0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 551 107.64 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 січ. 18:27
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена КП «Чернігівводоканал», як Замовником розробки проекту, в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.12.2023р. №860 "Про проєкт бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік", розпорядженням Чернігівської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», розпорядженням Чернігівської міської військової адміністрації від 04.01.2024 № 1 "Про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». Звертаємо увагу, що відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера внесок ПРООН для реалізації зазначеного проекту складає 850 159, 00 доларів США (еквівалент 31 455 883,00 грн.). В свою чергу повідомляємо про відсутність можливості долучити до пояснення зазначений вище Стандартний лист – угоду з огляду на те, що Замовник не виступає його стороною та не має в наявності вказаного документу. Щодо підтвердження виконання учасником процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «УТБ» вимоги Замовника про врахування до тендерної пропозиції коштів на закладання документації страхового фонду повідомляємо, що вказані кошти відображені у розрахунку 8 договірної ціни (інші супутні витрати) на рівні 17 000,00 грн. Зазначена інформація відображається Замовнику при опрацюванні договірної ціни, що надана в складі тендерної пропозиції у форматі imd (файл 4.3. Договірна ціна. іmd). 2. Завантажити у якості підтвердних документів: - витяг з файлу «4.3. Договірна ціна. іmd»; - експертний звіт; - затверджений зведений кошторисний розрахунок; - кошторисна документація.
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена КП «Чернігівводоканал», як Замовником розробки проекту, в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.12.2023р. №860 "Про проєкт бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік", розпорядженням Чернігівської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», розпорядженням Чернігівської міської військової адміністрації від 04.01.2024 № 1 "Про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». Звертаємо увагу, що відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера внесок ПРООН для реалізації зазначеного проекту складає 850 159, 00 доларів США (еквівалент 31 455 883,00 грн.). В свою чергу повідомляємо про відсутність можливості долучити до пояснення зазначений вище Стандартний лист – угоду з огляду на те, що Замовник не виступає його стороною та не має в наявності вказаного документу. Щодо підтвердження виконання учасником процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ «УТБ» вимоги Замовника про врахування до тендерної пропозиції коштів на закладання документації страхового фонду повідомляємо, що вказані кошти відображені у розрахунку 8 договірної ціни (інші супутні витрати) на рівні 17 000,00 грн. Зазначена інформація відображається Замовнику при опрацюванні договірної ціни, що надана в складі тендерної пропозиції у форматі imd (файл 4.3. Договірна ціна. іmd). 2. Завантажити у якості підтвердних документів: - витяг з файлу «4.3. Договірна ціна. іmd»; - експертний звіт; - затверджений зведений кошторисний розрахунок; - кошторисна документація.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення: В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, що відповідно до пункту четвертого розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації 29.01.2024 року між Управлінням капітального будівництва Чернігівської міської ради та Романенко С.Є., як одним з кінцевих бенефіціарів КОНСОРЦІУМУ «УТБ», було укладено договір поруки № 3-2024/вс. По другому запитанню зазначаємо, що вимога Замовника згідно підпункту 3 «Технічні та якісні характеристики до засувки чавунної фланцевої» пункту 8 «Документи на підтвердження відповідності технічним вимогам предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, а саме: «…Маркування засувки повинно відповідати нормам EN-1074:2002 та EN-19:2005…» підтверджується наданим у складі тендерної пропозиції описом виробу засувки з обгумованим клином (файл «8. Документи щодо відповідності тех. вимогам_частина 3.rar», вкладення «Засувки_2002-2111 DN32-DN350.pdf») де зазначено «Маркування у відповідності до EN 19; EN 1074». Зазначаємо, що при розгляді тендерної пропозиції Замовником опрацьовувалася нормативна база із зазначеного питання та було встановлено, що стандарт EN 19 мав три редакції, а саме EN 19:2005, EN 19:2009 та EN 19:2017. Кожна наступна редакція приймалася на заміну попередньої в наслідок чого остання втрачала чинність. Станом на момент подання та розгляду тендерної пропозиції чинною була редакція EN 19:2017. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Звертаємо увагу, що раніше 2005 року стандарт EN 19 не застосовувався. З огляду на зазначене вважаємо, що включення до тендерної документації вимоги відповідності стандарту EN 19 в редакції саме 2005 року є помилковим, а зазначення в тендерній пропозиції учасником відповідності маркування до стандартів EN 19 свідчить про відповідність такого маркування поточній редакції стандарту, що є не гіршим ніж стандарт 2005 року. В свою чергу стандарт EN-1074 має лише одну редакцію, що приймалася та вводилася в дію у 2002 році, а тому зазначення відповідності стандарту EN-1074 є тотожним зазначенню відповідністю стандарту EN-1074:2002. Виходячи з зазначеного учасник виконав вимоги замовника та підтвердив відповідність виготовленої деталі нормам EN-1074 та EN-19 в редакції, чинній на момент подачі та розгляду тендерної пропозиції. Зарахування забезпечення виконання договору підтверджується випискою з рахунку замовника за 22.01.2024 року. Переможець процедури закупівлі надав Замовнику підписаний зі своєї сторони проект договору з додатками у 2-х примирниках, підписаний зі своєї сторони договір поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках та інформацію про право підписання договору 23.01.2024 року із відповідним супровідним листом. 2. Завантажити у якості підтвердних документів: - договір поруки № 3-2024/вс від 29.01.2024 та додаткова угода № 1 до нього; - виписка за 22.01.2024 року; - лист Консорціуму «УТБ» № 24/01 від 22.01.2024 року.
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення: В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, що відповідно до пункту четвертого розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації 29.01.2024 року між Управлінням капітального будівництва Чернігівської міської ради та Романенко С.Є., як одним з кінцевих бенефіціарів КОНСОРЦІУМУ «УТБ», було укладено договір поруки № 3-2024/вс. По другому запитанню зазначаємо, що вимога Замовника згідно підпункту 3 «Технічні та якісні характеристики до засувки чавунної фланцевої» пункту 8 «Документи на підтвердження відповідності технічним вимогам предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, а саме: «…Маркування засувки повинно відповідати нормам EN-1074:2002 та EN-19:2005…» підтверджується наданим у складі тендерної пропозиції описом виробу засувки з обгумованим клином (файл «8. Документи щодо відповідності тех. вимогам_частина 3.rar», вкладення «Засувки_2002-2111 DN32-DN350.pdf») де зазначено «Маркування у відповідності до EN 19; EN 1074». Зазначаємо, що при розгляді тендерної пропозиції Замовником опрацьовувалася нормативна база із зазначеного питання та було встановлено, що стандарт EN 19 мав три редакції, а саме EN 19:2005, EN 19:2009 та EN 19:2017. Кожна наступна редакція приймалася на заміну попередньої в наслідок чого остання втрачала чинність. Станом на момент подання та розгляду тендерної пропозиції чинною була редакція EN 19:2017. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Звертаємо увагу, що раніше 2005 року стандарт EN 19 не застосовувався. З огляду на зазначене вважаємо, що включення до тендерної документації вимоги відповідності стандарту EN 19 в редакції саме 2005 року є помилковим, а зазначення в тендерній пропозиції учасником відповідності маркування до стандартів EN 19 свідчить про відповідність такого маркування поточній редакції стандарту, що є не гіршим ніж стандарт 2005 року. В свою чергу стандарт EN-1074 має лише одну редакцію, що приймалася та вводилася в дію у 2002 році, а тому зазначення відповідності стандарту EN-1074 є тотожним зазначенню відповідністю стандарту EN-1074:2002. Виходячи з зазначеного учасник виконав вимоги замовника та підтвердив відповідність виготовленої деталі нормам EN-1074 та EN-19 в редакції, чинній на момент подачі та розгляду тендерної пропозиції. Зарахування забезпечення виконання договору підтверджується випискою з рахунку замовника за 22.01.2024 року. Переможець процедури закупівлі надав Замовнику підписаний зі своєї сторони проект договору з додатками у 2-х примирниках, підписаний зі своєї сторони договір поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках та інформацію про право підписання договору 23.01.2024 року із відповідним супровідним листом. 2. Завантажити у якості підтвердних документів: - договір поруки № 3-2024/вс від 29.01.2024 та додаткова угода № 1 до нього; - виписка за 22.01.2024 року; - лист Консорціуму «УТБ» № 24/01 від 22.01.2024 року.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення: В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, що відповідно до частини 2 статі 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. Станом на день підписання Договору підряду № 8-2024-В/вс на рахунок Чернігівської міської ради кошти ПРООН відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера не надійшли, що відображено в тексті додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року. В свою чергу відповідно до пп. 4 п. 4.3. Договору істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків в тому числі продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Підтвердженням відсутності повного фінансування об’єкту є витяг з Додатку 6.1. до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.12.2023р. №860 "Про проєкт бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік", розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 04.01.2024 № 1 "Про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». Звертаємо увагу представників Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, що укладанням додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року строк виконання робіт НЕ змінювався, а внесені зміни стосуються подовження строку дії договору. Також повідомляємо, що встановлення строку виконання робіт до 30.06.2024 року (що залишився незмінним після укладання додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року!) є вимогою ПРООН відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера. Зазначаємо, що вищевказаний лист-угода не можуть бути надані в межах проведення цього моніторингу з огляду на те, що Замовник не виступає стороною цієї угоди та не має копії такого документа. Також на Вашу вимогу надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , файл «Інформація щодо процедур закупівель 03.01.2024», оприлюднений 05.01.2024 року. 2. Завантажити у якості підтвердних документів: - витяг з додатку 6.1.