0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 016 316.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 січ. 16:19
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
в 2018 році було розроблено проєктно-кошторисну документацію з назвою "Будівництво системи водопостачання піведнної частини смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області" (далі - Проєкт). 16 серпня 2019 року було оголошено закупівлю по даному проєкту зсумою закупівлі 4 908 937,60 грн., яка була передбачена проєктно-кошторисною документацію. 31 грудня 2022 року договір, який було укладено з переможцем торгів, закінчив свою дію 31 грудня 2022 року (UA-2019-08-16-002448-a-b1). По даному договору, від 24 вересня. 2019 р №132, фактично було виконано робіт на суму 2 456 431 грн з ПДВ. В 2023 році було здійснено коригування даного проєкту та зроблено експертизу. Згідно з експертним звітом, який було проведено Філєю ДП "Укрдержбудекспертиза" у Житомирській області (ЄДРПОУ 35850609), звіт від 07 липня 2023 року №06-0188/01-23, за результатами розгляду було визначено, що загальна кошториста вартість будівництва у поточних цінах станом на 06 липня 2023 року складає 6 824, 874тис. грн. В експертномі звіті також зазначено, що із загальної кошторисної вартості виконано на суму 2716,614 тис. грн. Рішенням ХХХVII сесії VIII скликання Червоненської селищної ради від 13 жовтня 2023 року №690 "Про затвердження проєктно-кошторисної документації проекту "Будівнитво системи водопостачання південної частини смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області. Коригування", яким було затверджено проектно-кошторисну документацію роекту "Будівнитво системи водопостачання південної частини смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області. Коригування". згальною кошторисною вартістю 6 824,874 тис. грн. Також, рішенням, було взято до відома, що із загальної кошторисної вартості виконано робіт на суму 2716,614 тис. грн. Різниця складає 4108,260 тис. грн. Бюджте призначення було визначене відповідно до вищезазначеного рішення сесії. Сума для проведення закупівлі була визначена за мінусом проведення коригування, авторського нагляду, експертизи, технічного нагляду, тощо і яка становить 4 016,316 тис. грн. Технічні та якісни характеристики предмета закупівлі були визначені та прописані в тендерній документації згідно самого проєкту на будівництво. Також хочемо зназначити, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" частина 4 цієї постанови "Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:" для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер. Натомість на офіційному веб-сайті селищної ради оприлюднюються всі проведені закупівлі в режимі реального часу (https://chervonenska-gromada.gov.ua/zakupivli-1625221174/).
в 2018 році було розроблено проєктно-кошторисну документацію з назвою "Будівництво системи водопостачання піведнної частини смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області" (далі - Проєкт). 16 серпня 2019 року було оголошено закупівлю по даному проєкту зсумою закупівлі 4 908 937,60 грн., яка була передбачена проєктно-кошторисною документацію. 31 грудня 2022 року договір, який було укладено з переможцем торгів, закінчив свою дію 31 грудня 2022 року (UA-2019-08-16-002448-a-b1). По даному договору, від 24 вересня. 2019 р №132, фактично було виконано робіт на суму 2 456 431 грн з ПДВ. В 2023 році було здійснено коригування даного проєкту та зроблено експертизу. Згідно з експертним звітом, який було проведено Філєю ДП "Укрдержбудекспертиза" у Житомирській області (ЄДРПОУ 35850609), звіт від 07 липня 2023 року №06-0188/01-23, за результатами розгляду було визначено, що загальна кошториста вартість будівництва у поточних цінах станом на 06 липня 2023 року складає 6 824, 874тис. грн. В експертномі звіті також зазначено, що із загальної кошторисної вартості виконано на суму 2716,614 тис. грн. Рішенням ХХХVII сесії VIII скликання Червоненської селищної ради від 13 жовтня 2023 року №690 "Про затвердження проєктно-кошторисної документації проекту "Будівнитво системи водопостачання південної частини смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області. Коригування", яким було затверджено проектно-кошторисну документацію роекту "Будівнитво системи водопостачання південної частини смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області. Коригування". згальною кошторисною вартістю 6 824,874 тис. грн. Також, рішенням, було взято до відома, що із загальної кошторисної вартості виконано робіт на суму 2716,614 тис. грн. Різниця складає 4108,260 тис. грн. Бюджте призначення було визначене відповідно до вищезазначеного рішення сесії. Сума для проведення закупівлі була визначена за мінусом проведення коригування, авторського нагляду, експертизи, технічного нагляду, тощо і яка становить 4 016,316 тис. грн. Технічні та якісни характеристики предмета закупівлі були визначені та прописані в тендерній документації згідно самого проєкту на будівництво. Також хочемо зназначити, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" частина 4 цієї постанови "Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:" для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер. Натомість на офіційному веб-сайті селищної ради оприлюднюються всі проведені закупівлі в режимі реального часу (https://chervonenska-gromada.gov.ua/zakupivli-1625221174/).
