здійсненний моніторинг у системі Prozorro та обрано виконавця – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРЕВ БУД» (код ЄДРПОУ: 40599793), оскільки зазначено підприємство за періоди 2017-2021 рр. відповідно до процедур закупівлі у системі Prozorro мав досвідчений досвід роботи в сфері будівельних робіт з капітального ремонту вулично-дорожньої мережі населених пунктів нашого регіону, виконав їх у повному обсязі, якісно відповідно до укладених договорів. 6. На підставі розробленої інвесторської кошторисної документації на капітальний ремонт дорожнього покриття дороги житлових вулиць м. Рені передбачене влаштування фігурних елементів мощення, товщиною 80 мм та відповідно до пункту 13.3 розділу 13 ДСТУ Б В.2.7-145:2008 «Вироби бетонні тротуарні неармовані» замовником у проекті договору, що входив до складу тендерної документації відмінених торгів, визначений гарантійний строк якості виконаних робіт – 5 років від дня їх прийняття замовником. 7. Надаємо інформацію щодо стану виконання умов Договору. Відповідно до пункту 6.1 розділу 6 Договору між підрядником та замовником проведенні взаєморозрахунки за фактично виконані роботи по об’єкту будівництва відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт (затрат) по формі КБ-3. На сьогоднішній час стан виконання будівельних робіт складає – 95 процентів. Надаємо сканкопії акту приймання виконаних будівельних робіт по ф. КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (затрат) по ф. КБ-3.
Інформація про усунення порушень