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення: В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, що відповідно до частини 2 статі 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. Станом на день підписання Договору підряду № 8-2024-В/вс на рахунок Чернігівської міської ради кошти ПРООН відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера не надійшли, що відображено в тексті додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року. В свою чергу відповідно до пп. 4 п. 4.3. Договору істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків в тому числі продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Підтвердженням відсутності повного фінансування об’єкту є витяг з Додатку 6.1. до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.12.2023р. №860 "Про проєкт бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік", розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 04.01.2024 № 1 "Про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». Звертаємо увагу представників Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, що укладанням додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року строк виконання робіт НЕ змінювався, а внесені зміни стосуються подовження строку дії договору. Також повідомляємо, що встановлення строку виконання робіт до 30.06.2024 року (що залишився незмінним після укладання додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року!) є вимогою ПРООН відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера. Зазначаємо, що вищевказаний лист-угода не можуть бути надані в межах проведення цього моніторингу з огляду на те, що Замовник не виступає стороною цієї угоди та не має копії такого документа. Також на Вашу вимогу надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , файл «Інформація щодо процедур закупівель 03.01.2024», оприлюднений 05.01.2024 року. 2. Завантажити у якості підтвердних документів: - витяг з додатку 6.1.
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення: В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, що відповідно до частини 2 статі 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. Станом на день підписання Договору підряду № 8-2024-В/вс на рахунок Чернігівської міської ради кошти ПРООН відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера не надійшли, що відображено в тексті додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року. В свою чергу відповідно до пп. 4 п. 4.3. Договору істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків в тому числі продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Підтвердженням відсутності повного фінансування об’єкту є витяг з Додатку 6.1. до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.12.2023р. №860 "Про проєкт бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік", розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 04.01.2024 № 1 "Про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». Звертаємо увагу представників Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, що укладанням додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року строк виконання робіт НЕ змінювався, а внесені зміни стосуються подовження строку дії договору. Також повідомляємо, що встановлення строку виконання робіт до 30.06.2024 року (що залишився незмінним після укладання додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року!) є вимогою ПРООН відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера. Зазначаємо, що вищевказаний лист-угода не можуть бути надані в межах проведення цього моніторингу з огляду на те, що Замовник не виступає стороною цієї угоди та не має копії такого документа. Також на Вашу вимогу надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , файл «Інформація щодо процедур закупівель 03.01.2024», оприлюднений 05.01.2024 року. 2. Завантажити у якості підтвердних документів: - витяг з додатку 6.1.
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення: В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, що відповідно до частини 2 статі 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. Станом на день підписання Договору підряду № 8-2024-В/вс на рахунок Чернігівської міської ради кошти ПРООН відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера не надійшли, що відображено в тексті додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року. В свою чергу відповідно до пп. 4 п. 4.3. Договору істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків в тому числі продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Підтвердженням відсутності повного фінансування об’єкту є витяг з Додатку 6.1. до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.12.2023р. №860 "Про проєкт бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік", розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 04.01.2024 № 1 "Про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». Звертаємо увагу представників Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, що укладанням додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року строк виконання робіт НЕ змінювався, а внесені зміни стосуються подовження строку дії договору. Також повідомляємо, що встановлення строку виконання робіт до 30.06.2024 року (що залишився незмінним після укладання додаткової угоди № 1 від 29.01.2024 року!) є вимогою ПРООН відповідно до Стандартного листа - угоди між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Чернігівської міською радою про реалізацію проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів" якщо ПРООН виступає в якості імплементуючого партнера. Зазначаємо, що вищевказаний лист-угода не можуть бути надані в межах проведення цього моніторингу з огляду на те, що Замовник не виступає стороною цієї угоди та не має копії такого документа. Також на Вашу вимогу надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , файл «Інформація щодо процедур закупівель 03.01.2024», оприлюднений 05.01.2024 року. 2. Завантажити у якості підтвердних документів: - витяг з додатку 6.1.
з уповноваденою особою проведено роз'яснювальну роботу та зобов'язано пройти навчання