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши Ваш запит, надаю наступні роз'яснення. 1. Стосовно п.2 зазначеного в запиті, у зв'язку з відсутністю певних відомостей ресурсів, повідомляю, що відомості ресурсів до локальних кошторисів 02-01-01, 02-01.02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05 наявні і були помилково-технічно не відскановані. Варто зазначити, що такого роду договора з додатками детально перевіряються Державною казначейською службою України перед їхньою реєстрацією.Хочу зазначити, що на даний час, всі відсутні документи, яких не вистачало в оприлюдненому договорі та зазначених в запиті були оприлюднені на майданчику а також підкриплені до даного повідомлення. 2. Стосовно п.1 запиту, щодо відсутності документів, які підтверджують наявність обладнання "Апарат зварювальний терморезисторний Оптима-231" повідомляю наступне. Згідно пп.1. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації від учасника вимагалось у свої тендерній пропозиції надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (за формою Таблиці 1) необхідної для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Учасником було надано довідку від 07.11.2023 року №07-11\23-2 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій було зазначено наявне обладнання та інформація про документи на піставі який воно знаходиться в Учасника у користуванні, якою він підтвердив наявність обладнання. В договорі відсутність позиції щодо оренди зварювального апарату за словами учасника є технічною і людською помилкою. Перед укладанням договору на виконання робіт з переможцем торгів останнім було приведено договір у відповідність на підставі додаткової угоди, Варто зазначити, що згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Крім того, зазначено, що замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Розглянувши Ваш запит, надаю наступні роз'яснення. 1. Стосовно п.2 зазначеного в запиті, у зв'язку з відсутністю певних відомостей ресурсів, повідомляю, що відомості ресурсів до локальних кошторисів 02-01-01, 02-01.02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05 наявні і були помилково-технічно не відскановані. Варто зазначити, що такого роду договора з додатками детально перевіряються Державною казначейською службою України перед їхньою реєстрацією.Хочу зазначити, що на даний час, всі відсутні документи, яких не вистачало в оприлюдненому договорі та зазначених в запиті були оприлюднені на майданчику а також підкриплені до даного повідомлення. 2. Стосовно п.1 запиту, щодо відсутності документів, які підтверджують наявність обладнання "Апарат зварювальний терморезисторний Оптима-231" повідомляю наступне. Згідно пп.1. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації від учасника вимагалось у свої тендерній пропозиції надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (за формою Таблиці 1) необхідної для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Учасником було надано довідку від 07.11.2023 року №07-11\23-2 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій було зазначено наявне обладнання та інформація про документи на піставі який воно знаходиться в Учасника у користуванні, якою він підтвердив наявність обладнання. В договорі відсутність позиції щодо оренди зварювального апарату за словами учасника є технічною і людською помилкою. Перед укладанням договору на виконання робіт з переможцем торгів останнім було приведено договір у відповідність на підставі додаткової угоди, Варто зазначити, що згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Крім того, зазначено, що замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду від 16.02.2024 року про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівель